Med denne hack har du valget hvis engelsk eller urdu. Velg urdu og du vil faktisk være skrive i urdu og deretter kan du sette den tilbake til engelsk veksle vil da bli plassert fra høyre til venstre.
Dette er noe jeg elsker å se innlemmet men jeg tviler det vil skje.
Jeg vet ikke hva som er urdu, så jeg forstår ikke problemet. Også live demo på forum som jeg ikke klarer å forstå til alle
Kan du beskrive meg mer hva det gjør?
Også hvis du skriver på engelsk, kan du angi standard språk til engelsk, eller angi alternativet til ikke automatisk legge til språk BBCoder da skrive nye innlegg. Standard språk sier hva som er standardspråket for dine egne innlegg Du kan endre det globalt i User CP, eller for bestemte ny melding i redigeringsprogram.
Min funksjon forespørsel er om det ville være mulig for oss å skrive på forskjellige språk (real time) i stedet for å skrive på ett språk og da er det alt blir oversatt senere.
Men du kan skrive på forskjellige språk ... Beklager, men jeg virkelig ikke få poeng.
Når du skriver noe, skriver du det i sanntid. Og du kan skrive det i alle støttede språk, og selv i flere språk i én melding. Du trenger IKKE å skrive på ett språk
Jeg tror du mener med hacke din kan du skrive polsk ved hjelp av en engelsk tastatur eller i det engelske språket og deretter din hack vil oversette det.
Er det hvordan det vil fungere?
Eller for eksempel vil jeg kunne skrive i Hindi i Hindi alfabetet, og ikke engelsk. Hindi har sitt eget alfabet i ulike tegn.
Når du skriver i enkelte språk du skriver i dette språket. Ved hjelp av dette språket tegn. Gå til testmeldinger - de er skrevet på forskjellige språk - du kan se den opprinnelige (før oversettelse) - bare klikk på pilen til høyre for flagget for originalspråket.
Eller bedre se her. Meldingen nedenfor er på japansk - det betyr at det er skrevet på japansk - klikk på pilen og du vil se den opprinnelige teksten som ble skrevet (jeg vet ikke japansk - det er bare kopiert fra Wiki )
I testmeldinger området kan du også se potter skrevet på andre språk - de alle ble skrevet ved hjelp av sine nasjonale tegn. Så når brukeren fra noen land vil melde seg på forumet ditt. Han kan ikke bare se ditt forum på sitt eget språk - han kan også skrive på sitt eget språk!