Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 1 av 2 12 SisteLast
Resultater 1 til 10 av 17

Tråd: vBulletin 3.6.12 og vbet kompatibilitet?

Senior Member
    Ble medlem
    Oktober 2009

Exclamation vBulletin 3.6.12 og vbet kompatibilitet?

Hei, jeg har den vBulletin 3.6.12 versjonen og jeg har ikke tenkt å oppgradere så jeg finner denne versjonen mindre buggiest og raskeste. Jeg har også vbet gratis versjon (med donasjon) installert.

Min forumet har 143k medlemmer 373k innleggene på en dedikert server, dessverre jeg kan ikke sette alle flaggene aktive fordi belastningen er intens (har forskjøvet ytelsen på sitt beste).

Jeg vil ha fullversjonen fordi hvis jeg ikke tar feil, kan du svare på ønsket valgte språket og at det er bedre server optimalisert.

Uansett, ville oppgraderingen være enkelt å gjøre som: unistall gratis versjon og installere den fullstendige versjonen eller ville jeg møter noen type problem i å gjøre det?

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Hei, er vBET 3.x definitivt mer optimalisert at gratis versjonen. Raskere cache, raskere algoritmer, ekstra ytelse parametere, eliminert dobbel omdirigering. Så i dette området kan jeg garantere at det vil være raskere og belastningen på serveren vil gå ned.

Beklager, men vi ikke planlegger noen sommer salg for vBET.

Installasjonen er så enkelt som det var. Så bare avinstallere gratis versjon og installere betalt ett.

Senior Member
    Ble medlem
    Oktober 2009

Hvilke kroker og funksjoner ikke ville være tilgjengelig? Den gratis versjonen er ikke gi meg noen andre problemer så optimalisering funksjonene som er inkludert i den betalte 4 versjon.

Jeg ønsker ikke å bruke penger forgjeves etter mulige kompatibilitetsproblemer.

Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av mario06 View Post
    Hvilke kroker og funksjoner ikke ville være tilgjengelig? Den gratis versjonen er ikke gi meg noen andre problemer så optimalisering funksjonene som er inkludert i den betalte 4 versjon.

Jeg ønsker ikke å bruke penger forgjeves etter mulige kompatibilitetsproblemer.
    Vet ikke - vi hadde ikke gjort tester på denne versjonen. Vi kan gi deg hele listen av kroker brukes av vBET og du kan sjekke gjør de støttes i din vBulletin versjon.

vBulletin Enterprise Oversetter (vBET) Personale
    Ble medlem
    Mai 2010

krok liste:

Code:
    misc_bbcode_complete
    useradmin_edit_column1
    member_execute_start
    userdata_start
    global_setup_complete
    bbcode_fetch_tags
    bbcode_create
    cache_templates
    postbit_display_start 
    editor_toolbar_end
    forumhome_complete
    postbit_display_complete
    showthread_similarthreadbit
    threadbit_process
    album_picture_complete
    group_picture
    showthread_complete
    group_discuss_end
    member_complete
    external_query
    external_start
    register_addmember_process
    profile_updateprofile
    editor_toolbar_end 
    group_message_post_start
    private_insertpm_process
    newpost_process
    visitor_message_post_start
    picture_comment_post_start
    profile_complete 
    register_form_complete
    archive_process_start
    archive_global
    header_redirect
    init_startup
    mail_send
    archive_thread_post
    forumbit_display
    archive_forum_thread
    archive_complete
    private_complete 
    private_messagelist_messagebit
    group_discuss_end 
    group_complete
    group_discussionbit_display_start
    group_complete 
    group_discussionbit_display_complete
    threadbit_process
    online_bit_complete
    postbit_display_complete
    parse_templates
    showthread_postbit_create
    showthread_similarthreadbit
    login_redirect
    profile_editprofile_start
    redirect_generic
    xml_print_output
    external_complete
    global_complete 
    archive_complete 
    global_start
    Sist endret av kamilkurczak; 04-06-1016:59.

Senior Member
    Ble medlem
    Oktober 2009

Jeg liker denne mod mye, tror dere jeg har mye å hente det eller ville det være nytteløst for meg? Jeg virkelig ikke forstår betydningen av hver av denne kroker.

Jeg vil styret oversatt rask og server optimalisert som for resten Jeg vet ikke hva jeg ville gå glipp av og hvis nødvendig, men sikkert jeg vil ikke føre meg noen problemer om bord mitt siden jeg har veldig litt tid til å jobbe det ut hvis det tar mye tid.

Hilsen

Ble medlem
    Oktober 2009

Som jeg allerede har skrevet, vil du definitivt ha raskere oversettelser og mindre belastning på serveren. Oversettelsen selv bruker samme kroker som i gratis versjon, så det antar å fungere. Fordi vBET ble ikke testet på vBulletin 3.6 jeg ikke kunne fortelle deg hvilken av andre funksjoner kan ikke arbeide for godt. Sjekk hvilke av gitte kroker er støttet av BB 3.6 og hvis noen ikke vil vi fortelle deg så hva vil ikke fungere skikkelig. Også kan du bare tenke på å oppdatere BB selv ...

Senior Member
    Ble medlem
    Oktober 2009

Hvordan ville installere gjøres?

Avinstaller den gratis versjonen og slette alle database referanser og slette alle ftp mapper og deretter installere betalt for versjonen?

Ble medlem
    Oktober 2009

Avinstaller gamle. Installer ny.

For avinstallere den gamle er det nok å gjøre dette ved Admin CP. Selvfølgelig hvis du ikke ønsker å ha ikke brukt filer på FTP, kan du også fjerne disse.

Senior Member
    Ble medlem
    Oktober 2009

Jeg kjøpte "Betalte fire Versjon ', skal jeg installere den i morgen, men jeg vil gjerne at du vil legge til en annen kategori inni lisensiering delen: Mobil og telekommunikasjon...

Hilsen

Side 1 av 2 12 SisteLast

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •