Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 4 av 4

Tråd: Hvordan kan jeg være sikker på at nye brukere ser sitt morsmål?

Medlem
    Ble medlem
    Januar 2010

Default Hvordan kan jeg være sikker på at nye brukere ser sitt morsmål?

Jeg bruker søkeord og Google Adwords kampanjer rettet mot Kina. På én dag med testing, fikk jeg litt over 300 treff fra kampanjen, men opplevde en 80% transittstoppfrekvens (prosent av folk som brukte mindre enn et par sekunder på nettstedet før du går ut). Den høye transittstoppfrekvens kan skyldes en rekke ulike problemstillinger (destinasjonsside må forbedres, reklame innhold må endres, etc.), men det første spørsmålet jeg trenger å undersøke er om ikke de nye besøkende ser webområdet mitt på sitt eget kinesisk. Har du et forslag på hvordan jeg kan finne ut hvilket språk en uregistrert besøkende faktisk ser når de først lander på nettstedet mitt? Kan jeg se på serverlogger og se om sider som http:// **********/ lang = cn ble generert for eksempel? Eller er det en enklere metode for? Denne vil hjelpe meg å bestemme hvordan det er best å angi oversettelse gjenkjenning av språk-strategi i vBET innstillinger. Takk!

Senior Member
    Ble medlem
    Desember 2009

Hvis brukerne skal den oversatte URL så de bør se oversettelsen. Jeg har lagt merke til en høyere transittstoppfrekvens fra kinesisk og japansk trafikk generelt. Dette kan delvis fordi Google oversettelse er ikke så god som noen språk og de besøkende kan fortelle.

Medlem
    Ble medlem
    Januar 2010

Default Gode tilbakemeldinger

Quote Opprinnelig skrevet av tavenger5 View Post
    Hvis brukerne skal den oversatte URL ...
    Først, takk for viktig innsikt om din erfaring med trafikken fra Kina og Japan. Det kan forklare en god del - og spare meg litt hodepine på forhånd!

Sekund, må du bære over med meg (nybegynner og "junior medlem" og alle), men URL-adressen jeg bruker er hoveddomenet og ikke noe språk-spesifikke URL. Jeg vet ikke om jeg engang ville vite hvordan å gjøre det (www.domain.com/lang=cn ?). Jeg var under inntrykk av at vBET deduces som best det kan det lokale språket til brukeren "automatisk" (det er det jeg satser på når jeg kobler fra en AdWords-annonse nå, men jeg vil bekrefte) eller tar registrert brukerens profil språket hvis det finnes (den definitive metode).

Kanskje dette er bare en funksjon anmodning om rapportering evne som informerer meg om at X personer besøkte nettstedet bruker Y språk for et gitt tidsrom, og at måten jeg både kan relatere trafikken så vel som, hver for seg, utvikle et bedre inntrykk av lesere språk volum som i sin tur kan gjøre meg til å de-rotet grensesnittet språk sjelden / aldri brukt av lesere min.

Takk igjen!

Senior Member
    Ble medlem
    Desember 2009

Jeg ser hva du mener - Det avhenger av innstillingen for "Omdiriger til brukeren språk". Jeg har min satt til tvangsarbeid, som er basert på sine nettlesere språkinnstilling.

For å se om dette fungerer kan du se i din analyse programvare for språkkoden. Jeg bruker Google Analytics og vBSEO, så denne prosessen er relativt enkel, jeg bare søk under innhold for / code /. I Analytics kan du også dele brukere basert på språk og opprinnelse.

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •