Logga in

Visa fullständig version: vbOptimise

tavenger5
16-11-10, 16:27
Jag är tyvärr fortfarande har problem med att använda vbOptimise och vBET tillsammans. Om jag gör det möjligt för gästen cache, som cachar alla sidor för gäster i memcache, vBET sidor förlorar sin CSS och inte göra något översätter korrekt.

Några idéer?

kamilkurczak
17-11-10, 09:49
och när vBotpimise är inaktiverad - gäst cache stil är verk Gud eller inte? Jag skulle vilja att kontrollera det. Jag vill kontrollera din webbplats källa.

moman
17-11-10, 15:48
Jag är tyvärr fortfarande har problem med att använda vbOptimise och vBET tillsammans. Om jag gör det möjligt för gästen cache, som cachar alla sidor för gäster i memcache, vBET sidor förlorar sin CSS och inte göra något översätter korrekt.

Några idéer?
memcache är inte avsett att cache stora mängder data (> 1Mb som standard). Det kanske är vad som orsakar problemet?

Jag använder vBET, vBoptimise, memcache och APC på min server utan problem, men jag kör en äldre version av vbet som inte har gästen filen cache.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations by vB Enterprise Translator 4.10.1