Når jeg oppgraderer til vbulletin 4.1.8, er vbet 4.4.4 ikke oversatt sider helt.
Når jeg oppgraderer til vbulletin 4.1.8, er vbet 4.4.4 ikke oversatt sider helt.
Hei
Du kan Vennligst gi meg mer informasjon:
-som oversettelse API er du bruker (Google 1(free), Microsoft, Google 2(paid))
-Kjør testen for app APIer som du bruker: TESTER
Ikke noe svar, jeg vurdert det løst, hvis du har spørsmål angående dette problemet jeg vil bemerkning det åpne, for alle andre åpne ny tråd
siden min oversett ikke oversett innhold når du viser. bare oversette statisk tekst på forum.
自動車保険
siden min oversett ikke oversett innhold når du viser. bare oversette statisk tekst på forum.
Jeg brukte Microsoft og Apertium oversettelse.
I test jeg kobler var du ingen test for google apertium (dette hadde blitt opprettet etter vBET med Microsoft via Azure ble laget)
Kan du vennligst kjøre testen for Microsoft av Mazure, kan du finne den i:
dataoverføre fil-størrelse - >-not-opplasting - > Verktøy - > microsoftbyazuretest.php
Bare laste den opp til rotmappen forum, og skriver inn målet URI i web-leseren
hvordan du kan reparere dette?Starte testen for Microsft oversettelse API ved Azure
Fullstendig tokenet:
{"feil": "invalid_request", "error_description": "ACS90011: Mangler nødvendig felt/u0027client_id/u0027. / r/nTrace-ID: 65630e6f-adc7-467b-afd9-7506f26eca2f/r/nTimestamp: 2011-12-09-02:17:06Z"}
Teste resultatet: ï» â¿"ArgumentException: ingen bærer informasjon finnes i tokenet: ID=3737.V2_Json.Translate.16E26BDE"
Test feil:
Tilkoblingstid (ms): 130.547119141
Sannsynligvis du ikke sette inn noe i dinadmincp -> vBET -> Oversettelser Leverandører->Microsoft Comercial Oversettelse API-nøkkel ved Azure(BETA)
Hvis du vil bruke abonnere Microsoft-oversettelsen via Azure du må først for Mcrosoft oversettelse API (også gratis alternativ) her klikk
og deretter registrerer du program her, ved å fylle hakeparenteser (det er et feltnavn i klienten som du trenger å bruke i Microsoft Comercial oversettelse API-nøkkel av Azure(BETA))
Jeg beklager, jeg registrerte Microsoft API og program, men jeg kan ikke definere hva er API antall Azure.
Behage fortelle meg detaljer.
Sist endret av r.dziadusz; 13-12-11 på 20:32. Årsak: Bildet som er slettet
Her går:
Din Microsoft Comercial oversettelse API secret av Azure er din "klient Secret" - starter med GSBlBL...
Din Microsot Comercial oversettelse API-nøkkel ved Azure er din "klient-ID" - starter med moduler...
Også jeg har slettet bilde, fordi noen andre kan bruke din klient-IDen/klient hemmelig, håper du ikke tankene![]()