Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 1 av 2 12 SisteLast
Resultater 1 til 10 av 20

Tråd: Disabaling språket. Htaccess

Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

Default Disabaling språket. Htaccess

Hei, i min. Htaccess både inne i forumet mappen og utenfor har jeg vbet omskrivingsregler starten av som ser slik ut
    RewriteRule ^ / (af |? Sq | ar | være | bg | CA | zh-CN | HR | cs | da | nl | no | et | tl | fi | fr **********.. .
    Mitt forumet språk er inglsh så bør jeg være å fjerne "en", så det ser ut som dette?
    RewriteRule ^ / (af |? Sq | ar | være | bg | CA | zh-CN | HR | cs | da | nl | et | tl | fi | fr **********.
    Hvis jeg fjerne "no" og jeg mitt syn side eller index side utenfor forumet på et annet språk si / pt / vil / no / flagg arbeid for å få meg tilbake til visning forumet i standard språk?

Hilsen
    Simon

vBulletin Enterprise Oversetter (vBET) Personale
    Ble medlem
    Mai 2010

hello,

Din viktigste språkkoden bør bo i. Htaccess, selvfølgelig engelsk flagg vil fungere uten denne koden i. Htaccess.

Hvorfor du vil slette denne koden fra. Htaccess?

Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

Jeg ønsker ikke nødvendigvis ønsker å slette, var jeg sjekke mengden forespørsler som jeg har da min forumet laster (23!) Og oppdaget at det var å bruke språket tabeller i. ....en / kort ********** no / medium .. osv. når egentlig det ikke bør være hurtigbufring helst språk tabeller for meg som min forumet språket er engelsk, er nettleseren min satt til engelsk og mitt forum innlegg språket er satt til engelsk, så jeg tenkte at kanskje jeg har noe galt.

Jeg prøver å redusere min belastningen på serveren og spørringer.

Hilsen
    Simon

Ble medlem
    Mai 2010

Du kan deaktivere cache system for noen språk (for eksempel engelsk) bruker dette alternativet:
    admincp-> vBET Cache-> Database Cache-> Gjester Cache detaljer

Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

Ok, takk , Jeg har implementert dette også http://www.vbenterprisetranslator.co...-new-post.html som postet av Michal

Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

Kamil, funksjonshemmet i en database cache og pensjonat cache deretter kjørte cache renere (som jeg aldri gjør) og fikk alle disse feilene?
    Rengjøring Database Cache
    Ryddet tabeller for: en
    DONE. Rengjøres: 3 bord i 1 sekund (3 cache bordene per hvert språk)

Rengjøring Guest Cache-filer

Advarsel: koble ([path] / vbet_guestcache/en/vbet_lessrelevant__forumz_archive_index_php_f-82-p-3_html0.html) [function.unlink]: Ingen slik fil eller katalog i [path] / includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php on line 39

Advarsel: koble ([path] / vbet_guestcache/en/vbet_lessrelevant__forumz_archive_index_php_f-82-p-6_html0.html) [function.unlink]: Ingen slik fil eller katalog i [path] / includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php on line 39

Advarsel: koble ([path] / vbet_guestcache/en/vbet_lessrelevant__forumz_archive_index_php_f-87-p-13_html0.html) [function.unlink]: Ingen slik fil eller katalog i [path] / includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php on line 39

Advarsel: koble ([path] / vbet_guestcache/en/vbet_lessrelevant__forumz_archive_index_php_f-87-p-14_html0.html) [function.unlink]: Ingen slik fil eller katalog i [path] / includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php on line 39

Advarsel: koble ([path] / vbet_guestcache/en/vbet_lessrelevant__forumz_archive_index_php_f-87-p-15_html0.html) [function.unlink]: Ingen slik fil eller katalog i [path] / includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php on line 39

Advarsel: koble ([path] / vbet_guestcache/en/vbet_lessrelevant__forumz_archive_index_php_f-87-p-16_html0.html) [function.unlink]: Ingen slik fil eller katalog i [path] / includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php on line 39

Advarsel: koble ([path] / vbet_guestcache/en/vbet_lessrelevant__forumz_archive_index_php_f-87-p-17_html0.html) [function.unlink]: Ingen slik fil eller katalog i [path] / includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php on line 39

Advarsel: koble ([path] / vbet_guestcache/en/vbet_lessrelevant__forumz_archive_index_php_f-87-p-18_html0.html) [function.unlink]: Ingen slik fil eller katalog i [path] / includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php on line 39

Advarsel: koble ([path] / vbet_guestcache/en/vbet_lessrelevant__forumz_archive_index_php_f-87-p-22_html0.html) [function.unlink]: Ingen slik fil eller katalog i [path] / includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php on line 39

Advarsel: koble ([path] / vbet_guestcache/en/vbet_lessrelevant__forumz_archive_index_php_f-87-p-23_html0.html) [function.unlink]: Ingen slik fil eller katalog i [path] / includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php on line 39

Advarsel: koble ([path] / vbet_guestcache/en/vbet_lessrelevant__forumz_archive_index_php_f-87-p-24_html0.html) [function.unlink]: Ingen slik fil eller katalog i [path] / includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php on line 39

Advarsel: koble ([path] / vbet_guestcache/en/vbet_lessrelevant__forumz_archive_index_php_f-87-p-27_html0.html) [function.unlink]: Ingen slik fil eller katalog i [path] / includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php on line 39

Advarsel: koble ([path] / vbet_guestcache/en/vbet_lessrelevant__forumz_archive_index_php_f-87-p-29_html0.html) [function.unlink]: Ingen slik fil eller katalog i [path] / includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php on line 39

Advarsel: koble ([path] / vbet_guestcache/en/vbet_lessrelevant__forumz_archive_index_php_f-87-p-31_html0.html) [function.unlink]: Ingen slik fil eller katalog i [path] / includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php on line 39

********************... Includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php on line 39

Advarsel: koble ([path] / vbet_guestcache/en/vbet_lessrelevant__forumz_showgroups_php9.html) [function.unlink]: Ingen slik fil eller katalog i [path] / includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php on line 39
    Slettet filer for: en
    DONE. Fjernet: 199 filer i 2 sekunder

Rengjøres en language (s)
    Rengjøring ferdig
    De er ikke alle feilene, kunne jeg ikke legge dem her som tegngrensen ikke ville tillate det, og jeg kunne ikke engang laste opp en enkel tekstfil fordi vedlegget systemet ikke fungerer.

Ble medlem
    Mai 2010

ok,

vennligst sjekk din chmod i filer inni vbet_guestcache mappen
    sjekk chmod av vbet_guestcache / en / mappe (må være 777)

dernest, sjekk (og lim her) vbet_guestcache lokalisering på serveren din. Vennligst sjekk at innsiden vbet_guestcache / no / files fortsatt eksisterer eller ikke (og sjekk chmod filer inni - bør være 777)

Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

Alle filer inni vbet_guestcache var chmod 755, men er nå 777, er filen ligger her / public_html / forumz / vbet_guestcache og / public_html / forumz / vbet_guestcache / no er tomt, men det ville være som jeg utførte en cache ren som nevnt ovenfor.

Er disse nå riktig?

EDIT: På sjekker annen vbet_guestcache fil (er) jeg synes at alt i denne mappen er chmod 644

Ble medlem
    Mai 2010

Du må foretas chmod på 777 til alle cache mapper og undermapper inni (bruk "CHMOD 777-R vbet_guestcache ').

og teste det igjen.

det andre - vi har: Ingen slik fil eller katalog, Så jeg vil sjekke katalogbane

Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

Alle vbet_guestcache og undermapper er nå 777 jeg pm deg tilgang detaljer så du kan sjekke

Side 1 av 2 12 SisteLast

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •