Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 1 av 2 12 SisteLast
Resultater 1 til 10 av 16

Tråd: Aktiver / Deaktiver vbet uten problemer

Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

Default Aktiver / Deaktiver vbet uten problemer

Hei, kan i deg neste versjon du gjøre det slik at minst for testformål vbet kan deaktiveres, hvis jeg deaktiverer det akkurat nå kan jeg ikke komme på min side i det hele tatt og må rote med. Htaccess ... etc i For å gjøre forumet brukbar.

Det bør være en måte å aktivere eller deaktivere vBET lett akkurat som mange andre mods, ville denne typen integrasjon være svært verdifullt for brukerne og feilsøkingsprogrammer.

vBulletin Enterprise Oversetter (vBET) Personale
    Ble medlem
    Mai 2010

hello,

Først av alt - hvis du deaktiverer vBET - våre regler i htaccess ikke fungerer - hvorfor? fordi du ikke har flagget kode i url.

Dernest, hvis du har vBET integrert med vBSEO - vi ikke har noen alternativer - du kan bare erstatte gamle vBSEO filene igjen (vBSEO system har ikke kroker system).

på slutten - ditt forum etter deaktivere av vBET bør verk normal (helst blank skjermer, etc)
    hvis du har en blank skjerm etter deaktivering av vBET - sjekk i din server loggfiler for noen feil - Vi vil sjekke det.

Michał Podbielski (vBET Personale)
    Ble medlem
    Oktober 2009

Akkurat som Kamil skrev -. Når vBET er deaktivert reglene i htaccess ikke skal skade noe.

Også sant om vBSEO integrering - er det ingen kroker systemet slik fil endringer er nødvendig.

Jeg flytter denne tråden til feil paragraf. Vennligst gi mer info (hvis du ser hvit skjerm, må det være feil i logger), så vil vi kunne arbeide på den.

Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

Michal det ikke er en bug, dette er mitt poeng er det ingen måte å bare deaktivere vBET, vil andre mods ha:
    Aktiver produkt?
    Ja Nei

Ble medlem
    Mai 2010

Du kan aktivere eller deaktivere vBET i admincp-> plugins-> administrere produkter - har du de samme resultatene

Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

Ble medlem
    Mai 2010

hva tror du at dette alternativer er nødvendig?

Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

Jeg vet ikke hva andre mener Kamil, men for meg tror jeg det er spesielt for nye forumet eiere som ikke ville vite for å gå til Tillegg & Produkter> Behandle Produkter> deaktivere produktet, ville de bare se etter "slå den on / off "-alternativet i AdminCp> vBulletin Alternativer.

Ble medlem
    Mai 2010

hva om problemet etter deaktivering av vBET? kan du bekrefte at dette problemet fortsatt eksisterer?

Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

Det eneste problemet som eksisterer når deaktivere vbet reaktivere er at den er lang kode koder er ikke lenger analyseres som dette http://www.thecodecage.com/forumz/me...post1054986448 jeg bare deaktivert vBET å prøve og deretter re-aktivere og en tidligere analysert [lang] tag er ikke lenger analyseres eller oversatt

Side 1 av 2 12 SisteLast

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •