Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 2 av 3 FirstFørste 123 SisteLast
Resultater 11 til 20 av 22

Tråd: Problem med noen ord med accens

Medlem
    Ble medlem
    April 2010

Hei,
    Du sa:
    vBET støtter alle kodinger, men det er best hvis forumet bruker utf-8-koding, ellers for hver oversettelse vBET har å re-kode hele siden og gjøre andre ekstra triks (også spesialtegn tar mye mer plass i DB føre de er endret til & # CODE; notasjon). Hvis du allerede kjører forum, er det ingen enkel måte å bytte koding (fortsatt den finnes), men hvis du oppretter nytt så kan du vurdere å kjøre det på UTF-8 som er designet til flerspråklig støtte.

Jeg tror at konvertering min forumet til UTF-8 vil løse problemet. Kjenner du noen måte å gjøre det? Jeg leste at noen som gjorde det løste problemet.

vBulletin Enterprise Oversetter (vBET) Personale
    Ble medlem
    Mai 2010

Jeg fant denne artikkelen: Konvertering vBulletin til UTF-8

Ble medlem
    Mai 2010

hallo pepito69, hva om dette trådene?

Medlem
    Ble medlem
    April 2010

Jeg tror at av av de siste ting å prøve er å konvertere forumet til UTF-8 forårsake mange ord kan ikke oversettes skyldes feil i accens og spesielle symboler som: ñ
    Michal gang sa det:
    Endre koding av hele BB forumet - hvordan? - VBulletin.org Forum

Jeg kan ikke gjøre denne testen nå fordi jeg har for sikkerhetskopiering og teste det i spesielle forhold og jeg har ikke tid nok kanskje i august.

Ble medlem
    Mai 2010

ok, jeg forstår. Du svarer hvis du gjør det

Senior Member
    Ble medlem
    Oktober 2009

sørg for at du backup ditt forum fordi hvis den store du kan støte på tilpassede bbcode feilene som "Mesteparten av tiden" kan festes med tools.php

EDIT
    Du har kanskje problemer med e-postmeldinger og andre småting som må fikses.
    Sist endret av mario06; 19-07-1011:36.

Michał Podbielski (vBET Personale)
    Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av pepito69 View Post
    Jeg tror at konvertering min forumet til UTF-8 vil løse problemet. Kjenner du noen måte å gjøre det? Jeg leste at noen som gjorde det løste problemet.

Medlem
    Ble medlem
    April 2010

Takket Michal, jeg er glad for å se deg her igjen.

Før du konverterer noe jeg vil prøve forskjellige ting, men vet jeg har et nytt problem med malen, i hoved fora sidene er dårlig lagt, og jeg gjorde ikke noe nytt.
    Tusen takk Mario06 for dine råd.

Senior Member
    Ble medlem
    Oktober 2009

vBET støtter fullt ut alle tegnsettene men med UTF8 charset det er mindre forespørsler

Michał Podbielski (vBET Personale)
    Ble medlem
    Oktober 2009

Selv ikke mindre spørringer. Spørsmål nummer er samme, men heks utf-8 CPU bruk er lavere, fordi vi ikke trenger å reencode resultater, så også resultatene raskere.

Side 2 av 3 FirstFørste 123 SisteLast

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •