Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 2 av 3 FirstFørste 123 SisteLast
Resultater 11 til 20 av 25

Tråd: Auto oversatt sider vs google innhold retningslinjer

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av norku View Post
    Takk Kamil. Jeg tror det er en virkelig skam at Google ikke liker innhold som genereres på denne måten. Jeg synes de bør gjøre et unntak for fora fordi Vbet er en fantastisk idé, og selv i den korte tiden jeg hadde det fullt fungerende så jeg en forbedring i statistikken min. Alt er ikke tapt selv om selvsagt fordi de virkelig smarte delen av Vbet - som fremmedspråk høyttalere kan delta på et forum på deres eget språk - er selvsagt fortsatt er der.
    Dette er ikke sant at Google ikke liker slikt innhold. Dette er alt misforståelse på grunn av falsk informasjon som StarBuG satt her. Vennligst se og høre nøye filmen. Her har du det beskrevet mer:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post7873

Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av MOGmartin View Post
    Google ser ut til å ha fjernet VBET sider nå: se diskusjonen på bloggen min.

Jeg personlig tror ikke at disse sidene er spammy, de har et legitimt formål ...
    Lost in Translation: Google Algo Update 06-04-2010 | SEO Blogg fra SEOforums.org
    Jeg leste bloggen din. Slik jeg ser det er reaksjon på siste dag informasjon. Vær oppmerksom på at min mening det ikke er relatert til oversettelser. Spesielt at jeg bare sjekket, og jeg ser at forumet er indeksert på andre språk: site:SEO Forum + SEO Blog SEO & Tools@seoforums.org

Så fordi jeg ser at dine oversatte sidene er indeksert Jeg antar at det var bare noen midlertidig problem kanskje på Google analytics side, men definitivt ikke relatert til vBET. Kan du beskrive hva som skjer nå?

Medlem
    Ble medlem
    September 2010

mate - Im en stor fan av plugin, og jeg har gjort tilfelle med google at det ikke automatisk oversette spam.

Når det er sagt - ta en titt på bloggen min post.

Den VBET automatisk oversatt sidene har blitt oppstartet ut av indeksen buddy.

Mitt forslag: bruke en annen API eller i det minste gir muligheten til. Det er ingen måte at google kan oppdage at sidene er automatisk oversatt om oversettelsen er god nok.

Visse språk som spansk fungerer veldig bra, noen dont.

Medlem
    Ble medlem
    September 2010

Quote Opprinnelig skrevet av vBET View Post
    Jeg leste bloggen din. Slik jeg ser det er reaksjon på siste dag informasjon. Vær oppmerksom på at min mening det ikke er relatert til oversettelser. Spesielt at jeg bare sjekket, og jeg ser at forumet er indeksert på andre språk: site:SEO Forum + SEO Blog SEO & Tools@seoforums.org

Så fordi jeg ser at dine oversatte sidene er indeksert Jeg antar at det var bare noen midlertidig problem kanskje på Google analytics side, men definitivt ikke relatert til vBET. Kan du beskrive hva som skjer nå?
    sidene er fortsatt indeksert, men de vises ikke for noen søk.

Sin 100% IKKE en midlertidig GA problem, Og den ikke oversatt (dvs. normal) sider ikke har mistet noen søkevolum.

(Nesten) 100% av søkevolum gå til VBET sider har stoppet.

Ikke misforstå - Im 100% på din side her, problemet er, google er det ikke.

Også - Jeg sier ikke at VBET plugin er feil eller ødelagt - den fortsatt fungerer meget bra og er en stor plugin. Google har imidlertid annonsert at de behandler disse sidene som autogenerert, og som sådan ikke sender noen søkevolum.

Jeg vil oppdatere deg og bloggen min i et par dager.

Noen legitimasjon for deg: har Im en profesjonell SEO, vært i 6 år, jeg snakker jevnlig på konferanser - Jeg er ikke noen som snakker med "halv kunnskaper" eller en misforståelse av hvordan Google fungerer.

Medlem
    Ble medlem
    September 2010

Her er den oppdaterte trafikk statistikk.

@ Hilinebuilders her er den oppdaterte grafen. Også sett den samme ... på Twitpic3

FYI: Jeg har også nettsteder drevet av wp-robot i wordpress som bruker Google Translate API. De har også blitt rammet på samme tid og tapt 100% av trafikken sin.

Senior Member
    Ble medlem
    Februar 2011

Takk for ny info chaps. Jeg blokkerte mine oversatt sidene den 30. mars og deretter besluttet å reversere endringene et par dager senere så jeg har hatt Vbet kjører normalt igjen i en uke nå. Jeg sjekket min destinasjonssider og sidevisninger, og kan se ingen signifikant nedgang i aktivitet for Vbet-generert innhold. Ting virker normal her, men jeg vil overvåke statistikken og hvis jeg ser Vbet sider som droppet jeg poste her.

Medlem
    Ble medlem
    September 2010

Quote Opprinnelig skrevet av norku View Post
    Takk for ny info chaps. Jeg blokkerte mine oversatt sidene den 30. mars og deretter besluttet å reversere endringene et par dager senere så jeg har hatt Vbet kjører normalt igjen i en uke nå. Jeg sjekket min destinasjonssider og sidevisninger, og kan se ingen signifikant nedgang i aktivitet for Vbet-generert innhold. Ting virker normal her, men jeg vil overvåke statistikken og hvis jeg ser Vbet sider som droppet jeg poste her.
    det er ikke aktiviteten (dvs. sidevisninger) som du bør se på, dets destinasjonssidene, dvs. trafikk som google sende til disse sidene.

aktiviteten er perfekt, er VBET plugin perfekt, er problemet google ikke sende trafikk til sidene det skaper (som er en stor del av plugin verdi for meg)

Senior Member
    Ble medlem
    Februar 2011

Som jeg sa, jeg sjekket det destinasjonssider og jeg ser ingen signifikant forskjell. Mine er et lite forum og jeg har bare brukt vbet for et par uker, men mine resultater er ikke viser en dråpe i øyeblikket.

Edit: Jeg kan ikke laste opp bilder her, men jeg ser på grafen her (filtrert som dine er), og den viser en jevn stigning. Kanskje jeg vil se slipp på neste oppdatering, men absolutt for nå ser jeg ingen probs.
    Sist endret av norku; 08-04-1117:56.

Ble medlem
    Oktober 2009

mate - Im en stor fan av plugin, og jeg har gjort tilfelle med google at det ikke automatisk oversette spam.

Når det er sagt - ta en titt på bloggen min post.

Den VBET automatisk oversatt sidene har blitt oppstartet ut av indeksen buddy.

Mitt forslag: bruke en annen API eller i det minste gir muligheten til. Det er ingen måte at google kan oppdage at sidene er automatisk oversatt om oversettelsen er god nok.

Visse språk som spansk fungerer veldig bra, noen dont.
    Akkurat som jeg skrev jeg leser bloggen din allerede
    Code:
    site:http://seoforums.org/de/
    Så de som ikke er oppstartet ut av indeksen, eller kanskje jeg ikke forstår hva mener du ...

Ble medlem
    Oktober 2009

sidene er fortsatt indeksert, men de vises ikke for noen søk.
    Dette er ikke sant. Jeg bare sende dette søket til Google:
    Code:
    wenn ich tat Blog-Posting zu diesem Zeitpunkt eine Sache in meinem Kopf kommen. Was ist Haupt-Unterschied zwischen Autoblog und spamblog
    Resultatet er bare en og det er ditt nettsted på siden oversatt av vBET.

Sin 100% IKKE en midlertidig GA problem, Og den ikke oversatt (dvs. normal) sider ikke har mistet noen søkevolum.

(Nesten) 100% av søkevolum gå til VBET sider har stoppet.

Ikke misforstå - Im 100% på din side her, problemet er, google er det ikke.

Det er derfor vi sjekket ikke om det er sant at oversatte sider er fjernet fra indeksen. Og nå har vi sjekket ikke det er ikke mulig å nå dem ved å søke. Og i booth tilfeller resultatene er gode - det betyr at sidene dine blir indeksert og kan nås ved å søke.

Vær oppmerksom på at hvis trafikken for oversatte sider er lavere at før det kunne være bra å sammenligne dine stillinger i Google-indeksen, hva som er svært viktig for trafikk fra søk. Kanskje på grunn av Google endrer noen av sidene dine Wend ned i indeksen. Det kan være midlertidig eller for lengre. Vanskelig å si.

Også - Jeg sier ikke at VBET plugin er feil eller ødelagt - den fortsatt fungerer meget bra og er en stor plugin. Google har imidlertid annonsert at de behandler disse sidene som autogenerert, og som sådan ikke sender noen søkevolum.

Jeg vil oppdatere deg og bloggen min i et par dager.
    Takk for notatet. Selvfølgelig har vi også sjekke slik informasjon analysere gjør det er vBET feil eller ikke. Dette er for å forsikre flott produkt for våre brukere og som en av våre brukere håper vi at dere er glade for at vi behandler det på alvor og sjekker alt også fra siden av vBET potensielle bugs.

Vi vil vente på oppdatere.

Noen legitimasjon for deg: har Im en profesjonell SEO, vært i 6 år, jeg snakker jevnlig på konferanser - Jeg er ikke noen som snakker med "halv kunnskaper" eller en misforståelse av hvordan Google fungerer.
    Vi har aldri foreslår at du ikke vet hva du skriver om. Og virkelig beklager hvis du tok slike inntrykk. Vær oppmerksom på at dette ikke er privat diskusjon, men offentlig bord slik at vi må inkludere alle viktig informasjon selv om vi tror at du vet om dette, fordi det er også for hele samfunnet vårt. Så hvis du ser noen åpenbare informasjon for deg, er det bare fordi vi bryr oss om alle våre brukere til å forstå mer dette emnet Håper det er OK for deg - hvis ikke du kan bytte til privat diskusjon med våre ansatte

Side 2 av 3 FirstFørste 123 SisteLast

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •