Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 2 av 2 FirstFørste 12
Resultater 11 til 13 av 13

Tråd: Oversettelse fungerer på CMS side, men ikke i CMS artikkelen

Medlem
    Ble medlem
    Januar 2010

[OPPDATERT] skritt vi tok for å gå tilbake til normal drift var å oppgradere vBulletin fra 4.0.7 å 4.1.7 (alle oversettelser begynte å arbeide umiddelbart etter at arbeidet var fullført) og oppgradere vBSEO fra 3.5.1 til 3.6.0, og vi gjorde ikke berøre din installasjon av vBET så klart problemet var vi opplever, selv om tilfeldighet i tiden var rart, var ikke vBET. vBET fortsatt en helt i mitt hjerte, selv om min søvnmangel sinn hadde mistet håpet om et øyeblikk. Jeg er nok en gang en stor fan.
    Sist endret av brubros; 09-10-1101:23.

Medlem
    Ble medlem
    Januar 2010

Alt fungerer nå. Det kreves en ren installasjon av alt. vBET kjører vakkert. Du har min tillatelse til å slette dette sleeplessly skrevet notat.

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Jeg avkrysset din forum, og jeg ser ikke problemet.

Jeg rettferdig avkrysset URL: YOUR_DOMAIN/forum/content/october-24-2008-usa-apple-says-gay-marriage-civil-rights-issue-not-political-issue-6361/ og oversatt til polsk som gjest - side genererer. Hvor ser du problemet? Behage gir nøyaktige URL-Adressen der du ser at problemet skjer.

Vennligst husk at jeg la merke til deg at du hadde utstede som det tidligere og som var knyttet til server-sky. Mest sannsynlig er her det samme problemet. Det er ikke relatert til vBET - du kan sjekke det enkelt fordi:
    1. Du skriver at ikke oversatt sider ikke genereres.
    2. Du kan deaktivere vBET og avmerkingsboksen gjør det endringer alt annet.
    3. Se inkludert kobling til bilde

Jeg ser siden er generert, og du ikke - bare liker før jeg noterte du at jeg ikke kan se det, og du så det. Så vedder jeg nå du har samme grunn - løse det samme som du løse det før. Det er ikke vBET problemet. Sidene fungerer bra for meg (som gjest) bevis:
    http://www.vbenterprisetranslator.com/images/actup.PNG

Så før du tar noen handlinger Vennligst tror gjør har det noen mening. Mest sannsynlig er det ikke programvare problemet, men problemet ditt infrastruktur.

Fortell trenger du mer hjelp her
    Sist endret av vBET; 09-10-1100:11.

Side 2 av 2 FirstFørste 12

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •