Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 2 av 2 FirstFørste 12
Resultater 11 til 20 av 20

Tråd: Etter oppgradering rankbadges blir tatt bort.

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Hele kode om brukergruppene du har i fila / Includes / vbenterprisetranslator_functions_usergroups.php.

Det er bare en funksjon som brukes som reaksjon på vBulletin logikk (for krok: userdata_presave) Og funksjonen navn er vbenterprisetranslator_functions_usergroups.php (7 kamper).

Andre 2 funksjoner i filen som gjør endringer er brukt for å fjerne vBET brukergruppene under vBET un-installasjon og ingen andre steder.

Så hvis det er feil på grunn av vBET, så det kan være bare på grunn av funksjon vbet_changeDefaultLanguageGroup. Ingenting annet er å gjøre noen endringer på brukergruppene.

Så hvis du vil deaktivere den, så den enkleste måten er å bare deaktivere "Set passende Standard Language Group" plugin. Men dette vil deaktivere automatisk håndtere for vBET brukergruppene. Så hvis du vil at disse også bli fjernet bare fjerne den ved Admin CP.

Vi anbefaler bare å deaktivere plugin først. Hvis du finner problemet ditt forsvinne, så kan vi sjekke det igjen (vi sjekket det allerede to ganger), har vi fortsatt det samme - vi vet ikke hvordan å gjenskape problemet.

Også du kan sjekke andre plugins for krok userdata_presave og endre gjennomføring for å bli henrettet før/etter vBET plugin.
    Sist endret av vBET; 06-06-1120:41.

Senior Member
    Ble medlem
    Mai 2010

Etter deaktivering som plugin, og kjører uten den i ca 48 timer nå, har jeg ikke hatt dette problemet igjen. Så jeg tror det ville være trygt å anta at det er fordi vBET lagt til og flere brukergruppe, og hvis du har noen allerede, for noen grunn de andre blir tatt bort med noen cron kjører. lol, lyder som en litt vag jeg vet, men uten plugin er alt bra igjen.

Ble medlem
    Oktober 2009

OK, så - vi vil sjekke den igjen. Dette var den eneste endringen du har gjort - å deaktivere plugin? Har vBET brukergruppene er fortsatt på forumet, eller du fjernet dem? Hva er nøyaktig hvilken versjon av vBulettin din (vi ønsker å se nær ikke bare i koden vår, men også i kroken miljø)?

Senior Member
    Ble medlem
    Mai 2010

Ja, det er den eneste endringen jeg har gjort. Og jeg tok flått ut fra brukergruppene for vBET. Men de er der fortsatt though. Finnes det en enkel måte å fjerne disse? Fordi det tar opp mye plass.

Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av Taurus View Post
    Og jeg tok flått ut fra brukergruppene for vBET.
    Hva betyr det egentlig? Du gjorde hva?

Om å fjerne vBET grupper - du kan gjøre det ved Admin CP i vBulletin valg, eller ved å utføre funksjonen vbet_removeDefaultLanguageGroups fra / Includes / vbenterprisetranslator_functions_usergroups.php

Vær oppmerksom på at hvis du fjerner dem vi vil ikke ale å se nærmere på saken, fordi det skjer bare på forumet ditt.

Senior Member
    Ble medlem
    Mai 2010

Hva betyr det egentlig? Du gjorde hva?
    Jeg merket at brukergruppene fra vBET. Som når du velger en bruker i ACP det vil ha en hake / mark av la oss si "spanske" som en ekstra brukergruppe. Dette har jeg valgt bort.

Ble medlem
    Oktober 2009

Som jeg skrev deg i PM vi vet fortsatt ikke hva som er årsaken til problemet på forumet ditt. Likevel jeg gjort noen endringer i vBET koden i dette området. Akkurat nå vBET vil håndtere brukergrupper bare når noen brukergrupper endres eller når brukeren standard språk chanes. Så i kroken er det lagt betingelse:
    PHP Code:
    if ($this->setfields['membergroupids'] || $this->setfields['vbet_def_lang']) { 
    Jeg har ingen anelse, vil det bidra til problemet ditt siden vi ikke vet hva som forårsaker det. Allikevel er det mulig at det vil hjelpe. Som jeg skrev i PM, i dine endringer historie ofte brukergruppene fra før kolonne ble ryddet - kanskje fordi de der ikke lastet inn fra databasen i det hele tatt. Med denne tilstanden i slike tilfeller vBET vil ikke gjøre noe, fordi i bod tilfeller når brukeren endrer data ved User CP eller admin av Admin CP, så brukergruppene er lastet.

Dette vil bli inkludert i neste versjon, så sjekk det. Hvis den ikke vil fungere da vil du deaktiverer kroken igjen, og vi vil gjort undersøkelse igjen.

Vennligst bekreft etter oppdatering gjør det hjelp.

EDITED - det er bekreftet. For quick fix vennligst:
    1. Gå til Admin CP -> Tillegg & Products -> Plugin manager
    2. Finn krok oppkalt Sett passende Standard språkgruppen for krok userdata_presave og klikk Edit for det
    3. Legg til i begynnelsen av koden:
    PHP Code:
    if ($this->setfields['membergroupids'] || $this->setfields['vbet_def_lang']) { 
    4. Legg på slutten av koden:
    PHP Code:

5. Lagre den
    Sist endret av vBET; 01-07-1101:27.

Senior Member
    Ble medlem
    Mai 2010

OK, oppgraderte jeg nå, og vil sjekke om jeg fortsatt har dette problemet. Jeg vil fortelle deg. Thanks.

Senior Member
    Ble medlem
    Mai 2010

Etter å ha kjørt med oppdateringen for mer enn 2 dager nå, og uten å deaktivere som plugin eller noe annet, har jeg ikke hatt dette problemet igjen. Så jeg tror det er trygt å si at din fikse gjorde utslaget. Takk igjen Michal. En virkelig stor takk! Jeg vet at dette problemet bare var tilstede på forumet mitt, og jeg oppriktig pris på den ekstra kilometer du gikk til å hjelpe meg på dette!

vBulletin Enterprise Oversetter (vBET) Personale
    Ble medlem
    Mai 2010

takk for denne bekreftelsen

Side 2 av 2 FirstFørste 12

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •