Opprinnelig skrevet av
MOGmartin
sidene er fortsatt indeksert, men de vises ikke for noen søk.
Dette er ikke sant. Jeg bare sende dette søket til Google:
Code:
wenn ich tat Blog-Posting zu diesem Zeitpunkt eine Sache in meinem Kopf kommen. Was ist Haupt-Unterschied zwischen Autoblog und spamblog
Resultatet er bare en og det er ditt nettsted på siden oversatt av vBET.

Opprinnelig skrevet av
MOGmartin
Sin 100% IKKE en midlertidig GA problem, Og den ikke oversatt (dvs. normal) sider ikke har mistet noen søkevolum.
(Nesten) 100% av søkevolum gå til VBET sider har stoppet.
Ikke misforstå - Im 100% på din side her, problemet er, google er det ikke.
Det er derfor vi sjekket ikke om det er sant at oversatte sider er fjernet fra indeksen. Og nå har vi sjekket ikke det er ikke mulig å nå dem ved å søke. Og i booth tilfeller resultatene er gode - det betyr at sidene dine blir indeksert og kan nås ved å søke.
Vær oppmerksom på at hvis trafikken for oversatte sider er lavere at før det kunne være bra å sammenligne dine stillinger i Google-indeksen, hva som er svært viktig for trafikk fra søk. Kanskje på grunn av Google endrer noen av sidene dine Wend ned i indeksen. Det kan være midlertidig eller for lengre. Vanskelig å si.

Opprinnelig skrevet av
MOGmartin
Også - Jeg sier ikke at VBET plugin er feil eller ødelagt - den fortsatt fungerer meget bra og er en stor plugin. Google har imidlertid annonsert at de behandler disse sidene som autogenerert, og som sådan ikke sender noen søkevolum.
Jeg vil oppdatere deg og bloggen min i et par dager.
Takk for notatet. Selvfølgelig har vi også sjekke slik informasjon analysere gjør det er vBET feil eller ikke. Dette er for å forsikre flott produkt for våre brukere og som en av våre brukere håper vi at dere er glade for at vi behandler det på alvor og sjekker alt også fra siden av vBET potensielle bugs.
Vi vil vente på oppdatere.

Opprinnelig skrevet av
MOGmartin
Noen legitimasjon for deg: har Im en profesjonell SEO, vært i 6 år, jeg snakker jevnlig på konferanser - Jeg er ikke noen som snakker med "halv kunnskaper" eller en misforståelse av hvordan Google fungerer.
Vi har aldri foreslår at du ikke vet hva du skriver om. Og virkelig beklager hvis du tok slike inntrykk. Vær oppmerksom på at dette ikke er privat diskusjon, men offentlig bord slik at vi må inkludere alle viktig informasjon selv om vi tror at du vet om dette, fordi det er også for hele samfunnet vårt. Så hvis du ser noen åpenbare informasjon for deg, er det bare fordi vi bryr oss om alle våre brukere til å forstå mer dette emnet
Håper det er OK for deg - hvis ikke du kan bytte til privat diskusjon med våre ansatte