Hei
Ha i Ming beste interesse for våre kunder vil jeg gjerne oficially kunngjøre at vBET suport team vil være fraværende i 8 til 11 juli. Det er 2 arbeidsdager + 2 helgedager. Vennligst ikke planlegge noen oppdateringer i denne tiden - vi vil ikke kunne hjelpe deg i tilfelle noen problemer.
Jeg ønsker å lei seg for situasjonen som skjer for første gang i vBET historie. Jeg vet at det ikke bør skje, men Kamil allerede hadde planlagt og betalt ferie før han blir med oss, og jeg planla min ferier å ha i tankene at jeg vil ha erstatning. I korte ord: jeg scrued og jeg er virkelig lei for det. Som unnskyldninger vil vi gi ytterligere 1 måned gratis oppdateringer til alle våre kunder.
I dag vil jeg lukke så mange saker som jeg vil være i stand før permisjon. Resten vil håndtere Kamil - han vil være på forumet siden mandag. Jeg vil være på havet så jeg vil ikke ha noen mulighet i det hele tatt å håndtere ethvert problem - vennligst ikke PM meg. Skriv på forumet, så Kamil vil kunne hjelpe deg.
For alle våre kunder: Nok en gang veldig lei meg, og håper at 1 måned bonus gratis oppdateringer vil få deg til å føle at vi bryr oss om deg.
For alle mine venner: Ønsk meg god tid!
Skål
Michal
PS.
Jeg vil gi additinal 1 måned om oppdateringer etter hjemkomst. Jeg kommer tilbake fra havet 19 juli. Føl deg fri til å minne meg om du ikke vil se ekstra måned etter 20nde.

Svar med Sitat