Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 1 av 2 12 SisteLast
Resultater 1 til 10 av 14

Tråd: CMS artikler ikke oversette

Hybrid-visning

Forrige Innlegg Previous Post   Next Post Neste Innlegg
    Medlem
    Ble medlem
    November 2010

Default CMS artikler ikke oversette

Den fora og blogger ut til å virke fint, men CMS artiklene er ikke oversette når du legger en i et fremmed språk. Legge til [lang =] [/ lang] taggene manuelt gjør ikke forskjell heller.

Medlem
    Ble medlem
    November 2010

Jeg har også merket det ikke er mulig å legge til kommentarer CMS artikler. Et annet problem er litt tekst synes å forsvinne når en ser på andre språk. Eksempel:
    Code:
    http://saabworld.net/pl/content/saab-usa-president-i-coo-timothy-colbeck-mówienie-w-motor-press-guild-sierpnia-śniadanie-627/
    Sist endret av vBET; 22-01-1410:50. Årsak: BBCode korreksjon

Senior Member
    Ble medlem
    Mai 2010

Quote Opprinnelig skrevet av Wulf View Post
    Jeg har også merket det ikke er mulig å legge til kommentarer CMS artikler.
    Hei Wulf, har du kanskje Dragonbyte Tech Post Mal mod fortsatt aktivert? Jeg hadde samme problemet med noen kommentarer som var mulig. Etter invalidiserende at mod fungerte det igjen.

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av Wulf View Post
    Jeg har også merket det ikke er mulig å legge til kommentarer CMS artikler. Et annet problem er litt tekst synes å forsvinne når en ser på andre språk. Eksempel: SaabWorld (Polska) - Saab USA prezes i dyrektor Timothy Colbeck mówić na lunsj sierpnia silnika PRASA Gildii
    Vær spesielt ett problem per en tråd. Ellers vil vi være tapt i diskusjonen. Vennligst åpne nye tråder per hver utgave. Også beskriv bedre spørsmålet - hva er egentlig mangler ...
    Denne tråden handler om å støtte [lang] i artikler. Sorry for ulempe - i slutten vil det hjelpe oss alle

Medlem
    Ble medlem
    November 2010

Taurus, takk for forslaget, men jeg har ikke det installert.

Jeg får dette i Firefox feilen konsollen når du prøver å legge til en kommentar:

document.getElementById ("vbet_addbbcodes") er null

Ble medlem
    Oktober 2009

Jeg bare sjekket en av dine CMS artikler, gikk til oversatt side, og det er oversatt godt.

Vær oppmerksom på at [lang] støttes ikke for CMS artikler, fordi det har ingen mening - CMS artikler er ikke noe hva hver og en kan skrive (som innlegg, blogger) - disse artiklene er skrevet av svært liten gruppe mennesker som burde vite din forumet språk. Vil du virkelig din CMS artiklene skal skrives på andre språk? Og jeg mener skrevet - jeg vet du ønsker slange oversatt og du har den oversatt

Medlem
    Ble medlem
    November 2010

Egentlig er det viktig for vår CMS for å tillate flere språk. Vi har allerede CMS seksjoner med artikler skrevet på ulike språk. For eksempel:

SaabWorld - Nederlands
    SaabWorld - Français

Vi er en verden forum og ønsker å beholde lokale artikler fra forskjellige land på deres eget språk. Viktig for blogger, men også for CMS artikler.

For eksempel bør denne tyske artikkelen gå på hjemmesiden som et CMS artikkel, men originale tyske teksten skal være.
    Code:
    http://saabworld.net/blogs/frank-wulfers/runway-terminal-337/
    Sist endret av vBET; 22-01-1410:51. Årsak: BBCode korreksjon

Ble medlem
    Oktober 2009

OK så - Jeg forstår dine behov. På dette tidspunktet det ikke er støttet. Vi vil arbeide for å støtte [lang] også for CMS artikler. Jeg antar at det var noe problem før, og vi forlot det som ikke nødvendig, men jeg skal sjekke det igjen og se hva som skjer der

PS.
    Vennligst åpne nye tråd for siste linken problemet. Jeg ser at opprinnelige testen ikke er inkludert der. Også beskriv det er det globale problem eller bare for blogger, eller bare for denne bestemte blogginnlegg.
    Sist endret av vBET; 09-08-1118:46.

Medlem
    Ble medlem
    November 2010

Det ville være fantastisk å ha denne muligheten for CMS artikler. Takk for at du ser på det.

Noen tanker om kommentere problem for CMS artikler?

Medlem
    Ble medlem
    November 2010

Beklager, jeg trodde de problemet var relatert. Jeg bare testet igjen, og nå kommentarer jobber fint! Ganske rart det bare fast selv så jeg skal skylde på min bruker feil .. Vennligst ignorere

Side 1 av 2 12 SisteLast

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •