Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 1 av 3 123 SisteLast
Resultater 1 til 10 av 22

Tråd: Utestengt for lisens brudd - Credit link!

Junior Member
    Ble medlem
    April 2010

Default Utestengt for lisens brudd - Credit link!

Hva er problemet, som du er klar over at jeg fortalte deg din MOD er treg og fører meg server problemer så jeg bruker andre MOD på vBulletin til du slipper ny versjon, som er hvorfor det er ingen kreditt link!

Vennligst gjeninnsette min konto av e meg på denne e-posten for å fikse dette problemet asap. Jeg er en betalende kunde, og ikke setter pris på å bli utestengt urette.

Snake er brukernavnet mitt.

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Hallo.

Vennligst ta vår beklagelse for alle ulempene. Vi prøvde å kontakte deg i mange former, men våre meldinger ble ignorert. Vær spesielt oppmerksom på at problemet startet måneder siden og nå har du konto er sperret bare fordi du sluttet å svare når du var mistenkt for lisens overtredelse. Din konto vil bli gitt tilbake når situasjonen vil bli klar. Hvis du ikke har krenket vår lisens har du ingenting å bekymre deg - vi må bare bekrefte det.

Som vi skrev du før vi sjekket din forklaring om avslått vBET og vi oppdaget at vBET fortsatt brukes. Mot din påstand om at du bruker noen andre mod vi fortsatt mener at det er vBET som brukes på forumet ditt. Og vi tror at fordi utgang kode generert av vBET er merket, og vi ser vår preg på utskriftene dine HTML (som vi har sikkerhetskopiert i tilfelle framtidig etterforskning). Fordi uttalelsen er mot av hva vi ser på ditt forum vi har fortsatt rett til å mistenke lisens overtredelse. Å sjekke det vi har å se hva som egentlig skjer maur det er derfor vi ønsker å spørre deg om tilgang detaljer til Admin CP. Du kan opprette midlertidig konto for det eller endre passordet til en viss temp, hvis du er klar om sikkerhetsproblemer. Kanskje vi trenger også FTP-tilgang, men nå er det Admin CP er nok.

Igjen veldig lei meg for suspenderte kontoen og takket for at du begynte å samarbeide om dette problemet. Vi ønsker også å løse problemet asap, spesielt at det allerede tar mye tid. Vennligst send spurte data så skal vi være i stand til å bekrefte din versjon, fordi som du allerede vet at HTML-utdata sier noe annet.

Junior Member
    Ble medlem
    April 2010

Nei, mis du forstått, på det tidspunktet var vi ikke bruker din mod, ble vi testing, akkurat nå er vi, men for noen grunn æren koblingen ikke fungerer, kan vi ikke laste ned på nytt som du utestengt oss, vi kan ikke kjøpe branding gratis som du utestengt oss. Så hvordan kan vi fikse.

Som ja, gjorde du sende e-post, men du har dette forumet oppsettet slik at e-doesnt send når vi får PM eller svare på meldingen, til tross for oss slik at det i vårt kontroll panel. Så vi ble ikke varslet om svaret hvis vi logget inn

Enten gjeninnsette slik at vi kan kjøpe branding gratis eller laste ned våre produkt igjen eller forsyne meg med koden så jeg kan legge til koblingen manuelt.

Thanks.

Junior Member
    Ble medlem
    April 2010

Lenken er tilbake, er det ikke nødvendig å gjøre dette til et drama. Det var en feil, ryggen, kan vi komme sammen nå.

Ble medlem
    Oktober 2009

Vi forstår din forklaring. Likevel var det virkelig alvorlig mistanke om lisens overtredelse som, som bruk av programvare utover sin lisens godkjenning, er også kriminalitet piratkopiering av programvare. Vi sier ikke at det var begått, bare at det er mistanke, dine tidligere uttalelser var annerledes at det vi noteres på forumet, og vi må sjekke hva som egentlig skjer.
    Vi er i stand til å finne ut hva som er årsaken til ikke synlig kreditt linken på forumet ditt. Det er derfor vi ber deg for din Admin CP tilgang slik at vi kan fastslå det som brudd eller ikke. Håper at vi kan løse det mellom deg og vBET team. Hvis du er klar om sikkerhetsproblemer du opprette midlertidig passord eller midlertidig konto.

Vær oppmerksom på at vi der kontakte deg også med ditt eget forum kontaktskjema. Vi har virkelig brukt noen måte kontakt som vi fant, før blokkere kontoen. Så raskt som det vil bli fastslått at problemet er det ikke lisens brudd, vil du få kontoen tilbake med ekstra tid for gratis oppgraderinger - mye større den tiden av blokkering, å re-kompensere deg faktisk ulemper.

Også vi tror at ikke er en offentlig emisjon. Så vennligst ta kontakt med oss i denne saken via mail eller PM bare. Selvfølgelig kan du tenke annen måte - i så fall kan du gjerne diskutere det offentlig. Men å skrive flere steder i samme tid, gjør det vanskeligere å vedlikeholde, så vennligst hold deg til en måte for kommunikasjon. Thanks
    Sist endret av vBET; 07-04-1023:03.

Junior Member
    Ble medlem
    April 2010

Det er ingen vei Jeg gir en fremmed admin tilgang, på alle. Min server er mitt, og det er min private detaljer.

Hvis du wont gjeninnsette kontoen min, siden linken er nå det da jeg blir nødt til å kreve midlene tilbake på kredittkortet mitt.

Det er ingen av virksomheten din hvorfor linken ikke viste annet enn at det er fast.

Alt du trenger å vite er linken virker nå slutt. Jeg hadde en simliar problem med vBSEO i fortiden og de bare ba om det å være faste, gjorde de ikke trenger å spionere på meg.

La meg vite hvordan du vil håndtere dette, er jeg glad for å få kompensasjon dersom du wont gjeninnsette kontoen min.

Jeg liker produktet og ønsker å kjøpe for mine 5 andre fora når jeg får dette fungerer 100%, så vil du miste gode kunder bare fordi du kreve å få tilgang til min server, som ikke er rettferdig Michael.
    Sist endret av Snake2; 07-04-1023:22.

Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av Snake2 View Post
    Det er ingen vei Jeg gir en fremmed admin tilgang, på alle. Min server er mitt, og det er min private detaljer.

Hvis du wont gjeninnsette kontoen min, siden linken er nå det da jeg blir nødt til å kreve midlene tilbake på kredittkortet mitt.

Det er ingen av virksomheten din hvorfor linken ikke viste annet enn at det er fast.

Alt du trenger å vite er linken virker nå slutt. Jeg hadde en simliar problem med vBSEO i fortiden og de bare ba om det å være faste, gjorde de ikke trenger å spionere på meg.

La meg vite hvordan du vil håndtere dette, er jeg glad for å få kompensasjon dersom du wont gjeninnsette kontoen min.

Jeg liker produktet og ønsker å kjøpe for mine 5 andre fora når jeg får dette fungerer 100%, så vil du miste gode kunder bare fordi du kreve å få tilgang til min server, som ikke er rettferdig Michael.
    Vær oppmerksom på at det ikke handler om spionasje, men om å sjekke ikke juridisk bindende avtale som ble inngått mellom våre to sider ble hedret eller ikke. Også oppmerksom på at manglende lisens overtredelse ingen er kvalifisert for tilbakebetaling - mer noen som krenket lisens avtalt å miste sin lisens og i tillegg betalt for det. Hver kunde enige om lisensvilkårene vite hva han betaler for.

Det er akkurat som når noen låne bilen - han vet at han betalte for å ha det på noen vilkår. Han kan ikke hevde at han betalte for å låne den, så han mener det er hans nå og han kan gjøre med det hva han vil. Hvis han ikke vil gi det tilbake, vil dette være en forbrytelse, selv om han betalte for å låne den. Og når han vil bli kuttet han ikke kan hevde at ingen skal være interessert hvorfor han bestemte seg for å ta bilen for seg selv og kreve penger tilbake fordi de tar bilen tilbake. Ja, selvfølgelig - han kan hevde hva han vil og han kan forlange hva han vil, men booth sine påstander og sine krav har ingen bakken. Og det faktum at bilen ble gitt tilbake av politiet bare fordi han ble kuttet doesnt betyr at ingenting skjer. "OK du fikk bilen nå så hva du krever om? Lar glemme alt og være glad for at du ser bilen igjen - du kan aldri se det igjen - du har flaks så føler heldig."

Nå ser vi finne vår at vår bil mangler ... Men vi hadde kontakt til person som er ridning det så vi ringe og spørre: Aloha - hvordan er turen? Vi tror at du kan ha problemer med motoren vi ikke hører det hensiktsmessig via telefon, vennligst la oss få vite hva som skjer. Og vi får svaret: "Det er fordi akkurat nå er jeg ri på forskjellige bil". Vi sjekket våre satellittnavigasjon og finne ut (på Google map ) At du kjører bilen vår, så noe er galt. Men likevel antatt at kanskje det er feil drivstoff, eller noe sånt. Så vi kaller igjen, men ingen body svarte. SE send SMS, vi sender MMS, finner vi ut at bilen har installert faks og også sende faks, men ingen av våre meldinger ble besvart. Og vår satellittnavigasjon fremdeles viser at kunden faktisk er ridning vår bil. Så å være så langt unna eneste vi kunne gjøre var å fjernstyre deaktivere GPS-systemet i bilen hans og sen melding: "Faktisk bruk av bil er ikke trygt for deg og sannsynligvis bryter våre interesser. Vi forstår at du kan ha noen problemer med bilmotor og fremdeles er redd for at vår eiendom ble brutt av deg. Så vi kan ikke gjøre deg lettere å bevege seg fremover i denne omstendigheter. Vi ønsker å bidra til å løse problemet med motor, men får ingen respons. Fortell oss hvor du ønsker å stoppe og vi vil sende det ut mekaniker som vil sjå under masken og sjekke hva som er galt"Og så vi venter til du må bruke GPS igjen og svare på våre meldinger tenkning." Lets håper at politiet blokaden vil ikke være nødvendig her ".
    Nå kan du sette vår bil inn i garasjen din, låse den og fortelle oss at akkurat vi kan høre motoren fra porten, men vi har ingen rett til å se under masken av bilen fordi det er i garasjen og det er ikke rettferdig at vi selv spørre om tilgang til garasjen. Selv at du bare kan endre låse etter det. Selv du enig at vi har til høyre for å inspisere ikke vår bil blir brukt riktig (se lisensavtalen). Vi bare skal føle seg heldige at vi hører mer eller mindre passende lyd nå og ikke interesse hva som skjer med motoren før, og ikke interessen hvorfor lyden ikke engang kommer fra motoren. "Ikke spion meg - det er ikke din interesse for hva jeg gjør med bilen din og hvis du ikke vil gi meg GPS adgang tilbake jeg vil blåse alt vekk og tok penger som jeg betalte.."

Vær oppmerksom på at vi ikke ber alle som rir våre biler for tilgang til garasjen. Vi trenger ikke fortelle at det var din intensjon, men vi føler oss provosert til å ta disse handlingene. Og vi tror ikke at threating oss kan hjelpe på dette problemet. Hvis selv ved eventuelle feil pengene ville gå tilbake til deg (for det du ikke har noen rett), blir det mer å gi effekt som: "Nå er han blakk til vår trygge (eller jukset vår sekretær) og stjal pengene våre - vi ønsket ikke det, men nå må vi gå til politiet med denne saken ble vi ranet". Vennligst vurdere avtalen, intensjoner, utsagn, handlinger og mulige konsekvenser.

Vi har juridisk rett gitt av lisensavtale for å kontrollere ikke konsesjon ikke ble brutt. Selvfølgelig kan vi bestemmer oss for å ikke gjøre dette, men det vil aldri skje under offentlig utpressing. Det er gruppen av mennesker som fungerer på denne måten - offentliggjøre trussel, ber om å bestemme, vil det være deres enkel måte, eller deres harde måten. Mange land lærer lenge siden at de aldri kan la seg skremme, eller trusler vil aldri slutt.
    Vær oppmerksom på at denne strategien vil gi deg motsatte resultater som du trenger. Vi er åpne for diskusjon, selv om det ble ignorert før (det er hva som skjer her). Vi er stengt for alle trusler og hensiktsmessig å endre vår strategi i slike tilfeller. Hvis du ønsker fremdeles diskuterer dette problemet - vennligst legge vekk alle trusler. Som trussel anser vi erklæring om å ta noe som ikke er lovlig i henhold til vår lisensavtale, polsk lov, lov i ditt land, eller som krever bedrageri / falske utsagn i betalingssystem.

Vi setter pris på at du vurderer å kjøpe vBET også for 5 andre fora. Vær oppmerksom på at lisensene ikke er forpliktet mellom hverandre. Hver behandles separatelly i ethvert aspekt (installasjon, support, brudd, oppgradere ...). Akkurat nå dine primaty kontoen ble sperret full, fordi du eier bare én lisens, var det lettere som fange i databasen og hele tiden vi betrakter det kun som midlertidig løsning for å starte diskusjonen igjen og løse problemet - hva er vårt primære mål alle gang.

Vær oppmerksom på at nesten alle programvare som du noen gang brukt og vil alltid bruke er / vil bli på noen lisens. I noen land loven selv ikke tillater å bruke programvare uten lisens for det, betyr det at programvaren må ha lisens (selv det den er gratis) for å kunne brukes i slike land.
    Sist endret av vBET; 08-04-1000:57.

Junior Member
    Ble medlem
    April 2010

Jeg setter pris på svaret, men jeg fortsatt ikke forstår, har jeg fikset koblingen problemet, er det ingenting å undersøke, Jeg er ikke bryte lisensavtalen som det er en lenke.

Det er ingen brudd. Dette er bizare, vil du ikke engang la meg kjøpe flere lisenser, det er crazy. Hvorfor skulle noen forretningsmann stoppe kunder fra å bruke mer penger. Weird.
    Sist endret av Snake2; 08-04-1001:03.

Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av Snake2 View Post
    Lenken er tilbake, er det ikke nødvendig å gjøre dette til et drama. Det var en feil, ryggen, kan vi komme sammen nå.
    Beklager vi ikke så denne meldingen før (vi var å svare forrige). På dette tidspunktet wee trenger å vite din offisiell uttalelse om betaling for å gjort noen skritt videre.

Junior Member
    Ble medlem
    April 2010

Hva mener du Michael?

Det er ingen betaling problemet, er vi glade hvis du bare fjerne blokkeringen kontoen slik at vi kan oppgradere ny versjon på utgivelse i dag, så hvis godt få nye lisenser for andre fora.

Vi er glade, ingen betaling problemet bare vil kontoen jobbe igjen.

Takk!

Side 1 av 3 123 SisteLast

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •