Nå hadde jeg ikke sett før jeg gjorde endringen, men når det ser som forventet! Jeg legger merke til nå for noen grunn når jeg i forumet og gå til en ekstern side språket forandrer seg tilbake til engelsk
Nå hadde jeg ikke sett før jeg gjorde endringen, men når det ser som forventet! Jeg legger merke til nå for noen grunn når jeg i forumet og gå til en ekstern side språket forandrer seg tilbake til engelsk
ser ut til at inne i forumene ikke det er en re-direkte loop når du åpner et forum.. jeg kan bekrefte dette var ikke skjer før jeg gjorde den siste oppdateringen
Hvis teksten er blitt oversatt viser deretter oversettelse. Dersom teksten ikke er oversatt, og vil være oppbrukt grenser deretter vise den opprinnelige teksten.
Vær en sak i en tråd.
Redirect loop sannsynligvis på grunn av en feil innstilling vBET, .htaccess og støtter ikke DBSEO. I innstillingene AdminCP->vBET->Hoved du har sett vBulletin lenkermen reglene .htaccess du har for vBSEO. I tillegg trenger du ikke bruke vBSEO men DBSEO. DBSEO sannsynligvis ikke omdirigere til andre koblinger enn vBET og det er en loop.
Sist endret av Marcin Kalak; 21-07-15 på 18:37.
var fungere på riktig måte når jeg installerte DBSEO.. la meg rote rundt noen
Prøv sett AdminCP->vBET->Main->Link Type til vBSEO lenker.
Sist endret av Marcin Kalak; 23-07-15 på 09:01.
Det ser ut til å ha løst problemet! takk
Jeg vil åpne en annen tråd på et mulig problem så vel
Jeg er glad jeg kunne hjelpe deg.