Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 3 av 6 FirstFørste 12345 ... SisteLast
Resultater 21 til 30 av 56

Tråd: Google Translate API stenge eller vil bli betalt? Spiller ingen rolle - vBET støtter andre APIer

Junior Member
    Ble medlem
    Mai 2011

Quote Opprinnelig skrevet av vBET View Post
    Dette er gode nyheter - i hvert fall det fortsatt vil være måten å ha så mange oversettelser. Lar håper prisen vil være hensiktsmessig ... Allikevel vil vi gjort undersøkelse om andre løsninger siden dette er mer sladder enn nyheter.

Takk for alle info du gir Hvis noen har noe å legge til - selv hva du synes om faktiske situasjon - bare skrive.
    Jeg tror ikke det bør være et problem, er Google-produkter ikke ment for millionærer.

Medlem
    Ble medlem
    September 2010

Michal,

beklager for den forsinkede respons - Jeg var på ferie sist uke.

Jeg synes å huske at wp-robot autotranslates enten ved hjelp av Google, Yahoo eller bablefish (tilgjengelige alternativer i config) så ta en titt på deres implementering kompis.

hilsen

martin

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Thanks - Jeg skal undersøke dette. Akkurat nå har vi "nytt håp" - Google hevder at oversettelse API ikke vil være stengt, bare endret til betalt en. Dette er viktig, fordi ingen andre API gir så mange språk. Likevel vil vi undersøke andre muligheter, fordi nå er det ingen detaljer om nye Google strategi.

Senior Member
    Ble medlem
    Desember 2009

Det ville være flott hvis VBET kan fortsatt bruke Googles API sammen med evnen til å bruke en sekundær gratis tolk ved behov. For meg en betalt google API ville være verdt det.

Ble medlem
    Oktober 2009

Som jeg skrev vi vil sjekke andre muligheter også. Du kan alltid bruke Google for noen oversettelser som ikke støttes av andre, og andre tjeneste der du kan få det gratis. Det er der vi vil gå.

Ble medlem
    Oktober 2009

Neste ide om hvordan å håndtere flere oversettelse API er å legge enkelt parameter der du kan bestemme vil du ha alt oversatt av Google, eller av andre API hvor det er mulig.

En slik løsning vil likevel tillate deg å bruke alle språk og gjort lavere kostnader (Google Translation API vil bli utbetalt). Også konfigurasjon vil være ubetydelig - bare en parameter. Og for de som ønsker å velge spesifikke oversettelser (når noen oversettelse vil ha mer enn 2 alternativer) vil vi ha enkle php array med kartlegging oversettelse til leverandøren. Det der det vil være mulig å bruke mer enn en leverandør annerledes enn Google, vil vi merke dette i php kommentaren. Så du kan åpne konfigurasjonsfil der du vil se hva som må være oversatt av Google (ingen andre leverandører for slike språk) og hva som vil være oversatt av annen leverandør - som ene og hva annet støtter konkrete oversettelse. Bare for hvert språk vil det være kart hvor nøkkelen vil bli språkkoden og verdi vil være leverandør.

Hvem bryr seg ikke om detaljer bare vil ha billigere oversettelser - bare slå på ett alternativ. Hvem ønsker detaljer og gjøre detaljerte valg bare endringer en streng til en annen i passende php tabellen.

Dette er faktisk ide om hvordan å legge til støtte for andre oversettelser APIer.

Eventuelle kommentarer verdsatt

Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av tavenger5 View Post
    Dette virker som gode alternativ. Som jeg ser det er 35 språk støttes. Og det synes å være alt for alle oversettelse. Blir nødt til å se nærmere - også i Vilkår for bruk.

Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av MOGmartin View Post
    Michal,

beklager for den forsinkede respons - Jeg var på ferie sist uke.

Jeg synes å huske at wp-robot autotranslates enten ved hjelp av Google, Yahoo eller bablefish (tilgjengelige alternativer i config) så ta en titt på deres implementering kompis.

hilsen

martin
    Ja, jeg fant informasjon som wp-robot kan bruke Yahoo bablefish (dette er en løsning) for oversettelser. Jeg gjorde merknad om det på min arbeidsplass for denne saken og jeg vil undersøke det mer. Hvis du har ytterligere opplysninger i dette området vennligst gi her eller ved PM. Thanks

Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av tavenger5 View Post
    Det ville være flott hvis VBET kan fortsatt bruke Googles API sammen med evnen til å bruke en sekundær gratis tolk ved behov. For meg en betalt google API ville være verdt det.
    Vennligst se her: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post8865
    Dette synes å være flott alternativ. Likevel vi må sjekke lisens detaljer. Det er gratis, men det er litt ekstra oppmerksom om du kontakte dem, så vi vil ta kontakt og avklare vil det være mulig å bruke Microsoft API for gratis med vBET som adapter lag.

Ble medlem
    Oktober 2009

Vi bare send mail med noen spørsmål for å postadresse gitt av Microsoft på Microsoft Translation API side. Vi sjekket lisensen og fant ingen begrensning, men vi ønsker å være sikker på at vi var ute på rett sted og ikke glipp av noe. Så på dette øyeblikket venter vi på avklaring vil det være lovlig å bruke Microsoft Translation API i vBET.

Vi vil holde deg informert

Side 3 av 6 FirstFørste 12345 ... SisteLast

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •