Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 7 av 7

Tråd: Problem integrasjon reviewpost / PhotoPost

Medlem
    Ble medlem
    April 2010

Default Problem integrasjon reviewpost / PhotoPost

Hei,
    Jeg har nettopp kjøpt en mod, og det fungerer godt på fora, men i følge instruksjonene for å aktivere oversettelser på andre mods, men jeg må gjøre someting galt.
    Forum mappe:
    : / / Mitt domene / forums

Mod mapper (her er problemet):
    : / / Mitt domene / opiniones
    Det er som PhotoPost, kalles reviewpost.

Jeg gjorde dette:
    # I vBET pakke / do-not-upload/tools/vbenterprisetranslator_front_controller.php endre 'SET_HERE_FULL_FORUM_DIRECTORY_PATH "til full forumet katalogbanen.
    Ikke bruk "/" på slutten. Hvis du ikke vet hva er din vei, se nedenfor for instruksjoner.
    # Kopier vbenterprisetranslator_front_controller.php filen til katalogen brukes av mod i nettadressen

Så jeg får tapt. Dette er min htaccess i / opiniones:
    RewriteCond% {QUERY_STRING}! Omdirigert =
    RewriteCond% {QUERY_STRING} language =
    RewriteRule ^(.*)$ vbenterprisetranslator_front_controller.php? Omdirigert = $ 1 & vbet_outside = true [L, QSA]

RewriteCond% {QUERY_STRING}! Vbet_outside = sant
    RewriteRule ^(.*)$ $ 1? Vbet_outside = true [L, QSA]

Hva jeg gjør galt?
    Thanks
    Ah, jeg har også definert i admincp mappene / opiniones / og / fotos /, i holde kataloger, og sporing url og URL-tracking utenfor forumet katalogen
    Sist endret av pepito69; 04-07-1013:24.

vBulletin Enterprise Oversetter (vBET) Personale
    Ble medlem
    Mai 2010

Her har du en løsning.
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1790

Please, finner denne delen av dette innlegget:
    Code:
    How to integrate vBET exactly with this mod:

* PhotoPost - see instructions for case 4 and 5

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Nøyaktig - phopopost ikke støtter global_complete krok Vennligst brakk Kamil er hint - du vil finne det alle nødvendige skritt hvordan man skal integrere. Testet og jobbe

Medlem
    Ble medlem
    April 2010

Jeg vil prøve det i morgen og vil fortelle deg, og takk.

Medlem
    Ble medlem
    Januar 2010

Quote Opprinnelig skrevet av vBET View Post
    Nøyaktig - phopopost ikke støtter global_complete krok Vennligst brakk Kamil er hint - du vil finne det alle nødvendige skritt hvordan man skal integrere. Testet og jobbe
    kan u fortelle meg nøyaktig hva de skal gjøre for å intergrate med PhotoPost pro, dets i mappen / bilder / hva du skal sette i htaccess i / bilder? btw jeg bruke PhotoPost pro
    Sist endret av tsak76; 06-07-1023:34.

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Instruksjonene er ppropriate for PhotoPost pro versjon.

Om eksakte innhold - alt er beskrevet i gitte instrukser. Vennligst fortelle nøyaktig hvilke skritt interation du ikke forstår og vi vil beskrive det bedre for deg.

Også oppmerksom på at hvis du vil at vi skal gjøre det for deg på serveren din, kan du bruke intgration tjeneste for $ 30 (). Likevel oppfordrer vi deg til å brakk instruksjoner og spare pengene dine - vi vil gi deg våre gratis online support, beskriver hvert trinn som du ikke forstår. I slike tilfelle bare fortell hvilke trinnet krever bedre beskrivelse? Hvis du allerede har gjort det og det doesnt arbeid - vennligst gi oss youe htaccess innhold etter integrasjon og vi vil bekrefte den gjør det er OK..

Medlem
    Ble medlem
    Januar 2010

Bare fortell meg hva jeg trenger å sette i PhotoPost mappen htaccess

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •