Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 1 av 3 123 SisteLast
Resultater 1 til 10 av 24

Tråd: hvit side når oversette rss feeds

Senior Member
    Ble medlem
    Februar 2010

Default hvit side når oversette rss feeds

Jeg får en blank side når jeg vise noen av de oversatte rss feeds, noen ideer hvorfor?

takk.

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Hvilken type RSS er du teste - send fullstendige webadressen. Betyr det skjer på originale RSS også eller bare på oversatt en?

Senior Member
    Ble medlem
    Februar 2010

Bare oversatt RSS er normal RSS fine, har du min forumet URL, kan du teste den der.

Ble medlem
    Oktober 2009

OK - jeg ser det på forumet ditt. Dessverre er vi ikke i stand til å gjengi det på vårt forum.

Det ville være best hvis vi får tilgang til forum, og sjekke det - det kan også teste instans / kopi - det bare nødt til å oppføre seg på samme måte. Uten å reprodusere problemet ikke vi kan jobbe på den. Kan du vennligst PM meg tilgang detaljer til Admin CP og FTP? Som jeg skrev det kan være noen test eksempel - Jeg trenger bare oppførsel ikke innholdet. Eller i det minste har du noen feillogger om RSS? ...

Som du kan sjekke her og på dette forumet RSS fungerer fint. På vår test fora også. I dette øyeblikket er du den eneste som har problemet og forumet er det eneste sted hvor vi kan sjekke det.

Senior Member
    Ble medlem
    Februar 2010

Jeg er den eneste admin på forumet mitt, vennligst gi meg instruksjoner for feilsøking.

Ble medlem
    Oktober 2009

Jeg er redd for at det er for komplisert og krever samhandling - vi må finne årsaken til problemet. Jeg ville være i stand til å gi deg rask løsning instruksjoner hvis jeg visste hva som skjer der og være i stand til å gjengi den på min side. Uten å vite hvor feilen er rett og slett vi har ingen anelse om hvordan, hva og ikke fikse det (det kan være forårsaket av konflikter av noen andre mod, feil konfigurasjon ...). Uten mulighet til å reprodusere det vi ikke kjenner ikke vår endringene løser problemet. Og du er den eneste som har problemet. Det er derfor det ville være best om vi har tilgang - selv til test forum. Som jeg allerede skrev Jeg trenger ikke ditt forum innholdet jeg bare trenger det atferd. Jeg forstår at du ikke vil dele tilgangen til din virkelige forum. Har du teste tilfelle hvor samme skjer?

På dette tidspunktet på enkleste instruksjoner vennligst åpne filen / Includes / vbenterprisetranslator_functions_external.php og avgjøre hvor kode stopper evaluere ved å sette echo 'TEST 1'; (Og endre nummer for hvert ekko) mellom kodelinjer. Hvis du vet hva som er binært søk deretter bruke denne algoritmen. Evalueringen starter i funksjon vbet_translateExternal.

Hvis du tror at du er i stand til å finne ut hvor problemet er da vi kan gjøre det på denne måten, men det vil ta mye mer tid - spesielt på din side, hva er ikke nødvendig fordi du har vår støtte. Selvfølgelig forstår vi at du ikke vil vår fulle støtte, så la oss prøve å gjøre det på din måte.

Senior Member
    Ble medlem
    Februar 2010

Komme et annet problem her Computer Juice - Nettsted Spy

Synes skriptet får ikke den css filen skikkelig og ser på feil sted for bilder ...

- Jeg vil prøve det du sa for andre problemet.

Senior Member
    Ble medlem
    Februar 2010

Quote Opprinnelig skrevet av vBET View Post
    Jeg er redd for at det er for komplisert og krever samhandling - vi må finne årsaken til problemet. Jeg ville være i stand til å gi deg rask løsning instruksjoner hvis jeg visste hva som skjer der og være i stand til å gjengi den på min side. Uten å vite hvor feilen er rett og slett vi har ingen anelse om hvordan, hva og ikke fikse det (det kan være forårsaket av konflikter av noen andre mod, feil konfigurasjon ...). Uten mulighet til å reprodusere det vi ikke kjenner ikke vår endringene løser problemet. Og du er den eneste som har problemet. Det er derfor det ville være best om vi har tilgang - selv til test forum. Som jeg allerede skrev Jeg trenger ikke ditt forum innholdet jeg bare trenger det atferd. Jeg forstår at du ikke vil dele tilgangen til din virkelige forum. Har du teste tilfelle hvor samme skjer?

På dette tidspunktet på enkleste instruksjoner vennligst åpne filen / Includes / vbenterprisetranslator_functions_external.php og avgjøre hvor kode stopper evaluere ved å sette echo 'TEST 1'; (Og endre nummer for hvert ekko) mellom kodelinjer. Hvis du vet hva som er binært søk deretter bruke denne algoritmen. Evalueringen starter i funksjon vbet_translateExternal.

Hvis du tror at du er i stand til å finne ut hvor problemet er da vi kan gjøre det på denne måten, men det vil ta mye mer tid - spesielt på din side, hva er ikke nødvendig fordi du har vår støtte. Selvfølgelig forstår vi at du ikke vil vår fulle støtte, så la oss prøve å gjøre det på din måte.
    Din fortelle meg hvis du var evalueringen dette problemet du ville tilbringe timer å legge echo 'TEST 1'; under hver linje med kode i denne filen ... egentlig?

Ble medlem
    Oktober 2009

Nei - jeg har aldri skrevet noe slikt. Jeg aner ikke hvorfor du engang tenke på at ...

De hvor tips for deg, fordi de der lettest å beskrive. Første - du går glipp av poenget med binære søk. Andre - vi har måter å gjøre dette uten noen effekt i endring og vi er i stand til å gjøre dette raskt, fordi vi kjenner våre kode, og har mye erfaring i å finne feil eller konflikter med andre plugins.

Uansett - spørsmålet ditt ikke gir deg noen skritt nærmere løsningen. Vi tilbyr deg vår fulle støtte. Du kan godta det du har betalt for, eller du kan nekte den. Vi vil hedre deg avgjørelsen og forsøke å hjelpe deg selv om du nekter vår støtte. Likevel må fokus på problemet - du vil prøve å gjøre dette selv, så kan du brakk våre tips. Du ønsker at vi skal trygge din tid, vennligst gi oss i. Merk at alle våre intensjoner er å hjelpe deg.

Senior Member
    Ble medlem
    Februar 2010

Høyre, og poenget jeg gjør er at jeg kan følge instruksjonene, så vennligst gi meg instruksjoner.

Jeg ønsker ikke å gi deg tilgang som du har ingen online omdømme, de eneste jeg gir tilgang til mine fora er meg, vBulletin og vBSEO, fordi jeg kan stole på dem.

Du er nytt for meg, så ville jeg foretrekker å ha instruksjoner, ikke full støtte.

Thanks.

Side 1 av 3 123 SisteLast

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •