Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 6 av 6

Tråd: Problemet etter frisk installere

Junior Member
    Ble medlem
    Juli 2011

Thumbs up Problemet etter frisk installere

Hei

Jeg har gjort nye install vbulletin 4112 nyeste vbseo og vbet 416

Jeg har bare ett problem

forum kan håndtere koblinger som

Vertrauenswürdige Informationsquelle für Bodybuilding - Main

men denne koblingen blir tom side

http://www.muscleadvice.com/de/

Code:
    RewriteEngine On
    RewriteBase /

RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.muscleadvice\.com
    RewriteRule (.*) http://www.muscleadvice.com/forums/$1 [L,R=301]

RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/ [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2 [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
    RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
    RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

noen ide?

Pensjonert;)
    Ble medlem
    August 2011

Jeg vil prøve å gjenskape thiss problemet, også kan du sjekke din vbseo-innstillingen - du kan finne dem i "readme.html"?

Pensjonert;)
    Ble medlem
    August 2011

Jeg har lagt merke til at også du viktigste side URL-adressen uten oversettelse http://www.muscleadvice.com/ virker ikke. Kan du prøve å coment alle vBET . Htaccess regler og funksjonshemmede vBET og enn å prøve å sjekke url?

Junior Member
    Ble medlem
    Juli 2011

Jeg har deaktivert vbet, og endret htaccess
    Code:
    RewriteEngine On
    RewriteBase /

RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.muscleadvice\.com
    RewriteRule (.*) http://www.muscleadvice.com/forums/$1 [L,R=301]

# vbSEO Sitemap
    RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]
    # END

#RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/ [L,QSA]
    #RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2 [L,QSA]

#RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
    #RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

#RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    #RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    #RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
    #RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]
    Du kan kontrollere området

vil det være lettere hvis jeg gi deg tilgang til serveren?

Pensjonert;)
    Ble medlem
    August 2011

Som du sa du gjorde slå av vbet og du kommentere alle vbet regler i . Htaccess mest sannsynlig er din feil er ikke forbundet med vBET seg selv. En ting må du overskrive filer fra vbseo hvis du har det integrert?

Pensjonert;)
    Ble medlem
    Jun-2012

Ikke noe svar så jeg trenger å lukke denne tråden, hvis du har flere spørsmål med dette problemet jeg vil åpne den igjen.

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •