Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 1 av 2 12 SisteLast
Resultater 1 til 10 av 12

Tråd: Vennligst sjekk mitt forum er det ok?

Junior Member
    Ble medlem
    November 2010

Arrow Vennligst sjekk mitt forum er det ok?

Hei .... sjefen

1) sjekk mitt forum, er det ok min forumet (cutimalaysia.my) integreres skikkelig med vbtranslator etter at jeg oppgradere til den nye versjonen?

2) My leverandør hosting klage til meg, min database blir større når jeg bruker plugin. Hvordan løse dette problemet?

Michał Podbielski (vBET Personale)
    Ble medlem
    Oktober 2009

Hei

1. Når jeg ikke ditt forum akkurat nå ser jeg bare tomme kommunisere. Det er som forumet er stengt, men uten melding ... Vennligst bekreft at forumet er levende og slått på.
    2. Selvfølgelig er det - nå har du mye mer innhold akkurat nå. Hver oversettelse er bufret. Du kan slå av database cache, men det anbefales ikke. Takket være cache dine oversettelser er mye, mye raskere.

Junior Member
    Ble medlem
    November 2010

Thumbs up

Hei sjef
    vennligst sjekk igjen min forumet

1) er det vbtranslator er helt funksjonelt i forumet mitt med noen tvil problem?

2) er det min forumet etter oppgradering til den nye versjonen fungerer skikkelig med andre plugin?

3) Jeg sted url som dette for Forum hoveddomenet ==> Cutimalaysia.my / forum uten http:// er det ok? \\

4) Hva info jeg må plassere her? Forum katalogen ==>??

5) URL-tracking utenfor forumet katalogen. Jeg satt ja. Er det riktig?

P / S: Takk for din fremtidige forklaring.

Ble medlem
    Oktober 2009

Din forumet fungerer ikke på dette øyeblikket:
    Advarsel: require_once (/ home / maximus / public_html / vb_dir.php) [function.require-once]: failed to open stream: Ingen slik fil eller mappe i / home / maximus / public_html / content.php on line 2

Fatal error: require_once () [function.require]: Failed åpning nødvendig '/ home / maximus / public_html / vb_dir.php' (include_path ='.:/ usr / lib / php: / usr / local / lib / php ') in / home / maximus / public_html / content.php on line 2
    Dette er IKKE vBET problem - du går glipp av nødvendig fil vb_dir.php vennligst rette det opp.

Om dine spørsmål:
    1. Kan ikke fortelle når forumet ikke fungerer. Jeg kan sjekke det vanligvis etter at du begår at forumet virker igjen

3. Kan ikke fortelle fordi forumet ikke fungerer. Bruker du sub-domener i forumet ditt?
    4. Jeg vet ikke fordi forumet ikke fungerer. Hvis du bruker forumet underkatalogen i forumet URL så du lagt der forumet katalog. Det er tydelig beskrevet i parameter beskrivelse.
    5. Jeg vet ikke fordi forumet ikke fungerer. Ønsker du å oversette noen sider utenfor forumet katalogen? Hvis ja nit skal være slått på, hvis ikke - slå den av.

PS. Jeg vet at det ikke var forklaringen du forventet - med mindre jeg skal se jobbe forumet kan jeg ikke fortelle deg detaljer. La meg vite når det vil være funksjonelle.

Junior Member
    Ble medlem
    November 2010

Thumbs up

Haha ... sorry2. Jeg gjør feilsøking i går

Hei sjef
    vennligst sjekk igjen min forumet

1) Jeg ser bare bestemt språk som jeg velger å bruke til å oversette arbeider, men blir lurt når jeg klikker til den andre kategorien, som hjemme kategorien for eksempel.
    For generelle min vbtranslator ikke fungerer. Hvordan løse dette store problemet?

2) Ja. Jeg bruker cutimalaysia.my / forum til meg vBulletin forum. Og vabdvanced cmps som min hjemmeside, cutimalaysia.

3) For vBET Memory Cache (BETA). Som er på de beste og anbefalte? Memcache? XCache? EAccelarator? APC?

P / S: Takk for din fremtidige forklaring.

Ble medlem
    Oktober 2009

OK. Forumet arbeider med nå, men oversettelser ikke. Som jeg ser oversettelser koblinger er feil / forum / er satt der to ganger ... Så du har feil innstillinger.

Jeg tror den enkleste måten vil være å PM meg tilgang detaljer til Admin CP og FTP. Da kan jeg sjekke det på plass.

1) Vær PM tilgang detaljene vi vil sjekke din konfigurasjon.
    2) Uansett er det noe galt i konfigurasjonen fordi oversettelse lenkene under flagg er brutt - dobbelt / forum /
    3) Vi vil ikke foreslå noen bestemt løsning - vi ikke gjør reklame for dem cache teknologier. Vennligst finne beste løsning for deg. Husk at noen av disse løsningene er ikke bare cacher, men også pre-kompilatorer, som gjør din PHP mye raskere - for detaljer vennligst sjekk disse teknologiene i sine sider eller forum dedikert til php

Ble medlem
    Oktober 2009

Takk for tilgang til detaljer.

Problemet med ødelagte lenker er på grunn av feil konfigurasjon. For parameter Forum katalogen, Setter du (uten mellomrom)
    http: / / cutimalaysia .my / forum
    Der det er klart beskrevet:
    Hvis forumet ikke er knyttet til domenet, men det er i noen katalog som er inkludert i URL så må du sette det her. Sett med '/' ved begynnelsen og uten "/" på slutten, det vil si '/ Forum'
    Du selv har det klart eksempel ... Så vennligst sett det passende verdi - for forumet er det / Forum

Også - hvorfor gjorde du setter noen verdi for Forum hoveddomenet? Bruker du sub-domener i forumet ditt? Hvis ja - vennligst gi meg minst ett eksempel på sub-domener som brukes på forumet ditt. Hvis ikke så bør du rengjøre verdi for denne parameteren. Det er klart beskrevet:
    Sett det bare hvis du bruker sub-domener i forumet ditt.
    Også - du ikke har angitt riktig vBET regler .htaccess fil i forumet katalogen. Dette er nødvendig hvis du ønsker å bruke SEO linker. Her vil du finne detaljerte instruksjoner for dette: http://www.vbenterprisetranslator.co...tegration.html

Også - når forumet oversettelse vil bli allerede arbeider (først sjekke det før du går til neste trinn) du bør gjøre 2 flere ting:
    1. Integrer vBSEO å ha oversatt linker (se ReadMe.html i vBET pakke for instruksjoner)
    2. Tillat å oversette sider utenfor forumet katalogen (din hovedsiden er utenfor og fordi det er ikke forumet det er behov for spesielle integrasjon) - her vil du finne instruksjoner på hvordan du gjør det: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1546

Kort tid - du ikke har gjort nødvendige skritt. Vær oppmerksom på at vi vil gi deg noen svar her gratis - så du kan gjøre det selv helt gratis. Likevel hvis du føler dette ikke er ditt område, så kan du betale $ 30 for integrering: http://www.vbenterprisetranslator.co...on-service.php

Hvis du ønsker å gjøre det selv - alle instruksjoner er gitt, kan du bare brakk akkurat gitt instruksjoner. Også vennligst gi oss beskjed når du er ferdig og beskrive resultatene.

Ble medlem
    Oktober 2009

Hva er fremdriften? Trenger du andre råd?

Ble medlem
    Oktober 2009

Send PM og e-post - venter fortsatt på svar. Dine løsninger er allerede beskrevet - vennligst brakk de og gi respons om resultater.

Ble medlem
    Oktober 2009

Du har fortsatt konfigurasjonen krasjet, og vi fortsatt ikke får noen respons fra deg. Jeg sender deg melding ved forumet ditt. Vi virkelig ønsker å hjelpe deg

Side 1 av 2 12 SisteLast

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •