beklager ...
jeg postet i feil avsnitt før
Jeg bruker VB 4.0.2
og VBET 420
men flere språk ikke støtte i forumet mitt.
beklager ...
jeg postet i feil avsnitt før
Jeg bruker VB 4.0.2
og VBET 420
men flere språk ikke støtte i forumet mitt.
Sist endret av badawidollah; 26-03-10 på 17:17.
Alle konfigurasjoner siden characterset er laget av Admin CP-> Innstillinger-> Options-> - Vis Alle innstillinger --. Noen tiltak er merket som (KUN for UTF-8 charactersets) eller som (Kreves for ikke UTF-8 charactersets) - det betyr at du gjorde dette trinn i henhold til din forumet characterset (hvordan å sjekke min forumet characterset).
1. (Nødvendig) Sett "Meta Beskrivelse" - selv om du bruker noen mod som forandrer meta beskrivelse for tråder, må du sette noen verdi her - ellers RSS kan brytes.
2. (Nødvendig) Set "Håndhev Canonical URL" til "Streng" - ellers samme side vil være akseptabelt trodde mange URLer hva som er bra for SEO.
3. (Kreves for ikke UTF-8 charactersets) Set "Antall tegn før Wrapping tekst" til '0 '- ellers vBuletinTM kan bryte noen tegn tar mer enn 1 byte (dvs. fra japansk).
4. (Kreves for ikke UTF-8 charactersets) Clear "Blank Character Stripper" value - ellers vBuletinTM kan bryte noen japanske tegn (de skiltene er en del av japansk tegn)
Jeg ser bare nummer 1 og 2
hvor er nummer 3 og 4 sted?
hvor er de ansatte her?
Det høres ut som noe er konfigurert riktig på forumet ditt ... Bruker du vBSEO?
det kan oversette til flere språk
men når jeg innlegget i andre språk, det kan ikke oversette
takk
Set characterset verdi i små <<<dette er ikke funnet
Jeg bruker vBSEO
og en mer ikke funnet er
hvor du skal plassere det. httaccess?
Jeg bruker vBSEO og jeg dont vite hvor å sette din. httaccess i vbseo.php
jeg ikke se de reglene der
# (Kreves for ikke UTF-8 charactersets) Set "Antall tegn før Wrapping tekst" til '0 '- ellers vBuletinTM kan bryte noen tegn tar mer enn 1 byte (dvs. fra japansk).
# (Kreves for ikke UTF-8 charactersets) Clear "Blank Character Stripper" value - ellers vBuletinTM kan bryte noen japanske tegn (de skiltene er en del av japansk tegn)
# (KUN for UTF-8 charactersets) Sett characterset verdi i små bokstaver - vBETTM er case sensitive for characterset. Så hvis du bruker UTF-8 så sørg for at du har satt "utf-8 '(hvordan sjekke min forumet characterset)
Jeg bruker VBulletin4.0.2
Jeg synes det er å bruke UTF-8 charactersets
ISO-8859-1 <<<<<<<<< er dette jeg fant
men engelsk
min forumet bruker Indonesia.
hvordan?
og hvor du skal plassere det. httaccess koden?
jeg dont se vbseo.php regler der
hei
ingen her
admin altfor