Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 1 av 5 123 ... SisteLast
Resultater 1 til 10 av 48

Tråd: Svar med Qoute sluttet å fungere

Medlem
    Ble medlem
    Oktober 2011

Default Svar med Sitat sluttet å virke

Ingen feil jeg Apache logger, feil ved tilgang til eller på annen måte

Svar med qoute, youll se tilbuds- og når du lagrer til å bokføre Sitat er borte, ved å deaktivere VBet alt arbeidet
    Sist endret av techanalyst; 11-10-1121:17.

Michał Podbielski (vBET Personale)
    Ble medlem
    Oktober 2009

Behage fortelle akkurat hvor å gjenskape den.
    -Hvordan kan du svar (rask eller avansert eller problemet er for messe)?
    -Gjør det skje for hver melding eller for noen bestemt (Vennligst gi URL-Adressen til nøyaktige eksempel melding der vi kan se etter å svare med Sitat)? (for øyeblikket vi trenger noe innhold som vi vet det bryter på din forum)
    -Betyr det skjer når du svaret på oversatt side eller ikke oversatt side eller messe?

Vi først vil prøve å gjenskape den på vårt testing forum (her vi ble ikke oppdatert ennå å vBulletin 4.1.7 vi fremdeles undersøker det på vår test-forekomsten).

Medlem
    Ble medlem
    Oktober 2011

Bare klikk et innlegg, svare med sitat, youll se det deretter en gang du bokfører det er ikke der, ikke noe spesielt

1.) Klikker du svar med Qoute
    Lagre 2).
    Sitat er borte, 3.) eneste svaret er lagret

Deaktivert halvparten plugins tro at det var en annen, ingen endring deaktivert VBet og boom arbeidet

Ble medlem
    Oktober 2009

Svar på alle spørsmål slik at vi kan sette den nøyaktig samme i vårt forum for testen. Dette vil spare deg sende oss tilgang detaljer hvis vi vil være i stand til å gjengi det på vårt forum for testen. For øyeblikket svart bare på 1 av 3 spørsmål.

Medlem
    Ble medlem
    Oktober 2011

Quote Opprinnelig skrevet av vBET View Post
    Behage fortelle akkurat hvor å gjenskape den.
    -Hvordan kan du svar (rask eller avansert eller problemet er for messe)?
    -Gjør det skje for hver melding eller for noen bestemt (Vennligst gi URL-Adressen til nøyaktige eksempel melding der vi kan se etter å svare med Sitat)? (for øyeblikket vi trenger noe innhold som vi vet det bryter på din forum)
    -Betyr det skjer når du svaret på oversatt side eller ikke oversatt side eller messe?

Vi først vil prøve å gjenskape den på vårt testing forum (her vi ble ikke oppdatert ennå å vBulletin 4.1.7 vi fremdeles undersøker det på vår test-forekomsten).
    1.) Enten eller
    2.) jeg måtte deaktivere VBet på min forum, forårsaker mange problemer: P enkelt sagt sitat isnt det
    3.) For én oversettelser fungerte, men med den et språk angitt resultatet var den samme

Pensjonert;)
    Ble medlem
    August 2011

Hei jeg forsøkt å gjenskape thiss problemet i min test forum, og jeg få alltid alle meldinger (sitert og svare)
    Kan du gi oss mer informasjon - pm acces-detaljer, og jeg vil sjekke det ut på plass

Medlem
    Ble medlem
    Oktober 2011

Ive mistet totalt interesse i å få denne arbeider, dens bare vært tre dager men Ill har å godta tap 200 +, ble jeg fortalt ingen refusjon, bør du oppdatere FAQ "Nei REFUSJONER"

Jeg kan ikke fortsette å nedlegge fora, og hvor din plugin ikke fungerer for meg (punktum), Im ikke kommer til å tillate deg å gå på min fora, søppel det, får bare din plugin fungerer å høre deg si "våre fungerer kontakt de andre", jeg kan leve withlut oversetter tjenester, jeg skrånende leve uten den andre plugins

Dårlig komme tilbake når det fungerer måte jeg nød den å inntil da slette mitt brukernavn, konto og alt annet Vennligst, Im måten å irritert
    Sist endret av techanalyst; 12-10-1113:28.

Ble medlem
    Oktober 2009

hei. Vi trenger ikke å oppdatere FAQ det er ikke FAQ - hele policyen er beskrevet i lisensavtalen for sluttbrukere som du godtatt. Jeg forstår ikke 200 +-tap - ikke vet nøyaktig hva gjør du mener, men vBET ikke krasje din forum som er funksjonell og det var din beslutning om å begynne å jobbe på virkelige forum. Mest ut klienter ikke har noen problemer med vBET seg selv som har god kvalitet (for øyeblikket er det ingen rapporten som er åpen). Vi kan ikke hva er årsaken til problemet uten tilgang til forumet - det er ikke reproduserbare på forumene testen. Vennligst gjorde Legg merke til at alle har forskjellige sett med plugins og kanskje det er noen konflikt med andre mod, eller bare noe var feil under installasjon/konfigurering. Kanskje det er selvfølgelig vBET bug, men vi kan ikke bekrefte det før vi er i stand til å gjengi det på vår testemiljø.

I dag/i morgen Radek vil oppdatere denne svært forum å vBulletin 4.1.7 - du er velkommen til å prøve å reprodusere problemet her. Hvis du vil e ikke kan du gjøre dette her vil vi også måtte få tilgang detaljer for å arbeide med problemet, fordi dette vil bety at problemet er relatert til ikke å vBET men å ditt spesifikke miljø (konfigurasjon, andre plugins, mulig feil installasjon). Også Prøv ikke vennligst å forutsi fremtiden - du kan ikke gjøre det. Så kan du bare holde oss til å utstede i stedet for å skrive fantasi om hva det vil være - det bringer oss ingensteds. Ingen fortalt deg å arbeidsudyktig noen av plugins - du er hysterisk her, eller bare prøver å gjøre en støy (hva for?). Jeg mene du fikk å høre noe sånt før - kanskje fra vBulletin team, kanskje fra vbseo team, kanskje et annet sted. Men du hørte ikke det her. Så historier Vennligst uten å gjøre. Du feste kan til problemet - ingen vet hva blir. Kanskje faktisk vi vil fortelle noe sånt, men som du kan se i seksjonen integrasjon vi tilbringer mye av vår tid å hjelpe brukere med andre modifikasjon og vBET.

Så prøv å komme tilbake når vBulletin 4.1.7 vil være på vårt forum maur til å reprodusere problemet. Akkurat nå i henhold til vår kunnskap det fungerer vBET fint på vBulletin 4.1.7 på vår test-forekomst. Du kan sjekke det personlig. Slik at den fungerer slik våre brukere trenger det - virker som det skal. Vi blir veldig glad hvis du finner feil i vBET og jeg vil flytte denne tråden til bug rapportering delen - fordi det vil betyr at vi kan forbedre vBET en mer tid til å gi våre brukere flott kvalitet med smil. Så er du velkommen til å gå tilbake hit og vise oss problemet. Vi skal ikke kunne løse noe uten mulighet til å reprodusere. Hvis det kan gjengis bare på forum (ingen én krav han har samme problem, og aldri skjedd før noe lignende) trenger vi din forum for å finne våre hva som skjer og er det noen problem i det hele tatt.

Medlem
    Ble medlem
    Oktober 2011

Gi meg informasjon å fjerne og ikke installerbar enhver del av dette ting, filer koden alt uten forårsaker noen problemer på min gjeldende FORUM behage

STOPP FORTELLER KUNDEN OM HVA DE VIL, IM KUNDEN OG JEG FORTELLE DEG HVA JEG ØNSKER

Trenger jeg å sette det på 52 språk?

Ble medlem
    Oktober 2009

Hei - peke der jeg fortalte deg hva du vil - jeg vet ikke hva du henviser til, og det er allerede bekreftet at du har gjort setninger uten noen coveret, så jeg vil gjerne spørre deg hva du nøyaktig skriver om. På dette svært tråden ord er "ønsker" og "kunde" bare i ditt siste innlegg. Akkurat nå jeg ikke vet hva du skriver om.

Slik avinstallerer du vennligst:
    1. Ikke installerbar av Admin CP
    2. Fjern vBET regler fra .htaccess hvis slike ble lagt
    3. Fjerne alle filer som er lastet opp til FTP (det er nok til å fjerne bare filer som er lastet opp til / inkluderer/xml det vil påvirke din Admin CP-menyen selv etter ikke installerbar, hele resten kan bare opphold)

Side 1 av 5 123 ... SisteLast

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •