Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 2 av 2

Tråd: Spørsmål før du kjøper ...

Utestengt
    Ble medlem
    Februar 2010

Default Spørsmål før du kjøper ...

Text automatically translated from: Spanish to: Norwegian
    Translated text
    Vel før du kjøper denne mod som ser veldig bra jeg virkelig ønsker å vite noen ting:

1 .- Den støtter vBSEO vbulletin4 og 3.5RC2, pluss sitemap-generator vBSEO-2.6 og vbadvanced4?

2 .- Det gjenspeiler også plugins som er installert på forumet?

3 .- Det re skrive egendefinerte regler Jeg har i vBSEO vil også bli oversatt i hvert tilfelle?

4 .- Jeg har en mod for automatisk generere kodene hvert element er lagt ut, hva ville skje med disse merkelappene? Ville resultere i hvert tilfelle?

5 .- For både vBSEO og self-merking mod legger jeg lister over tomme ord, nå har jeg laget en liste over spanske (forum er standard språk) og engelsk, hvis jeg installerer oversetteren bør legge listen med tomme ord i det hele tatt disse språkene?

Jeg håper å svare ... Saludos ...
    Original text
    Sist endret av kaiser1313; 12-02-1000:25.

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

1 .- det vil være kompatibelt med vB4 veldig snart. Vi er redskapen nå vBET 4.0.0 versjon som vil være kompatibel med vB4 - det vil bli lansert i begynnelsen av mars. I neste utgivelsene vil vi gjøre den kompatibel med vBSEO3.5 og dette vil også skje snart. gjør vBET 4.x kompatibel med vBSEO-sitemap-generator er også i planene. Vi ville ikke lage enda noen planer om integrasjon med vbadvanced4.

2.- det oversatt innholdet av outhput html. Så hvis andre plugin påvirker utgang deretter ti vil bli oversatt. Hvis det er laget av Ajax standard at jeg ikke vil bli oversatt (hvis den ikke er integrert med vBET) fordi det er ikke en del av utgang html. Du kan prøve gratis versjon først, og se det i live. Her er det for vB4: BB Enterprise Oversetter - vBulletin.org Forum

3 .- Vi har ikke teste den. Hvis omskriving jobber som BB krok og det skjer før global_complete eller i global_complete med utførelse for mindre enn 1000 så vil det bli oversatt.

4 .- Hvilke tagger eksakt bruker du?

5 .- Nei Disse vil bli ganske enkelt inkluderes i URL.

I forbindelse med mulige spørsmål - bare spør

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •