Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 1 av 2 12 SisteLast
Resultater 1 til 10 av 13

Tråd: vBET manuell oversettelse mindre problemet

Medlem
    Ble medlem
    Mai 2011

Default vBET manuell oversettelse mindre problemet

Hei folkens. Jeg har å si, jeg er virkelig imponert med manuell oversettelsen så langt. Har arbeidet i alle nettlesere som jeg bruker. Det eneste problemet for meg er jeg ikke kan synes å benytte funksjonen på index siden i mitt forum. Det synes å fungere på alle andre sider, bare ikke i startsiden indeks (alternativet Rediger ikke komme opp i indekssiden). Er der alle vei å fastsette denne problem? Eller er den del av problemet, siden det er fortsatt i BETA-testing scenen?

Annet enn det synes jeg ikke har møtt noen store problemer så langt med manuell oversettelsen. Så, stor jobb !

Hilsen
    gopalmm2

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Det er sannsynligvis noen konflikt på youf forum. PM tilgang detaljer til Admin CP og FTP - jeg vil sjekk den på din side.

Ble medlem
    Oktober 2009

Takk for få tilgang til informasjon. Jeg logget på og aktivert manuell oversettelser på hovedsiden. Gikk til noen oversettelse og slik jeg ser Rediger-knappen viser og arbeider riktig. Vær oppmerksom på at Rediger-knappen vises bare under test, som kan oversettes. Hvis du har engelsk forum og er på engelsk side deretter vil det være nei redigere knapp under normal tekst - kan ikke oversette fra engelsk til engelsk (fremdeles finner du Rediger-knappen hvis noen teste er inne i langtitle eller lang BBCode).

Bekreft at det er OK, eller beskrive med flere detaljer hva som er galt. Jeg testet den under Opera.

Medlem
    Ble medlem
    Mai 2011

Jeg bruker firefox og akkurat nå, og problemet fremdeles eksisterer. Jeg la også merke til at hovedsiden også oversetter ikke i det hele tatt, og når det ikke er oversatt, redigeringsknappen også vises ikke. Tråder er blir oversatt og Rediger-knappen vises der. Dette var ikke tilfelle før jeg oppgraderte den. Alt jeg gjorde for å oppgradere var å FTP-filene og overskriver xml. Er det noe annet jeg trengte å gjøre for å oppgradere? Jeg tror jeg oppgraderte fra en 4.4.6 til 4.5.1

Medlem
    Ble medlem
    Mai 2011

OK, kanskje jeg var ikke klar, beklager. Problemet er at redigeringsknappen sammen med oversettelser forsvinne i forum hjemmesiden og forum-koblinger. Så snart jeg går til en tråd, oversettelse kommer opp, og redigeringsknappen kommer opp også.

Beklager og takk skal du ha.

Ble medlem
    Oktober 2009

OK - ser jeg at hovedsiden ikke er oversatt. Jeg vil undersøke dette.

Ble medlem
    Oktober 2009

Oversettelse problemet løst - det var konfigurasjonsproblem. Jeg endret verdien for vBET > Database Cache > Stopp på jakt etter x feil -Dette laget bufferen ble ikke brukt fordi for mange mangler oversettelser (Microsoft oversettelse grensen er allerede nådd - når hurtigbufferen fyller mer vil du være i stand til å angi lavere verdi for denne parameteren for optimalisering).

Akkurat nå jeg sjekker Rediger knapp problemet.

Ble medlem
    Oktober 2009

Jeg er på vei. På dette tidspunktet vet jeg at Java Script er lagt og henrettet. Knappen vises ikke, eller på leas ikke i synlig sted - problemet kan være relatert til noen CSS - fortsatt arbeider på den.

Ble medlem
    Oktober 2009

ok. Jeg fant årsaken og korrigerte den. Kontroller og Bekreft. Jeg vil angi rask fiks og - selvfølgelig dette vil bli inkludert i neste utgivelse.

Medlem
    Ble medlem
    Mai 2011

Det fungerer! Formidabelt!

Takk så mye for din tid og innsats.

Side 1 av 2 12 SisteLast

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine