Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 6 av 6

Tråd: Noen spørsmål til deg

Junior Member
    Ble medlem
    Juni 2010

Default Noen spørsmål til deg

Hei der,

1. Hvor mye er merkevarebygging gratis gebyr for betalt versjon. (Pris i australske dollar)

3. Kan du gi meg noen ide om hvor lang tid det tar å få dette scriptet installert og fungerer

lol.
    de.finance.yahoo.com / waehrungen / waehrungsrechner / # fra = USD; til = AUD; amt = 1
    her du går

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Hei,

Vær oppmerksom på at våre priser er i USD og hvor mye det vil være i australske dollar avhenger faktisk selvfølgelig - som kan endres hver gang. Så du må sjekke hva som er faktiske kurs i Paypal.

1. Branding gratis koster $ 135 (i USD)
    2. vBET lisens koster $ 90 (i USD)

3. Installasjonen er enkel og rask. Laste opp filer, importere produktet fil og konfigurere som beskrevet i ReadMe.html Hvis du konfigurerer den riktig du kan fullføre installasjonen i løpet av få minutter.
    Hvis du konfigurerer det galt, har noen konflikter med andre plugins eller integrere vBET med andre plugins ikke hensiktsmessig, da det vil ta så lenge du vil sette alt på riktig måte. Vær oppmerksom på at i tilfelle problemer du har våre gratis online support og hvis du føler at det er bedre for oss å gjøre hele installasjonen, så kan du bare kjøpe installasjon tjeneste ($ 30).

Junior Member
    Ble medlem
    Juni 2010

Default Har du problemer med Kjøp nå Link

Hei,

Har du problemer med å sende inn en bestilling.
    Skjemaet fungerer ikke.

Kan ikke sette inn info.

Goanna

Junior Member
    Ble medlem
    Juni 2010

Oops, Beklager,

Jeg hadde ikke huke av enig knappen. Han Han
    Var ikke klar over at jeg måtte huke avtale knappen før jeg fyller ut skjema.
    Sist endret av Goanna; 21-06-1015:51.

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Så jeg forstår alt fungerer fint

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •