Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 1 av 2 12 SisteLast
Resultater 1 til 10 av 11

Tråd: Google API1 fungerer ikke mer Google API2

Default Google API1 fungerer ikke mer Google API2

Text automatically translated from: German to: Norwegian
    Translated text
    Hei,
    Jeg er virkelig veldig forbanna.
    Original text
    Sist endret av vBET; 19-10-1116:36. Årsak: BBCode korreksjon

Text automatically translated from: German to: Norwegian
    Translated text
    Super! Arbeider nå selv her oversette dette riktig!

Original:
    Hei,
    Jeg er virkelig veldig forbanna.

Jeg kjøpte 2 x vBet meg for mye penger, så langt det gikk relativt godt nå mer oversettes med API1 alle innlegg, og du kan betale API2 bare med kredittkort, jeg eier, men ingen kredittkort, som de fleste mennesker i Europa.

Hvordan i helvete skal jeg nå tilbake til å ta med kjøre?
    Original text

Denne oversettelsen SUGER.

Jeg kjøpte to eksemplarer av vbet til nå, dette er mye penger for meg. Inntil noen uker var det greit, men nå er det ingen oversettelse lenger, selv med API1, jeg trodde greit jeg installere API2, men kan jeg bare bruke den med kredittkort, her i Europa ingen har kredittkort så jeg ikke kan bruke vbet lenger, alle hjelpe?

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

hei. Vi vet - det suger at Google ikke er gratis lenger. Tro oss - det er så mye viktig for oss dersom ikke større (fordi vi selger vBET) å ha gratis oversettelser. Likevel er dette ikke opp til oss - det er opp til tredjeparts oversettelse leverandører.
    For øyeblikket kan du fortsatt bruke Google v1 og Microsoft API. Booth er fortsatt gratis. Booth har grenser. Siste utgivelsen av vBET har selv leverandører i kø - slik at når du når grensen i én leverandør, deretter vBET bytter til en annen. Slik at du kan fortsatt bruke gratis oversettelser.
    Google v1 vil bli lukket desember 1st 2011.
    Microsoft oversettelse API er gratis bare frem til mars 2012.
    Vi vil legge snart muligheten til å bruke betalt Microsoft oversettelse API (vi gjorde ikke sjekk ennå hvordan det betalingene blir gjort - gjerne sjekke).

Adresse Vær problemet ditt til Google - vi ikke kan gjøre ingenting om betalinger metoder i Google v2. Kanskje hvis de får nok tilbakemeldinger legger de andre betalingsmåter.
    Personlig jeg har noe hvilke handlinger som kredittkort, men jeg kan ikke gjort kreditt på den. Jeg aner ikke hvordan det heter, men anerkjent utsiden er det samme som kredittkort. Jeg bor i Europa, og jeg vet at mennesker med kredittkort, så jeg kan si at de er tilgjengelige. Kan du spørre banken din hvilke muligheter du har. Det er området som er utenfor vår kontroll. Vi kan ikke endre Google betalingsmåter. Vi kan ikke fortelle deg hvilke muligheter du har i banken din.

Så for øyeblikket:
    -Du kan fortsatt bo hos gratis oversettelser. De har grenser.
    -Du kan vedta å Google v2 betalinger metoder. Hvis du ikke bruker Google v1 det anbefales å deaktivere hurtigbufferen renere - ønsker du ikke betalt igjen og igjen for samme oversettelse.

Trenger du mer hjelp her?

Jeg trenger ikke et kredittkort, så jeg ikke kjøpe en bare for én tjeneste. Google API1 arbeider ikke mere, etter uker nå! Jeg vil prøve nå microsoft.

OK, jobbet Microsoft ca 10 minutter, nå er det igjen noen oversettelse. Hvis dette ikke bedre until tomorrow ønsker jeg en tilbakebetaling! (min første!)

Ble medlem
    Oktober 2009

hei. Vær oppmerksom på at Microsoft har hver time og månedlige begrensninger. Så hvis det stoppet for å arbeide fungerer det snart igjen, hvis du ikke ser din månedlige grensen ennå

Ifølge vBET lisens som er rettslig bindende avtale mellom oss, er du ansvarlig for å ha tilgang til oversettelse leverandører - tredje parter er ut av vår innflytelse. Så uansett hvorfor du har ingen tilgang - du ikke vil betale, du når grensen, serveren din blokkerer utgående forespørsler eller annen grunn er ikke en grunn for tilbakebetaling. Fordi det er du som er ansvarlig for å sikre tilgang til oversettelsesleverandør. Her er en del fra lisensavtalen:
    Du må få lov til å bruke støttes oversettelse APIer ENKEL Podbielski Michał gir deg ingen refusjon i tilfelle hvis din forum er blokkert/forbudt eller begrenset i noen annen måte å noen av brukte oversettelsestjenester, selv i tilfelle hvis noen/alle støttede oversettelse tjenester vil bli lukket. ENKEL Podbieski Michał er ikke ansvarlig på noen måte for noen av brukte oversettelsestjenester resultater eller det er ytelse og tilgjengelighet.
    Og her er link til full Lisens som er en juridisk avtale mellom oss. Så hvis du vil be om tilbakebetaling i tilfelle når du personlig enige om at det vil være ditt ansvar og blir det ikke en sak for refusjon, deretter i henhold til denne hva ble enighet om mellom oss i lisensen ikke vil vi tilbakebetaling.

Vi kan ikke bare være ansvarlig for 3dje parter og håper du forstår dette.
    Også - din ettall med lisens er allerede utløpt, 2nd er brukt 4 måneder - hvordan du kan klandre oss at Google gjøre endringer?... Tro oss - vi vil gjerne mest Hvis Google ville være fortsatt gratis.

Dette emnet er også nyttig for deg å forstå hvorfor API kan arbeide fra tid til annen: http://www.vbenterprisetranslator.co...html#post10869 (i utgangspunktet du nå grensen - vil du finne noen flere detaljer).

Trenger du mer hjelp her?

PS.
    Sitert del av lisensen vil bli endret i et minutt - vi er avsluttende gratis vBET versjoner fordi Google Translation API v1 vil bli lukket - så det er ikke fornuftig å nevne gratis vBET 2.x versjonen i lisensen hvis den ikke ville finnes lenger. Detaljert endringene i lisensen vil beskrevet i kunngjøringer.
    Sist endret av vBET; 19-10-1119:33.

Medlem
    Ble medlem
    Oktober 2011

Quote Opprinnelig skrevet av wowglider.de View Post
    OK, jobbet Microsoft ca 10 minutter, nå er det igjen noen oversettelse. Hvis dette ikke bedre until tomorrow ønsker jeg en tilbakebetaling! (min første!)
    Velkommen til min verden: P

Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av techanalyst View Post
    Velkommen til min verden: P
    Velkommen til Microsoft oversettelse API verden: P

Sine grenser er ikke opp til vBET - sine grenser er bare opp til Microsoft. Google Translation API v2 kan du angi dine egne grenser.

Medlem
    Ble medlem
    Oktober 2011

Quote Opprinnelig skrevet av vBET View Post
    Velkommen til Microsoft oversettelse API verden: P

Sine grenser er ikke opp til vBET - sine grenser er bare opp til Microsoft. Google Translation API v2 kan du angi dine egne grenser.
    Rimelig sant som du ikke har kontroll av tredjeparter, men jeg ville fjerne "Gratis oversettelsene" fra produktbeskrivelsen, eller i det minste word det som "Begrenset gratis Translations".

Side 1 av 2 12 SisteLast

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •