Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 6 av 6

Tråd: Enterprise-versjonen Spørsmål

Junior Member
    Ble medlem
    Januar 2010

Default Enterprise-versjonen Spørsmål

Jeg installerte gratis versjon og elsket det inntil for få seeminly Randon brukere ikke klarte å logge inn med følgende feilmelding.

Fatal error: Call to undefined function vbet_getSupportedTranslations () in / home / beatthec / public_html / bb / includes / class_bootstrap.php (283): eval () 'd code on line 9.

Deaktivere fast login problemer på vB4

Er dette noe som ikke vil oppstå i Enterprise-versjonen?

Hilsen
    Keith

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Dette er noe som ikke forekommer i noen versjon. Vi vil sjekke det og fikse det.

Ble medlem
    Oktober 2009

Vi ville ikke i stand til å gjengi det, men vi gjorde lite endring i henhold til feilmelding og dette vil ikke skje igjen - det vil bli inkludert i 2.4.2

Junior Member
    Ble medlem
    Mars 2010

Fatal error: Call to undefined function vbet_createURL () in / home / adresse / public_html / includes / class_bootstrap.php (283): eval () 'd code on line 18

Hjelp meg

Junior Member
    Ble medlem
    Mars 2010

283 Satir: ($ krok = vBulletinHook:: fetch_hook ('parse_templates'))? eval ($ krok): false;
    Sist endret av vBET; 09-03-1003:32. Årsak: BBCode korreksjon

Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av yunuss85 View Post
    Fatal error: Call to undefined function vbet_createURL () in / home / adresse / public_html / includes / class_bootstrap.php (283): eval () 'd code on line 18

Hjelp meg
    Du postet i feil sted og jeg vet ikke engang hvilken versjon det dreier seg om. Opprett ny tråd i passende avsnitt for vBET 3.x eller 4.x.

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •