Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 7 av 7

Tråd: Kjøpt, men ingen lisensnøkkel og ingen hjelp fra vBET - ulykkelige

Junior Member
    Ble medlem
    Apr 2012

Exclamation Kjøpt, men ingen lisensnøkkel og ingen hjelp fra vBET - ulykkelige

Hei, jeg nylig kjøpte vBET for en klient forum, men mottok ingen lisensnøkkelen i alle e-postmeldinger. Jeg kontaktet støtte (contact[at]vbenterprisetranslator[dot]com) og har mottatt ingen hjelp på dette. Jeg kontaktet dem 3 ganger, og ingen har svart. Det er også ingen telefon # på dette nettstedet.

Er dette produktet en bunk produktet eller noe? Hvordan kommer jeg ikke kan nå støtte, er det ingen telefonnummer, og er å kontakte meg tilbake? Hvordan kommer jeg var ikke gitt en med lisensnøkkel? Dette produktet er ubrukelig på min forum uten det.

Hvis ønsker å kontakte meg om dette, som bør jeg klage til? Better Business Bureau? Jeg har aldri kjørte på disse problemene før så jeg tapte. Svært fornøyd om.

Pensjonert;)
    Ble medlem
    August 2011

Hei
    Vær oppmerksom på at alle vBET-støtte er gjort i vårt Forum. Vi er dypt beklager at du ikke er fornøyd med vår støtte. Vi gjør alle støtte i våre vBET fordi e-post kan være ved et uhell merket som spam. Det er ditt første feilsøking innlegg, så for nå på vi gjøre vårt beste for å løse problemet.

Som jeg ser har vi lisensnøkkelen. Du bør kunne finne lisensnøkkelen i e-post som mottas etter å kjøpe vårt produkt.
    Akkurat nå jeg vil se hvorfor du ikke mottar det

Pensjonert;)
    Ble medlem
    August 2011

Kan du kan du sjekke ut dette http://www.vbenterprisetranslator.com/downloads.php i den første kolonnen heter
    Lisens nøkkel / URL
    -navngitte Lisens # / URL -vi endre navn for å gjøre å finne lisensnøkkel enklere, etter innlegget ditt som er første med denne typen problem

Vi er Beklager du har møtt denne ulempen.

Vennligst gi oss beskjed hvis du er i stand til å finne det

Junior Member
    Ble medlem
    Apr 2012

Hei, takk for svarene. Jeg hadde gitt opp for en kort tid fordi ingen var å svare på noen av mine e-postmeldinger, og dette var derfor jeg var opprørt. Jeg ble fortalt å kontakte via e-post for alle hjelpe, og hadde sendt flere meldinger før du bokføring på forumet.

Hva er vanlige ventetiden for melding å komme inn til forum? Jeg sjekket tilbake for et par dager etter sending av dette innlegget, og det var ikke blir postert til forumet, så jeg var klar til å gi opp og filen et klagemål på produktet, men takk for å komme tilbake til meg! Jeg vil bare legge spørsmål på forumet nå.

Pensjonert;)
    Ble medlem
    August 2011

Hei, dens ofte en neste dag, men vi er bare mennesker og kan gå glipp av noe Beklager for det.

Junior Member
    Ble medlem
    Apr 2012

Hei - nettsted her har vært nede av og på, eller svært treg i flere uker, så det har vært vanskelig å svare.

Problemet er løst, og alt er oppsett - men jeg har en ny problemer som jeg vil gjøre et innlegg om nå. takk!

Pensjonert;)
    Ble medlem
    Jun-2012

Hei,
    Vi jobber med problemet i din andre tråden.
    Om serveren skulle krasje, kan du lese denne tråden: http://www.vbenterprisetranslator.co...r-Updates.html

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •