Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 1 av 2 12 SisteLast
Resultater 1 til 10 av 12

Tråd: Installer holder Sviktende!

Junior Member
    Ble medlem
    Juli 2010

Default Installer holder Sviktende!

Jeg prøvde å installere dette ved hjelp av Firefox. Installasjonen ville ikke engang begynne.

Jeg byttet til Internet Explorer og mod begynner å installere.
    Det løp en bar øverst på skjermen min.
    Da nederst i nettleservinduet, startet en solid blå bar krympende fra høyre til venstre. Etter ca en time og 20 minutter, stoppet baren beveger seg og ikke flytte igjen.

Ingenting viser seg som installeres i plugin delen.
    Ingen AdminCP -> vBulletin Options -> vBulletin Options -> BB Enterprise Oversetter i mine alternativer.

Jeg kjører VBulletin 4.0.4
    på en 2X dual core Xeon 1.60GHZ med 1066 front side bus og
    8 GB RAM
    73 GB SCSI 300 10 000 rpm disk

Dette er en veldig travel bord med over 1,2 millioner innlegg og 150K medlemmer.

Vennligst informer,

vBulletin Enterprise Oversetter (vBET) Personale
    Ble medlem
    Mai 2010

Beklager, men jeg vet ikke for mye om hva som skjer.

alt du trenger å gjøre er beskrevet i ReadMe.html i vBET gjør-ikke-last opp mappen.

1. ulpoad alle filer fra opplasting mappen til din forum_root mappen
    2. gå til admincp -> plugins og produkter og legge vBET xml fil fra do-not-upload mappen
    3. hensiktsmessige integrasjoner beskrevet i filen ReadMe.html

Code:
    It ran a bar across the top of my screen.
    Then at the bottom of the browser window, a solid blue bar started shrinking from right to left. After about an hour and 20 minutes, the bar stopped moving and didn't move again.
    Hvordan kjører du denne installasjon av? Vennligst lim her er en url til forum ditt.

Junior Member
    Ble medlem
    Juli 2010

forums.sawomatang.com

Ble medlem
    Mai 2010

Vi har dette problemet første gang. Kanskje serveren er veldig ladet.
    Så foreslår jeg at denne løsninger:

Først: Prøv å deaktivere forum. Gå til admincp -> Innstillinger -> Alternativer -> Turn Your vBulletin På og Av, og velg no.
    Dersom forumet blir deaktivert, prøve å installere vBET (importere xml-fil)
    Etter det aktivere forumet igjen.

Hvis dette ikke fungerer.
    Second: Kanskje konflikt med andre mod? Du bør deaktivere en annen mods og installasjoner vBET. Etter det kan du slå på mods igjen.

Junior Member
    Ble medlem
    Juli 2010

Forumet var deaktivert første gang.

Jeg har ingen andre mods installert på det slik, det er ingen å deaktivere.

Forumet var nede i nesten 1 1 / 2 time mens installere løp og aldri ferdig.

Hva er den tidsramme som det skal ta å installere dette på et forum med 1,2 millioner innlegg?

Betyr det gjøre noe for å databasene eller bare erstatte filer i forumet katalogen?

Ble medlem
    Mai 2010

hello,

Jeg må sjekke hva som er galt.
    Så, jeg trenger tilgang til forumet admincp og FTP. Vennligst send denne tilgangen til meg ved PM. Jeg vil prøve å fikse det.

Junior Member
    Ble medlem
    Juli 2010

Har du bare trenger begrenset admincp tilgang til plugins seksjoner eller full admin tilgang til hele admincp?

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av tbl33 View Post
    Hva er den tidsramme som det skal ta å installere dette på et forum med 1,2 millioner innlegg?
    Det er ingen tidsramme - installasjon bare tar noen få sekunder. Og antall innlegg har ingenting å gjøre, fordi oversettelsene er ferdig når brukerne besøker sider under oversatt koblinger. Installasjon legger bare plugins, fraser, maler og cache bordene.

Så vennligst brakk Kamil instruksjoner - la oss se hva som skjer der. Også oppmerksom på at installasjonen er utført av vBulletin. Så hvis vi bekrefte at det holder sviktende så mest sannsynlig må du spørre vBulletin teamet om støtte - vBET produktet filen er riktig - ingen feil skjer. Så hvis installeringen bare ikke ønsker å avslutte da trolig noe er galt med vBulletin din. Men først - vennligst la oss sjekke det.

Vennligst PM meg full admin tilgang - du kan fjerne det etter at vi er ferdige. Jeg vet egentlig ikke gjør det vil være nødvendig, men hvis han vil trenge for å sjekke noe så vil det være mye raskere som ber igjen på grunn av ikke enought privilegier. Også må du sende ham FTP-tilgang til vil vi kunne bekrefte at vBET filene ble lastet opp på serveren din.

Du kan også gjort enkelt teste og prøve å importere produktet fil for andre mod bare for å sjekke det vil fungere.
    Sist endret av vBET; 05-07-1023:09.

Junior Member
    Ble medlem
    Juli 2010

Fremdeles avventer muligheten til å bruke programvaren som jeg allerede har betalt for. :-(

Ble medlem
    Mai 2010

Jeg prøvde å logge på admicp din, men jeg kunne ikke. Kan du bekrefte passordet?

Side 1 av 2 12 SisteLast

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •