Historie:
1. Jeg hadde det ledig versjonen 2.2.4 for en måned eller så. Arbeidet stor, har mange mange flere besøkende til området!
Kjører (dvs. ' adresse? språk = no ') koblinger på denne versjonen.
Nå (problemet):
2. Kjøpt og installert lisensen versjon 4.4.2. Endret innstillingene i forumet i henhold til viktig-filen.
A. endret fra (dvs. ' adresse? språk = no ') til (dvs. '/ no/adresse')
B. plassert .htaccess-filen i rotkatalogen som er. Ingen endringer i filen i det hele tatt.
C. endrede koniske webaddresses til STRICT, og også endre til avansert type URL-adresse: s
Plutselig falt besøk til amost halvparten innen en uke. Fikk feil beskjeder som "TO_MANY_REDIRECTS" når du oppretter innlegg på min forum og clinking på koblinger til min forum fra facebook osv. Google admin verktøy rapporterte også mange brutte koblinger osv., alle av dem er knyttet til languagelinks. en, fr sv osv.
Tall 2A er fortsatt den samme innstillingen (/ no /) og htaccess fil der fortsatt.
I dag endret tilbake fremskyndes til vanlige Webadressen, og også fjernet strengt til std. og l´now koblinger som begynner å arbeide igjen... noe du vet om før?
Jeg har nå deaktivert oversette programvare for tiden er.
Noen forslag hva å gjøre? Jeg vil at translatesystem aktive. Dvs hvorfor jeg kjøpte den![]()