Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 10 av 10

Tråd: Hvis Trådtittel overskrides ved innsetting av langtitle ting pause

Hybrid-visning

Forrige Innlegg Previous Post   Next Post Neste Innlegg
    Senior Member
    Ble medlem
    Desember 2009

Default Hvis Trådtittel overskrides ved innsetting av langtitle ting pause

Jeg la merke til at hvis noen poster en tråd på et annet språk som er like under min tegn tråd tittelen, og langtitle tags gå over denne grensen, dette skruer opp visningen av tråden i forumdisplay, søkeresultater, og på tråden siden selv. Det samme gjelder hvis en tråd tittel er oversatt, noen svarer på tråden, og 'Re:' sender innlegget tittelen over sine tegn.

Jeg kan ikke vise et eksempel på dette fordi jeg måtte fikse det på forumet mitt. Jeg er sikker på om kan replikeres her hvis du angir en tittel i underkant tråden tittelen tegngrensen som er oversatt fra standardspråket.

Pensjonert;)
    Ble medlem
    August 2011

Kan du vise oss et problem, fordi jeg kan nesten ikke forstå når problemet ser ut

Senior Member
    Ble medlem
    Desember 2009

Problemet er når "langtitle" er satt inn i tråd tittel, er det ikke anerkjenne tråden tittelen tegn. Hvis koden blir avkuttet og er ikke lukket ordentlig, bryter den siden der tittelen vises.

Pensjonert;)
    Ble medlem
    August 2011

Ok, men jeg kan ikke reprodusere dette problemet på min test forum, min [langtitle] aldri blir kuttet.
    Kan du sende meg detaljert informasjon om dette problemet. Hva er din langtitle lengde grense, og hvor lenge tittle ment å være (i det språket) å bryte linjen?
    Sist endret av r.dziadusz; 17-09-1109:26.

Senior Member
    Ble medlem
    Desember 2009

Min tittel lengden grensen var 85, men jeg økte den til 100. Så, for eksempel hvis brukeren satt inn en tittel som var 95 tegn, så da langtitle tags ville sende den over grensen. Systemet avkortede den avsluttende langtitle tag som resulterer i å bryte oppsettet.

Pensjonert;)
    Ble medlem
    August 2011

Ok vi klarte å gjenskape dette problemet, og nå er vi jobber med saken
    Sist endret av r.dziadusz; 20-09-1107:45.

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Hi. Jeg var i stand til å reprodusere det. Det var veldig vanskelig å reprodusere og jeg gjorde det ved et uhell jobber med noe annet. Det var vanskelig, fordi det er vBulletin feil. vBET bruker vBulletin funksjon vbchop, Som vel å kutte strengen henhold til ønsket lengde på sikker måte (husk kodede tegn). Dessverre vBulletin har feil der og for meldinger som er kodet til sikker UTF-8 (tegn som & # CODE gir feil resultater.

Vi sender feilrapport til vBulletin (vBulletin bug) og opprettet quick fix på vBET side. Så akkurat nå vBET oppdager hvis vbchop tilbake lenger resultat og kutt den til ønsket ett. Også har vi enkel registrering for å sjekke gjør brev kodet i format &# - KODE, ble ikke kutte i midten, og hvis ja, så siste ord er også kuttet (bare ved å finne siste plass). Vennligst se quick fix nedenfor.

Quick Fix:
    • Åpent / Includes / vbenterprisetranslator_functions_detection.php
    • Finn:
      PHP Code:
      $title vbchop($title$vbulletin->options['titlemaxchars'] - 12).'[/langtitle]'
    • Erstatt av:
      PHP Code:
      $desiredLength $vbulletin->options['titlemaxchars'] - 12;
      $title vbchop($title$desiredLength);
      if (
      strlen($title) > $desiredLength) {
      $title substr($title0$desiredLength);
      $lastOpen strrpos($title,'&');
      $lastSpace strrpos($title' ');
      $lastClose strrpos($title,';');
      if (
      $lastOpen!==false && $lastSpace!==false && $lastClose!==false && ($lastSpace $lastOpen) && ($lastOpen $lastClose)) {
      $title substr($title0$lastSpace);
      }
      }
      $title .= '[/langtitle]'

Dette vil bli inkludert i neste utgivelse.
    Sist endret av vBET; 20-09-1123:00.

Ble medlem
    Oktober 2009

Vær oppmerksom på at forrige innlegg ble redigert for å gi mer sofistikert quick fix (løse spørsmålet om kutt i midten brevet i format & # CODE. Så hvis du allerede bruker forrige løsning du kan vurdere å bruke faktisk en, eller bare vente på nye utgivelse

Senior Member
    Ble medlem
    Desember 2009

Takket Michal - Jeg visste det var noe. Har rask løsning også konto for svar også? Noen ganger er: "sendte den over grensen.

Ble medlem
    Oktober 2009

Vi gjorde ikke sjekke det. Hvis du vil finne at problemet fortsatt eksisterer i så fall, kan du kontakte oss her og vi vil håndtere dette

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •