Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 7 av 7

Tråd: Vil oversettelser fra vBulletin språk leder fortsatt brukes?

Junior Member
    Ble medlem
    April 2011

Default Vil oversettelser fra vBulletin språk leder fortsatt brukes?

Ikke sikker på hvor å poste dette, men ...

Mitt spørsmål er hvordan vil vBET (min største interesse her er fullversjonen) håndtere hvis jeg har en håndlaget oversettelser lastet inn vBulletin er langauge manager?

Vil vBET oppdage at det er en oversettelse på det språket / frasen manager og hoppe sende denne delen til Google for oversettelse (dvs. kun å sende den faktiske innlegg for oversettelser), eller vil google oversettelse overstyre tilgjengelig oversettelsen?

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Hei

Vi har som funksjon forespørsel integrasjon med vBulletin språk-manager system. På dette tidspunktet vBET oversetter alt. Så hvis du har noen setninger oversatt for GUI det ikke vil bli brukt av vBET på dette tidspunktet.

Om integrering - vi har planer om å:
    1. Sjekk mulighetene for integrasjon med setninger system og integrere om det vil bli OK (noen problemer allerede oppdaget)
    2. Støtte i fremtiden muligheten til å skrive dine egne oversettelser som vil bli lagret i vBET database cache (men vil ikke bli slettet som Google oversettelse etter 15 dager).

Som jeg skrev vi allerede ser noen problemer med integrasjon med setninger system - det viktigste er at alle setninger skal være ugjennomsiktig i ikke oversette blokk å unngå andre oversettelse av vBET.

Men når vi vil allerede støtter muligheten til å gi din egen oversettelse for vBET så mest sannsynlig integrasjon ikke vil være nødvendig.

Hvis du har ber eventuelle fremtidige spørsmål bare skrive - vi vil gjerne hjelpe deg

Junior Member
    Ble medlem
    April 2011

Integrering med språket manageren ville tillate å importere oversettelser andre har gjort. Som import / eksport-filen er en xml fil, ville det sannsynligvis være ganske enkelt å lage et program som pakker hver setning i en "vBET_SNTA" tag (hver CDATA [tekst] del).

Så hvis det skulle være mulig å knytte hvert vBET språk til en vBulletin språk, og gjøre vBET bryter gjeldende BB språk for økten, høres det ut som det ville gi en gjennomførbar løsning.

Men som jeg verken kjenner det indre redskapen av vBET eller språkvalg inne vBulletin, jeg har ikke en anelse om det ville være vanskelig eller ikke. Kan godt være at dette går inn i vanskelighetene du refererte til.

Ble medlem
    Oktober 2009

Ja det synes å være ganske lett og jeg allerede var startet denne ideen flere ganger (håper det vil se bedre ut når start igjen). Jeg husker ikke nå alle de tingene jeg fant (bør være skrevet i noen av våre notater), men som om jeg husker godt noen av dem:
    1. Det var ingen god krok sted å kartlegge vBET språk på vBulletin språk
    2. ikke sikker på nå, men vBulletin kaster den inn i statiske verdi
    3. enkle ugjennomsiktig frasen i ikke oversatt området kan bli ikke nok i tilfelle av setninger med parametere - det virkelig ikke var testet ennå, men vi har allerede kjempet om det

Vi definitivt vil gjøre flere eksperimenter på dette området (mest sannsynlig på noen gren i SVN for å holde normal kode safe), i dette øyeblikk tror vi at å tillate å sette din egen oversettelse gir flere fordeler, fordi setninger kan bare brukes for GUI tekster, Ikke for innhold skrevet av brukere. Egen oversettelser vil tillate å oversette alt

Junior Member
    Ble medlem
    April 2011

Hvis rullende din egen versjon, i stedet for å plugge inn den eksisterende versjonen, så noen form for import system fra en vBulletin språk xml vil mest sannsynlig være nødvendig. Det er mye av setninger i vBulletin, og ikke være i stand til å importere ville gjøre det mindre nyttig.

Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av Lundgren View Post
    Hvis rullende din egen versjon, i stedet for å plugge inn den eksisterende versjonen, så noen form for import system fra en vBulletin språk xml vil mest sannsynlig være nødvendig. Det er mye av setninger i vBulletin, og ikke være i stand til å importere ville gjøre det mindre nyttig.

Vær bare åpne ny tråd i funksjoner forespørsler med lenker til denne - det vi er i stand til å håndtere forespørsler Og vi trenger du å bli forfatter av tråden i tilfelle av fremtidige spørsmål.

Junior Member
    Ble medlem
    April 2011

Quote Opprinnelig skrevet av vBET View Post
    Vær bare åpne ny tråd i funksjoner forespørsler med lenker til denne - det vi er i stand til å håndtere forespørsler Og vi trenger du å bli forfatter av tråden i tilfelle av fremtidige spørsmål.
    Fikk litt revet med mens "tenke høyt." Ny tråd startet

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •