Visa fullständig version: Redan gjort Lämna del av titeln av artiklar i CMS utan översättning
Hur låter jag del av titeln av artiklar utan att översätta CMS?Jag försökt den " and " män det fungerade inte. Resultatet är ungefär så här: titeln på artikeln om CMS: Väntar "PX Deq Credit: send blkd"?
Titel på engelska: Waiting for "PX Deq Kredit: skicka blkd"? -Rätt!Benämning på portugisiska: Esperando "PX DEQ Crédito: enviar" blkd? - Fel! Den rätta vägen är: Esperando por "PX Deq Kredit: skicka blkd"?.Tack så mycket.
I detta ögonblick den inte stöds. Vi har notranslate BBCode men det fungerar bara i meddelanden, inte med titlar. Jag kommer att flytta denna tråd till funktionen begära och lämna i beaktande tillstånd.
VB är inte vänlig alls för Forumkoder i titlar. Också det skär titlar på många håll och vi hade många frågor att göra langtitle arbeta. Så förmodligen kommer vi inte att stödja snart notranslate i titlar. Ändå - vi kommer att hålla detta i åtanke.
Detta är redan accepterade och vi har idén lösning som gör det möjligt att lämna någon del av titeln översätts inte. Se här för detaljer: Notera även att det är i godkänt skick.
kamilkurczak
15-12-10, 10:33
Hej,
Redan gjort.
läs detta inlägg med lösningen:
testade!
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):