Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 9 av 9

Tråd: Jeg er appellere til Google Oversett, men først må få hjelp fra vBET

Medlem
    Ble medlem
    Januar 2010

Default Jeg er appellere til Google Oversett, men først må få hjelp fra vBET

Jeg gjør en appell til () Google TranslateAPI Access Notice - Google Code), men jeg vet ikke hvordan de skal besvare deres spørsmål, inkludert følgende. Kunne du behage hjelpe med å gi svar, slik at jeg kan arbeide direkte med Google?

"IP-adressen til serveren som gjør forespørsler?" - er det min server er å gjøre forespørselen?
    "Du bruker API serversiden eller i JavaScrip?" - Jeg vet ikke hvordan de skal besvare dette
    "Hvis du bruker serversiden, hva er HTTP-referer som brukes i forespørselen?" - bruker vBET dette?
    "Angi en URL-adresse der du har tillatelsen implementert API" - jeg gir Google med Webadressen min?
    "er du sikker på at dine forespørsler inkluderer en API-nøkkel, en gyldig HTTP-referer og userip-parameteren (for serversiden forespørsler)?" - gjør vBET dette?

Pensjonert;)
    Ble medlem
    August 2011

1) Ja er det IP til serveren
    2) Du bruker api-serversiden
    3) Det er URL-adressen til din oversatte del
    4) URL ex(without *)
    for api google 1 - wihout nøkkel: ht*tp://ajax.googleapis.com/ajax/services/language/translate?v=1.0 & format = html & langpair = en|pl & q = Velkommen
    og api google v2: ht*tps://www.googleapis.com/language/translate/v2?key='your_api_key'& format = html & q = velkomst- og målnivå = pl

Medlem
    Ble medlem
    Januar 2010

takk! Jeg har nettopp sendt min appell til Google.

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Hvis du trenger mer hjelp her bare skrive Vi ville også være svært glade hvis Google v1 jobbe til lukke uten slike overraskelser, men det er opp til Google ...

Medlem
    Ble medlem
    August 2010

Text automatically translated from: Russian to: Norwegian
    Translated text
    brubrosDu har svaret fra Google? gjenopprettet arbeid API?
    Original text
    Sist endret av r.dziadusz; 12-10-1110:17.

Ble medlem
    Oktober 2009

Vi vet ikke gjorde burbos fikk svaret. Vår egen erfaring - Google først sende melding om blokkering, men vi tror at endelig de innså at det er noen feil fordi alle ble blokkert, nå har vi det avblokkert (vi enda ikke skrev det) og nå hvis grensene er nådd vi bare få svar med informasjon om nådd grensen. Så for oss er Google tilgjengelig etter blokkerer uten innblanding på vår side. Bare kontroller akkurat nå googletest på forum.

Medlem
    Ble medlem
    August 2010

googletest.php

PHP Code:
    <?php
    echo "Starting translation test G API V1<br/>\n";
    $connection curl_init();
    curl_setopt($connectionCURLOPT_URL'http://ajax.googleapis.com/ajax/services/language/translate?v=1.0&format=html&langpair=en|pl&q=welcome');
    curl_setopt($connectionCURLOPT_USERAGENT'Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.0; en-US; rv:1.4) Gecko/20030624 Netscape/7.1 (ax)');
    //curl_setopt($connection, CURLOPT_FOLLOWLOCATION, 1);
    curl_setopt($connectionCURLOPT_RETURNTRANSFER1);
    $result curl_exec($connection);
    echo 
    'Test result: '.$result."<br/>\n";
    echo 
    'Test error: '.curl_error($connection)."<br/>\n";
    curl_close($connection);
    ?>

Starter oversettelse test G API V1
    Test resultat: {"responseData": null, "responseDetails": "Mistenkt Vilkår for bruk Misbruk Se http://code.google.com/apis/errors.", "ResponseStatus": 403}
    Test feil:

googletest.php

PHP Code:
    <?php
    echo "Starting translation test<br/>\n";
    $connection curl_init();
    curl_setopt($connectionCURLOPT_URL'http://ajax.googleapis.com/ajax/services/language/translate?v=1.0&format=html&langpair=en|pl&q=welcome');
    curl_setopt($connectionCURLOPT_USERAGENT'Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.0; en-US; rv:1.4) Gecko/20030624 Netscape/7.1 (ax)');
    curl_setopt($connectionCURLOPT_RETURNTRANSFER1);
    $time microtime(true) * 1000;
    $result curl_exec($connection);
    $time microtime(true) * 1000 $time;
    echo 
    'Test result: '.$result."<br/>\n";
    echo 
    'Test error: '.curl_error($connection)."<br/>\n";
    curl_close($connection);
    echo 
    'Connection time (ms): '.$time;
    ?>

Starter oversettelse test
    Test resultat: {"responseData": {"translatedText": "powitanie"}, "responseDetails": null, "responseStatus": 200}
    Test feil:
    Tilkoblingstid (ms): 148.76098632812

-
    Text automatically translated from: Russian to: Norwegian
    Translated text
    Dette resulterer i mitt nettsted for de to versjonene av skript-googletest.php
    Original text
    Sist endret av r.dziadusz; 13-10-1110:20. Årsak: redigere BBcode

Pensjonert;)
    Ble medlem
    August 2011

Vennligst for eventuelle problem åpne ny tråd, vil vi være glad for å hjelpe deg

Ble medlem
    Oktober 2009

Kort om ditt siste innlegg Vetall - er koden den samme ved tilkobling. Forskjellene er bare i meldinger på din side og 2nd koden viser også tilkoblingstid. Så forskjellen i svarene ikke er fordi bruk av 2 forskjellige skript, men fordi de der kjøre i ulike tidspunkt.

Hvis du trenger mer hjelp om det deretter på samme måte som Radek skrev - åpner du ny tråd.

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •