Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 4 av 4

Tråd: Noen Profile URL (ikke engelsk) føre til profilen til Admin

Junior Member
    Ble medlem
    Mai 2010

Default Noen Profile URL (ikke engelsk) føre til profilen til Admin

Jeg møtte denne rare utgaven av Noen Profile URL (ikke engelsk) som fører til profilen til Admin på forumet mitt

Jeg har vBulletin 4.1.5 med vbet 4.3 installeres sammen med vBSEO 3.6. Jeg er ikke sikker på hvorfor jeg får dette.

Også ønsker jeg registreringen siden feltene skal fylles på engelsk eller i det minste brukernavnet whould være på engelsk for å unngå slike problemer. Noen ideer om hvordan du gjør det?

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Vennligst gi nøyaktige nettadressen til profilen siden der problemet eksisterer.

Jeg forstår ikke hva du vil gjøre med registrering side. Det er fylt av brukerne ikke automatisk ...

Junior Member
    Ble medlem
    Mai 2010

Vel, jeg fikk svaret ABT registreringssiden inne vBulletin hjelp. Ikke en big deal nå. Jeg ønsket brukernavn til å være bestå av bare engelske tegn AZ og tall 0-9. Fikk det nå.

Med det, min andre problemet også er løst. Takk uansett.

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Store Nyt vBET!

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •