Hei der,
1. Hvor mye er merkevarebygging gratis gebyr for betalt versjon. (Pris i australske dollar)
3. Kan du gi meg noen ide om hvor lang tid det tar å få dette scriptet installert og fungerer![]()
Hei der,
1. Hvor mye er merkevarebygging gratis gebyr for betalt versjon. (Pris i australske dollar)
3. Kan du gi meg noen ide om hvor lang tid det tar å få dette scriptet installert og fungerer![]()
lol.
de.finance.yahoo.com / waehrungen / waehrungsrechner / # fra = USD; til = AUD; amt = 1
her du går
Hei,
Vær oppmerksom på at våre priser er i USD og hvor mye det vil være i australske dollar avhenger faktisk selvfølgelig - som kan endres hver gang. Så du må sjekke hva som er faktiske kurs i Paypal.
1. Branding gratis koster $ 135 (i USD)
2. vBET lisens koster $ 90 (i USD)
3. Installasjonen er enkel og rask. Laste opp filer, importere produktet fil og konfigurere som beskrevet i ReadMe.html Hvis du konfigurerer den riktig du kan fullføre installasjonen i løpet av få minutter.
Hvis du konfigurerer det galt, har noen konflikter med andre plugins eller integrere vBET med andre plugins ikke hensiktsmessig, da det vil ta så lenge du vil sette alt på riktig måte. Vær oppmerksom på at i tilfelle problemer du har våre gratis online support og hvis du føler at det er bedre for oss å gjøre hele installasjonen, så kan du bare kjøpe installasjon tjeneste ($ 30).
Hei,
Har du problemer med å sende inn en bestilling.
Skjemaet fungerer ikke.
Kan ikke sette inn info.
Goanna
Oops, Beklager,
Jeg hadde ikke huke av enig knappen. Han Han
Var ikke klar over at jeg måtte huke avtale knappen før jeg fyller ut skjema.
Sist endret av Goanna; 21-06-10 på 15:51.
Så jeg forstår alt fungerer fint![]()