Slik at Google begynner å ta betalt for oversettelser og MS fremtidige avgift struktur er ukjent (hvor lang tid vil de tilbyr en gratis tjeneste?)
Hvis jeg kjøper produktet ditt, er det noen forsikring om at jeg vil ha i fremtiden oversettelsestjeneste uten å måtte betale en ekstra per ord belastning?
Det vil si, hvis i fremtiden, MS stopper deres gratis tjeneste og/eller du ikke kan finne noen gratis APIer, vil jeg kunne få en tilbakebetaling på programvaren?
Takk.
-Andy.

Svar med Sitat
Våre risikoen i denne bransjen er at vi er avhengige av eksterne oversettelse leverandører API. Våre brukere risikoen er at de er avhengige av av eksterne oversettelse leverandører vilkårene for tjenesten. Ingen vil endre den. Spør vertsleverandøren din du mer for serveren som er vert du vil kreve refusjon fra tiden du brukte serveren? Lar være realistisk - du vil bruke det og bruke det og aner ikke hva som vil være i fremtiden (som alltid med alt) eller du holde sengen hele dagen fordi du ikke vet hva som vil skje når du får. Vi er ikke forsikringsselskapet og vi definitivt ikke fortune-tellers. Vi vet ikke hva som vil skje - vår plan er å vedta