Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 3 av 3 FirstFørste 123
Resultater 21 til 24 av 24

Tråd: hvit side når oversette rss feeds

Michał Podbielski (vBET Personale)
    Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av Snake View Post
    Ok, men likevel 500 feil, google boten vil ikke liker 500-feil header!

Også koblinger er i dette formatet.

***. Computer-juice.com/forums/bg/showthread.php? T = 28848 & goto = newpost

Burde ikke de være seo'd urls?
    Rundt 500 header - på dette øyeblikket har jeg ingen anelse om hvorfor validator påstander om 500-feil - samme nettadresse i nettleseren gir passende innhold. Også det vises bare på noen oversettelser på andre ikke. Kanskje det er noe med cache - vi vil tilbake til det etter cache utløper og sjekk gjør det er noe eksisterende problem eller bare bufret historie.

Om linker - ja de bør seo'd urls. Fortell hva er din verdi for "Forum directory" innstilling.

Senior Member
    Ble medlem
    Februar 2010

Må være cache problem, alle nye oversatte rss feeds er nå 100% ok, takk.

Senior Member
    Ble medlem
    Februar 2010

Ok, så problemet er feeds oversatt før denne fikse fremdeles har feil og galt non seo urls.

Hvordan sletter jeg gamle feeds cache så nytt fôr med feilrettinger kan arbeide.

Thanks.

Michał Podbielski (vBET Personale)
    Ble medlem
    Oktober 2009

Det bør gjøres automatisk - RSS cache tid måles i minutter, ikke dager ... Jeg vet ikke gjør / hvor vBulletin gjør å tømme RSS cache manuelt. Yoou kan prøve å sette den til lav verdi (som 1 minutt) når du foretar tester, og etter som går tilbake til forrige.

Som jeg skrev Det bør ikke bli lagret så lenge. Vennligst sørg for at du leter på faktiske kanalutgang ikke bufres på din side (som i nettleserens cache). Vennligst gi meg nettadressen til RSS som fortsatt ikke er riktig - jeg skal sjekke det på min side. Dersom det blir nødvendig vil vi lete etter feil, men først la sjekk gjør det virkelig eksisterer.

Også, vennligst send oss dine 2 første reglene for vBET og sørg for at du setter dine forum katalogen / Forums i vBET konfigurasjon.

Side 3 av 3 FirstFørste 123

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •