Svare på dine spørsmål:
A. manuell oversettelse er fremdeles inne betaversjon. Akkurat nå vi tar tilbakemelding fra brukerne våre hva å forbedre/endre/legge til. Vi vil legge hele artikkelen om hvordan gjør det arbeide når den vil være i siste etappe.
To. Angi i hvilke lesere du ikke ser Rediger knappen.
Tre. Vær spesielt én tråd for ett problem. Her var første spørsmålet om Rediger-knappen, så vi vil vurdere Rediger knapp problemet i denne tråden. For feil problem vennligst åpne ny tråd og beskrive det nøyaktig hva feil har du se og hvordan å gjenskape den.
Vi vil gjerne løse alle problemer i våre ny funksjonalitetVær oppmerksom på nytt at det er fremdeles inne betaversjon.
I disse nettleserne på Rediger-knappen vises ikke
MAC OS 10.7.3:
Safari 5
Chrome
OS x 10,8:
Safari 6
Windows 7:
IE 9
Jeg se knappen:
MAC OS 10.7.3:
FireFox
Jeg sjekket IE 9 under Windows 7 og ser jeg redigere knapp. Jeg har ingen tilgang til MAC OS - Kontroller at du har støtte for Java-skript.
Behage PM meg tilgang til detaljer til Admin CP og FTP jeg vil sjekk den under IE 9 på forumet.
Ingen respons - considered problemet er borte. Hvis ikke Skriv her. Også først se denne rask fiks for lignende problem: http://www.vbenterprisetranslator.co...html#post12668
Takk for bekreftelsen. Jeg er glad for at problemet er løst.