Det høres veldig braJeg tror noen forum som har en server som er sterk nok til å håndtere den oversatt forumet skal faktisk være i stand til å håndtere normal oppdatering av cache på minst ett språk uten problemer. Så får noen minutter mellom hvert språk bord oppdatere å tømme que av forespørsler fra brukere og indexbots, tror jeg denne løsningen ville fungere for alle fora en gang for alle, og selv med en stor margin. Jeg håper du klarer å presse det inn i denne oppdateringen
For å være ærlig jeg ikke tankene venter noen dager ekstra for at dette skal bli gjennomført, og jeg tror ikke de andre medlemmene ville tankene ... det kan ikke være et problem ... men bedre vente noen ekstra dager for å være på den sikre siden![]()

Jeg tror noen forum som har en server som er sterk nok til å håndtere den oversatt forumet skal faktisk være i stand til å håndtere normal oppdatering av cache på minst ett språk uten problemer. Så får noen minutter mellom hvert språk bord oppdatere å tømme que av forespørsler fra brukere og indexbots, tror jeg denne løsningen ville fungere for alle fora en gang for alle, og selv med en stor margin. Jeg håper du klarer å presse det inn i denne oppdateringen 
Svar med Sitat