Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 10 av 28

Tråd: CMS i roten, forum på / forum

Hybrid-visning

Forrige Innlegg Previous Post   Next Post Neste Innlegg
    Michał Podbielski (vBET Personale)
    Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av norku View Post
    Denne tråden forsvant et par timer siden, da nettstedet gikk ned. Nå som tråden er igjen synlige Jeg ser at mitt siste svaret mangler.
    Vennligst se her: http://www.vbenterprisetranslator.co...p-restore.html
    Vi hadde et uhell backup gjenoppretting. Våre hosting leverandør i stedet for å få oss tilbake vår e-postklient restaurert hele systemet fra 7. mars - de sa at da vår e-postklient var avinstallert (det er derfor din tråd forsvant først). Da vi fant ut hva de gjorde vi bedt om å øyeblikkelig gjenopprette systemet fra nyeste mulig backup. Derfor er din tråd komme tilbake igjen (og ikke bare din), men meldinger skrevet i går / dag kan være borte (slik at meldinger skrevet etter at sikkerhetskopien ble laget). Og dette er grunnen til det siste innlegget ditt er borte.

Jeg forstår hvorfor du kunne få feil inntrykk av at du ikke ble støttet, men det var bare feil på våre hosting leverandør side og tråden er her. Vi er klare til å fortsette støtten så raskt som betalingen vil gå tilbake til oss. I dette øyeblikk din Paypal betalingen er hold så vi må holde noen handlinger relatert til din lisens. Så raskt som pyment vil gå tilbake Kamil vil begynne å støtte deg igjen. Vårt supprot er gratis for våre kunder og våre brukere. På dette omment er du ikke vår kunde (betaling hold), og du kan ikke bruker i betalt versjon uten lisens.

Også oppmerksom på at dine spørsmål er på grunn av endringer som du gjorde deg selv - det er ikke som du skrev til Paypal en bug i vår monteringsanvisning. Våre installeringsinstruksjoner for vBulletin struktur. Du har ikke det, fordi du har gjort ditt eget forbehold, så det er tydelig at du må endre samt installasjonsinstruksjoner å passe til dine endringer.

Du kan stole på vår gratis støtte ved dette forumet, eller hvis du tror det er større problem (på grunn av endringer) og du ikke er i stand til å gjøre det selv - da kan du også bruke vår betalte installasjon tjeneste: http://www.vbenterprisetranslator.co...on-service.php - vær oppmerksom på at selv i dette tilfelle, kan det ta mye lengre tid som vanlig installasjon fordi du har behov for spesielle endringer på grunn av endringer som du har gjort. Mest sannsynlig vil det være på .htaccess regler nivå, men det kan også kreve at andre forum mappen konfigurasjon, eller liten endring i våre SEO-fil - kan ikke fortelle akkurat som at - Kamil er den som tar vare ditt tilfelle.
    Sist endret av vBET; 09-03-1115:50.

Senior Member
    Ble medlem
    Februar 2011

Jeg har trukket Paypal tvisten. Venter tre dager og deretter se min tråd forsvinne var veldig irriterende, men det høres ut som jeg hoppet pistolen. Min unnskyldninger

Jeg har en "vBulletin struktur". Forskjellen til "ut av boksen" vBulletin installasjon er beskrevet i sin helhet i en av mine tidligere innlegg og var faktisk grunnen til at jeg startet denne tråden.
    Sist endret av norku; 09-03-1117:11. Årsak: utvidet fjerde punktum

vBulletin Enterprise Oversetter (vBET) Personale
    Ble medlem
    Mai 2010

ok jeg merke til at vBSEO har ulike regler, så kan du prøve dette. htaccess (med vBET endrede regler)

Code:
    # Some servers require the Rewritebase directive to be
    # enabled (remove '#' at the beginning to activate)
    # Please note: when enabled, you must include the path
    # to your root vB folder (i.e. RewriteBase /forums/)
    #RewriteBase /

#RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.yourdomain\.com
    #RewriteRule (.*) http://www.yourdomain.com/forums/$1 [L,R=301]

RewriteRule ^forums/((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ forums/vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]

RewriteRule ^/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/$ forums/vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forum/ [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/(.*)?$ forums/vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forum/$2 [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
    RewriteRule ^forums/((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ forums/vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
    RewriteRule ^(.+)$ forums/vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|cron|vbseo_sitemap)
    RewriteRule ^forums/((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ forums/vbseo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
    RewriteRule ^(.+)$ forums/vbseo.php [L,QSA]
    Sist endret av kamilkurczak; 09-03-1118:07.

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •