Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 3 av 3

Tråd: Sitemap problemer og redusere antallet resultater på google adressen

Medlem
    Ble medlem
    Mars 2010

Default Sitemap problemer og redusere antallet resultater på google adressen

Text automatically translated from: Vietnamese to: Norwegian
    Translated text
    Før brukte jeg gratis versjon 2.3.10. Så ikke les instruksjonene jeg ikke legge til oversettelse drift sitemap for vBSEO Sitemap Generator til som guide her: http://www.vbenterprisetranslator.co...tegration.html
    Men, og jeg ser at indeksen for sitemap på google det har økt raskt. sammen med oppdatering av adresser tilgjengelig i google resultatene økt betydelig. Nå kan jeg kjøpe vBET lisens og installere den. Jeg har de manuelle med vBSEO Sitemap Generator som instruksjonene ovenfor. Og jeg ser parametrene indeksen siden (URL index) på sitemap og presentere resultatene forsinket n Google en svak nedgang.
    - Hva klarer det eller ikke?
    - Et annet problem i Google webmaster verktøy som jeg fant schematics nettstedet lasting hastighet er bremset ned mye. diagrammer økningen. kommersiell versjon var klart raskere service. Men er det mer alvorlig nettsted?
    Original text

vBulletin Enterprise Oversetter (vBET) Personale
    Ble medlem
    Mai 2010

om det andre spørsmålet:

vbet har ingenting å gjøre med områdekart nedlasting tid.
    muligens hvis du ikke integrere sitemap før - det kan være en grunn.
    Hvis du integrere sitemap først nå - den sitemap er mye større og nedlasting er tregere.

for det første spørsmålet, jeg forstår ikke hva er egentlig problemet. Kan du forklare?
    Sist endret av kamilkurczak; 03-06-1011:02.

vBulletin Enterprise Oversetter (vBET) Personale
    Ble medlem
    Mai 2010

Ingen svar. Jeg endre en tråd status til løst.

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •