Som jeg skrev deg i PM vi vet fortsatt ikke hva som er årsaken til problemet på forumet ditt. Likevel jeg gjort noen endringer i vBET koden i dette området. Akkurat nå vBET vil håndtere brukergrupper bare når noen brukergrupper endres eller når brukeren standard språk chanes. Så i kroken er det lagt betingelse:
PHP Code:
if ($this->setfields['membergroupids'] || $this->setfields['vbet_def_lang']) {
Jeg har ingen anelse, vil det bidra til problemet ditt siden vi ikke vet hva som forårsaker det. Allikevel er det mulig at det vil hjelpe. Som jeg skrev i PM, i dine endringer historie ofte brukergruppene fra før kolonne ble ryddet - kanskje fordi de der ikke lastet inn fra databasen i det hele tatt. Med denne tilstanden i slike tilfeller vBET vil ikke gjøre noe, fordi i bod tilfeller når brukeren endrer data ved User CP eller admin av Admin CP, så brukergruppene er lastet.
Dette vil bli inkludert i neste versjon, så sjekk det. Hvis den ikke vil fungere da vil du deaktiverer kroken igjen, og vi vil gjort undersøkelse igjen.
Vennligst bekreft etter oppdatering gjør det hjelp.
EDITED - det er bekreftet. For quick fix vennligst:
1. Gå til Admin CP -> Tillegg & Products -> Plugin manager
2. Finn krok oppkalt Sett passende Standard språkgruppen for krok userdata_presave og klikk Edit for det
3. Legg til i begynnelsen av koden:
PHP Code:
if ($this->setfields['membergroupids'] || $this->setfields['vbet_def_lang']) {
4. Legg på slutten av koden:
5. Lagre den