Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 1 av 2 12 SisteLast
Resultater 1 til 10 av 12

Tråd: Noen måte å se hvor mye mer må oversatt?

Senior Member
    Ble medlem
    Juni 2010

Default Noen måte å se hvor mye mer må oversatt?

2 spørsmål som jeg vil betale svært store summer av penger hver måned for google translator akkurat nå.

Gjør vbet oversette hele siden? som jeg har menyer og slikt som åpenbart ikke trenger å bli oversatt 35000 ganger.

Kan jeg sjekke for å sikre cache fungerer på riktig måte, og esimate hvor mange sider som er bufret allerede vs hvor mange exsist?

Thanks
    Chris

Også min hjemmeside er ikke fullstendig oversatt i hvert språk? Før jeg spenf 50K dette året på oversettelser jeg ønsker å være virkelig sikker på at det fungerer som det skal.

Utestengt
    Ble medlem
    Aug 2012

For å redusere oversettelse kostnader, kan du ta en titt her: Http://www.vbenterprisetranslator.co...e-cheaper.html og her: http://www.vbenterprisetranslator.co...ranslated.html. Sørg for at en hurtigbuffer er skrevet til en database, og gjestene cache-filen er opprettet. Det viktigste er å bruke en database cache, gjester cache, gratis oversettere og ikke klart database-cache.
    Side kan ikke bli fullstendig oversatt av utmattelse av grensene oversettelser.

Senior Member
    Ble medlem
    Juni 2010

Men det er ingen måte for å sjekke om disse tingene, eller se hva som er igjen til å oversette?

Utestengt
    Ble medlem
    Aug 2012

Nei. Hvis det ikke er noen tilgjengelige oversettere vBET så viser automatisk den opprinnelige teksten. Du kan manuelt oversette en tekst som ikke har blitt oversatt til den oversatte siden bruker http://www.vbenterprisetranslator.co...nslations.html.

Senior Member
    Ble medlem
    Juni 2010

OMG .. Hvor mange dager bufret oversettelser, vil finnes i buffer før, vil automatisk bli fjernet (ved planlagte oppgaven). Angi 0 for å deaktivere.

Denne er satt til 5, så er alle mine oversettelser beiong fjernet etter 5 dager******

Hvis så er alle cache alternativene nedenfor deaktiverer så godt hvis denne er satt til 0 ?

Vennligst gi meg beskjed asap så jeg har en liten fortuine investert i oversettelser allerede at jeg tror bare blir kastet bort

Utestengt
    Ble medlem
    Aug 2012

For å deaktivere rengjøring database cache:
    • AdminCP->vBET Cache->Database Cache->Cache-Time to Live (TTL) til 0
    • AdminCP->vBET Cache->Database Cache->Buffer tømme strategi til Deaktivert

Informasjon om bruk av en database-cache er beskrevet her: Bruk database-cache og her: Ikke slett databasen hurtigbuffer.
    Sist endret av Marcin Kalak; 10-10-1510:27.

Senior Member
    Ble medlem
    Juni 2010

Bokstavelig talt tusenvis av dollar slettet.. jeg har aldri hatt flaks med å få noen gratis oversettelser

Utestengt
    Ble medlem
    Aug 2012

vBET alltid på første bruker gratis oversettere hvis den er satt, tilgjengelig og støtter dette språket par. Mer informasjon: Bruk mange maskin oversettelse leverandører (apier).

Senior Member
    Ble medlem
    Juni 2010

Jeg har prøvd flere ganger apertium, men alltid får en feilmelding om å prøve igjen senere, eller prøv et annet navn?

Utestengt
    Ble medlem
    Aug 2012

Apertium-servere dessverre er noen ganger ikke tilgjengelig.

Side 1 av 2 12 SisteLast

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •