Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 1 av 2 12 SisteLast
Resultater 1 til 10 av 13

Tråd: Oversettelse fungerer på CMS-siden, men ikke i CMS artikkelen

Medlem
    Ble medlem
    Januar 2010

Default Oversettelse fungerer på CMS-siden, men ikke i CMS artikkelen

Er dette en Google translate problem eller en vBET problemet?

På startsiden på vårt nettsted har vi denne artikkelen som er vellykket med oversatt til spansk fra engelsk av Google (skjermbilde): http://www.actuparchives.org/2011-10-06_091506.jpg men når du klikker på den oversatte artikkelen å lese hele historien, bare dette vises (ingen tekst i det hele tatt, bare bildet fra artikkelen): http://www.actuparchives.org/2011-10-06_091722.jpg Selv om når de vises på engelsk, kan du se: http://www.actuparchives.org/2011-10-06_092104.jpg. Du kan se dette problemet selv ved å gå til actup.org og ser på artikkelen som skjermen fanget her.

Jeg trenger bare for vBET å bekrefte at dette er en Google problem som jeg trenger Google å ta eller å bekrefte at det er noen andre spørsmål relatert til vBulletin eller vBET eller noen annen komponent. Takk!

Pensjonert;)
    Ble medlem
    August 2011

Du vil bli shure køyrer disse testene for alle APIen du bruker for øyeblikket: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1729

Medlem
    Ble medlem
    Januar 2010

Ja, vi brukte testene du har installert og oppdaget at Google rapporterer et TOS brudd (403 feil), og vi har levert en rapport med dem å avgjøre hva som kan gjøres for å løse problemet.

Jeg burde vært mer tydelig med spørsmålet mitt. Har oversettelse som vises på forsiden av CMS kommer fra en annen cache enn hele artikkelen oversettelsen? Betyr dette cache "tilhører" for å vBET eller vBulletin? Betyr vBET lage en API ringe for CMS sammendraget side eller ikke bruker det en vBET cache eller vBulletin cache? Betyr vBET lage en API ringe for CMS hele artikkelen oversettelse eller henter det det fra vBET cache (forutsatt at den har blitt aktivert i innstillingene)? Jeg bare prøver å isolere hvor vBET er involvert og der er det ikke.

Takk!
    Sist endret av brubros; 06-10-1121:06.

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Hei. Bildene du sender viser at kvoten ble overskredet - det er derfor du ikke ser oversettelse. Du ser oversettelse på hovedsiden - det ble oversatt da du fortsatt hadde grenser. Men når du gikk på siden grensen var allerede nådd så ingen tekst ble vist. Se nyeste utgivelse - atferden endres nå i tilfelle når leverandøren ikke er tilgjengelig. Vi har fortsatt noen problemer i nyeste betaversjon (tilbydere er merket som utilgjengelig oftere at det er nødvendig), men jeg jobber med det akkurat nå.

Bufferen er ett og det er vBET cache. Bare merk at tekster "Eksempel ..." og "Eksempel på tekst" er to forskjellige strenger - har du bufret oversettelse av kort en, men ikke for lang.

Så forutsatt - det er ingen vBET utgave her. Bare nådd på oversettelse leverandør API. Vennligst sjekk nyeste utgivelse. Snart vil det bli rettet, men tilgjengelig for å bruke akkurat nå - bare ikke optimalisert (deaktivere leverandørene selv når feil melding er send - jobber med dette akkurat nå).

Trenger du mer hjelp her?

Medlem
    Ble medlem
    Januar 2010

Ja, dette hjelper. Takk for at du tok deg tid til å forklare.

Kan jeg opprette en ny tjeneste forespørsel om å få denne nyeste programvaren lagt til vår side ved vBET?

Som jeg har sagt, jeg virkelig ikke vil ha noen, bortsett vBET, å berøre våre nettsider før vi fungerer igjen. Det høres ut som denne nyeste utgivelsen kan være et viktig skritt - selv uten at det er fullt optimalisert.

Ble medlem
    Oktober 2009

Du må opprette tjenesteforespørsel. Vi vil håndtere dette

Medlem
    Ble medlem
    Januar 2010

Jeg har fått notatet angående bekrefter service integrasjon oppdatering (som du ønsker å finpusse litt mer før du installerer, som jeg forstår). Jeg vil bare rapportere at går kveld vi har endelig funnet ut hva var føye til noen ekstra tegn til URL-Adressen. Det var en sosial bokmerke forsterkning kalt ADDTHIS (addthis.com), og vi har fjernet det helt fra vår web-side slik at de ikke lenger ha ekstra tegn vises. Men jeg vil rapportere at dessverre vi fremdeles får feilmeldinger når du klikker en historie på forsiden av CMS (hvor oversettelsen er bra), vi fremdeles får en 'ingen data mottatt' feil fra Chrome (feil 324 (net: ERR_EMPTY_RESPONSE) når den fullstendige artikkelen skal vise (skjermbilde): http://www.actuparchives.org/2011-10-07_071809.jpg eller en tom side fra Firefox.

Jeg håper denne feilen kan bli eliminert av vBET oppgradering eller at du vil minst teste én eller to CMS artikler ved å klikke på dem på hjemmesiden, etter at du har installert oppdateringen, for å avgjøre om "ingen data mottatt" feilen er eliminert som følge av oppgraderingen nå at vi har fjernet at tredjeparts produkt som ble innføre ekstra tegn til URL. Takk!

Også i går kveld, returnerte våre GoogleTest en '200 '(alt er greit) men i morges da vi kjører GoogleTest.php igjen er vi tilbake til en '403' error (TOS utgave). Jeg vil bare du skal vite dette for testing.

Ble medlem
    Oktober 2009

hei. Vi fant ett problem i beta-versjon som var installert på din forum - det var vår feil. Jeg har allerede lastet opp oppdaterte filen og avmerkede nøyaktige tråden jeg ser i bildet, og det fungerer nå.
    Kontroller det og bekrefte det er løst

Medlem
    Ble medlem
    Januar 2010

takk. Men dessverre det fungerer bare når du er logget på som administrator. Som gjest vises den samme feilen.

Medlem
    Ble medlem
    Januar 2010

[oppføring slettet av brubros]
    Sist endret av brubros; 08-10-1122:26.

Side 1 av 2 12 SisteLast

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine