Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 2 av 2 FirstFørste 12
Resultater 11 til 16 av 16

Tråd: Slik arbeider vbet i litespeed?

Utestengt
    Ble medlem
    Desember 2009

Default Prøvde googletest

Jeg prøvde googletest også, og jeg fikk noen feil. Min vert fortalt meg at tilkobling til google er greit. Egentlig har jeg google sitemap som fungerer fint.
    Som jeg kjøre googletest, noen ganger jeg fikk nettverksfeil skjerm og noen ganger dette:
    Starter oversettelse test
    Test resultat:
    Test feil: Kunne ikke koble til verten
    Connection tid (ms): 3003,3449707031

Senior Member
    Ble medlem
    Mai 2010

Quote Opprinnelig skrevet av symbianist View Post
    Jeg prøvde googletest også, og jeg fikk noen feil. Min vert fortalt meg at tilkobling til google er greit. Egentlig har jeg google sitemap som fungerer fint.
    Som jeg kjøre googletest, noen ganger jeg fikk nettverksfeil skjerm og noen ganger dette:
    Jeg hadde samme problemet for noen dager siden. Jeg anbefaler at du kontakter din hosting selskapet og be dem om å sjekke din tillatelse og brannmur innstillinger. Gi dem linken for googletest din.

Utestengt
    Ble medlem
    Desember 2009

Default Vennligst hjelp admin

Vennligst hjelp admin om dette problemet.

Michał Podbielski (vBET Personale)
    Ble medlem
    Oktober 2009

Hei Sorry for forsinkelser - Just kom tilbake fra ferie, og jeg er her for å serv deg med vår støtte

Vennligst se her for litespeed diskusjon med responsen hvordan det skal brukes: http://www.vbenterprisetranslator.co...litespeed.html - Ikke testet ennå, bare basert på brukernes svar, men føler seg fri til å teste den med gratis versjon. Ved spørsmål - vennligst skriv det eksakte problemet beskrivelse og vil vi arbeide med dette

Ble medlem
    Oktober 2009

Slik arbeider vbet i litespeed? Jeg merker vbet fungerer ikke på litespeed. Det viser
    Ugyldig Forum spesifisert. Hvis du fulgte en gyldig link, vennligst gi beskjed til administrator
    Vennligst om hjelp.
    Bare bruk nødvendig. Htaccess regler

Ble medlem
    Oktober 2009

Dette er problemet mellom server og Google. Vi skrev Google test nøyaktig å bestemme slike situasjoner. Det har ingenting felles med vBET - serveren din bare har problemer med Google forbindelser - du bør legge merke til det til din hosting leverandør.

Side 2 av 2 FirstFørste 12

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •