Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 8 av 8

Tråd: functions_vbseo_createurl.php feil

Junior Member
    Ble medlem
    Juni 2010

Default functions_vbseo_createurl.php feil

Jeg kjøpte nettopp vBET og merkevarebygging gebyr.

Jeg får dette i httpd loggene mine når du prøver å kjøre sitemap generator og vBET oversetter ikke CMS i det hele tatt heller, ikke fint i fora.

Code:

[Fri Jun 18 04:13:09 2010] [error] [client xx.183.xxx.30] PHP Fatal error:  Call to undefined function  vbet_vbseo_filter_replace_text() in /home/me_mine/public_html/vbseo/includes/functions_vbseo_createurl.php on line 47, referer: h**p://www\/linuxtuts.net/\vbseo_sitemap/index.php?rlist=true

Jeg har "vb optimalisere Pro", og den nyeste og største vBSEO installert kjører perfekt. (Eller i det minste de ble **********. lol)

Jeg har sjekket og rechecked alle redigeringer.

Vennligst informer.

Takk,

PS: WTF! Kan ikke engang innlegg url i code tags (15 innlegg b4 **********)

Michał Podbielski (vBET Personale)
    Ble medlem
    Oktober 2009

Red face

Hallo.

Har du sett 'Link Type'Til VBSEO_URI? Vær oppmerksom på at feilmeldingen betyr at vBET-fil vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php var ikke inkludert, og vBET inkluderer det hvis det er konfigurert for vBSEO-koblinger.

Om CMS oversettelse - beskriv mer. Har du blank side eller tomme strenger eller bare originalt innhold? Vennligst oppgi URL (PM hvis ikke kan gjøre det her) til side hvor vi kan se det.

Om PS: Vær oppmerksom på at på grunn av SPAM vi måtte begrense muligheten for å legge til URL på vårt forum. Det vil bli frigjort etter noen få innlegg. Og hvis du ser *** betyr det at i URL er brukt noe av sensurerte ord - bare gi det til oss med mellomrom, vil vi vite hva de skal gjøre med det

Junior Member
    Ble medlem
    Juni 2010

Jeg føler sooooo dum (HVORDAN gjorde jeg savner det) Mate ...

Det er alt det var å stoppe sitemap.

Oppsummering:
    ============================
    Forum Skjerm: 1522
    Vis Tråd: 10088
    Vis Innlegg: 204
    Medlem Profiler: 3
    Poll Results: 0
    Blogginnlegg: 0
    Blog Tags: 0
    Album URL: 0
    Sosiale grupper URL: 1
    Tag URL: 1
    Arkiv: 1521

Total Indeksert webadresser: 13344
    Total Processing Tid: 47,004.40 sekunder
    var 3400 noe ....

Men CMS fremdeles ikke oversette.
    Page ganger ut hver gang.

Jeg sender deg en PM Mate.

Takk,

Junior Member
    Ble medlem
    Juni 2010

OK, får jeg mer info bruker "Safari nettleser".

Code:
    Safari can’t open the page.

Too many redirects occurred trying to open “h**p:// www. linuxtuts. net/da/content/ubuntu-udskrivning-40/?vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-printing-40/”. This might occur if you open a page that is redirected to open another page which then is redirected to open the original page.
    Thanks Mate,

Ble medlem
    Oktober 2009

OK jeg ser det nå. Også Slik jeg ser det skjer bare for CMS artikler - main CMS side fungerer fint.

Spørsmålet er på nivå vbenterprisetranslator_seo.php filen. Vi har det koden som skal beskytte mot slike vBSEO omadresseringer. Har ingen anelse om hvorfor det ikke fungerer på serveren. Jeg må også FTP-tilgang til din forum å sjekk det - behage PM. Vi vil legge våre logger inn i filen og sjekk hvorfor disse parameterne ikke er fjernet fra spørrestrengen.
    Sist endret av vBET; 19-06-10 på 00:24.

Junior Member
    Ble medlem
    Juni 2010

Sendt Mate. Og takk.

Takk,

Junior Member
    Ble medlem
    Juni 2010

Siste vBulletin Fikset dette problemet noen hvordan. (Sak lukket)

Ble medlem
    Oktober 2009

Flott å høre

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •