Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 1 av 3 123 SisteLast
Resultater 1 til 10 av 30

Tråd: Googles e Advarsel: Googlebot funnet et ekstremt høyt antall nettadresser på nettstedet ditt

Hybrid-visning

Forrige Innlegg Previous Post   Next Post Neste Innlegg
    Senior Member
    Ble medlem
    Oktober 2009

Exclamation Googles e Advarsel: Googlebot funnet et ekstremt høyt antall nettadresser på nettstedet ditt

Googles e Advarsel: Googlebot funnet et ekstremt høyt antall nettadresser på nettstedet ditt

Jeg har mottatt denne e-posten (advarsel) fra Googles Webmaster Tools

Merk at jeg ikke har vBSEO installert.

Jeg vil ha en løsning på dette problemet før google senker min side rang eller forbud meg helt, har min adsense inntektene allerede redusert med halvparten og Google Bots har bokstavelig talt angrepet mitt nettsted.

http://www.vbenterprisetranslator.co...ng-google.html

Jeg har sendt e-posten til alle vBET admins i PM som bedt om, kan jeg ikke offentlig post e-posten som du bør vite, fordi det går mot Googles TOS med min Local Privacy Lover som det ville være en sikker forbud for min Google Adsense konto slik don ' t spørre.

Jeg trenger en umiddelbar løsning på dette problemet uten ytterligere forsinkelser, er det 3 dager at jeg har snakket om dette i linken over.

Hilsen

Medlem
    Ble medlem
    Oktober 2009

Jeg tror grunnen til at du aktiverer alle 52 språk
    Jeg føler at hvis vbe gjør språkene requst som ajax ved å klikke langages og tynn bringe aktivert lenker til andre språk kan hjelpe på dette

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av yahoooh View Post
    Jeg tror grunnen til at du aktiverer alle 52 språk
    Jeg føler at hvis vbe gjør språkene requst som ajax ved å klikke langages og tynn bringe aktivert lenker til andre språk kan hjelpe på dette
    Nei dette er ikke grunnen. Vår og mange andre fora har inkludert alle språk, og det er fint. Så du kan bruke så mange språk som du kan. Problemet er et annet sted og i dette øyeblikket vet vi 2 forskjellige årsaker til det.

EDITED:
    Nå vet vi mer grunner Så kan du åpne din egen tråd og gi oss din e-post fra Google
    Sist endret av vBET; 16-01-1121:43.

Senior Member
    Ble medlem
    Desember 2009

Jeg får den samme advarselen, og jeg har bare 12 språk aktivert

Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av tavenger5 View Post
    Jeg får den samme advarselen, og jeg har bare 12 språk aktivert
    Hi - vennligst opprett ny tråd om din isue med din epost. Du har forskjellige lniks og vi Kow to årsaker til dette problemet. For å hjelpe må vi vite din sak. Så må du åpne ny tråd om det og vi vil hjelpe deg

Ble medlem
    Oktober 2009

mario06 - Jeg er bare under sjekker koblingene. Jeg vil gi deg svaret på kort tid

Vær oppmerksom på at når vi beskrevet før - våre ansatte er tilgjengelig for å starte arbeidet med saken når nye krysset kommer i form av ny tråd om problemet. Ellers er vi ikke i stand til å administrere det og vi informere våre kunder om at han trenger å åpne sin egen ny tråd om problemet hans. Akkurat som du nettopp gjorde og nå er vi i stand til å hjelpe deg
    Sist endret av vBET; 16-01-1120:19.

Ble medlem
    Oktober 2009

Hei

En av grunnene (det vil være andre - fortsatt under etterforskning) av problemet var at du har lov til å indeksere slike sider som medlem sider. De er ikke relevante, og de fleste medlem sider er i 99% samme - bare forskjellig av medlemslandene brukernavn. Så når det ble i tillegg oversatt du har gjort 52 ganger flere slike sider som er nesten samme (samme sidene innhold etter oversettelse vil gi samme oversatt innhold). Vi offisielt anbefaler å blokkere irrelevante sider ved robot.txt - her finner du hvordan du gjør dette: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1178

Vær oppmerksom på at dette vil gjøre disse sidene forsvinner skjemaet Google-indeksen og dette er bra for SEO siden Google vil se og indeksen kun relevante sider med relevant innhold.

Også som jeg ser du har gjort endringer siden Google generert denne e-posten, fordi som jeg ser du blokkerte medlem sider for gjestene. Dette løser også denne delen av problemet. Likevel hvis du ønsker gjest se medlem sider, men Google ikke indeksere den - bare bruke robots.txt for at

Jeg ser at det også lenker for arkiv og tråder - jeg skal analysere dette akkurat nå

Ble medlem
    Oktober 2009

Hei igjen

Jeg tror jeg vet hva som kan være andre årsaker - som jeg ser på flagg linkene det er ingen kobling uten språk = i det hele tatt ... Fortell hva som er standard forumet språk - for dette språket koblingen bør være uten språk = fordi nå hver side du har duplisert for Google. Når for normal URL og andre gang med språk = YOUR_DEFAULT_LANGUAGE.

Også fortell gjorde du endret vår mal heter vbenterprisetranslator_flag? Vi trenger å vite er det vBET bug eller generert av kundens endring.

Grunnen til at jeg tror kan være også (kan ikke sjekke det nå, men vi har allerede TODO oppgave som vil tillate å sjekke det i fremtiden) at du bare hadde ryddet cache og det var problem med Google forbindelse - i så fall sider genererer uten innhold ( fordi oversettelsen ikke er innhentet), og bokstavelig talt innhold er lik for alle oversettelser. Men slike ting hvis skje er midlertidige og hvis du ikke er blokkert av Google de forsvinner selv - de er problemer mellom din og Google server og vBET kan ikke gjøre noe med dette. Jeg kan ikke si at det var grunnen. Jeg tror det kunne være. Som jeg ser nå på linkene gitt av Google Jeg ser ingen beskrev problemet i det hele tatt. Så det kunne være det.

Likevel - vennligst svare på spørsmål om standard språk og mal.

Senior Member
    Ble medlem
    Oktober 2009

Det eneste som ble slått av var det italienske språket (jeg slått den på) siden det er fora morsmålet Jeg trodde ikke det betydde noe likevel jeg var bra siden et år siden, så hva skjer nå?

Her er et eksempel (ditt nettsted) på hva jeg mener når jeg sier effektive indeksert innlegg.

Før vBET (effektiv møteplass indeksert statistikk):

Etter vBET (ikke effektiv møteplass indeksert statistikk):

Det jeg prøver å si er at 52x språk oversatte innlegg blir nå vurdert duplikat innlegg av Google. E-posten er selvforklarende

I mine egne ord når jeg sier en bot angrep jeg mener når du har 300 Google roboter tungt gjennomgangen ditt nettsted samtidig spise og rive bort på din båndbredde, ram og cpu og forårsaker forumet boder. Og de skrev det i sine brev under på en mer profesjonell måte, men betydningen er den samme.

Offisiell Google E-post:
    Googlebot oppstod problemer under gjennomsøking av nettstedet http://mysite.com/.
    Googlebot registrerte ekstremt stort antall linker på nettstedet ditt. Dette kan indikere et problem med nettstedets URL struktur. Googlebot kan unødvendig være gjennomgå et stort antall ulike nettadresser som peker til identisk eller lignende innhold, eller krypende deler av nettstedet ditt som ikke er ment å være gjennomgått av Googlebot. Som et resultat Googlebot kan konsumere mye mer båndbredde enn nødvendig, eller ikke kan indeksere alt innholdet på nettstedet ditt.

Har du lese hva Google support skrev meg? -> Generelt er denne meldingen vises når vi oppdager et relativt høyt antall nettadresser for nettstedet ditt.

Du skrev alt og ingenting fordi jeg ikke forstår engelsk, bare gi meg en fix i enkle trinn som;
    1. Gjør dette
    2. Gjør at
    3. Og denne
    etc.

Hilsen
    Sist endret av mario06; 17-01-1122:44.

Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av mario06 View Post
    Det eneste som ble slått av var det italienske språket (jeg slått den på) siden det er fora morsmålet Jeg trodde ikke det betydde noe likevel jeg var bra siden et år siden, så hva skjer nå?
    Det er bare råd fra vårt team at uten dette flagget brukerne ikke er i stand til å vende tilbake til opprinnelige språk når de klikker på noen flagg. Så det er lurt å holde flagget for standard språk

Her er et eksempel (ditt nettsted) på hva jeg mener når jeg sier effektive indeksert innlegg.

Før vBET (effektiv møteplass indeksert statistikk):

Etter vBET (ikke effektiv møteplass indeksert statistikk):

Det jeg prøver å si er at 52x språk oversatte innlegg blir nå vurdert duplikat innlegg av Google. E-posten er selvforklarende
    Dette er IKKE sant. Du har problemer med forumet. Du har brutt, arkiv - og de fleste koblinger du har fått fra Google i e-posten er om arkiv. Du ble helt ignorert vår support - du ikke vil svare på spørsmål om versjon og fortsetter å fortelle hva du tenker og hva er ikke sant. Hvis du vil løse problemet, kan du brakk vår støtte hint. Vi spurte dere om din vB versjon fordi du har brutt arkiv. Er det støttes 3.8 eller noen som ikke støttes versjonen? Vi vet at arkivet er brutt i 3.6 grunn av vBulletin feil. Dette gir deg tusenvis av ikke å arbeide linker - og du har fått fra Google e-post om feil koblinger. I stedet for å lytte til vår støtte og samarbeide om du fortsetter å fortelle noen latterlig idé, og du tror det er viktig å sette det i rødt.
    Hva er ditt formål her? Du ønsker vår støtte for å løse problemet, eller du bare prøver å skremme andre? Fordi hvis du ønsker å løse dette problemet kan du samarbeide med vår støtte.

Også om image som du ga - dette er din feiltolkning. Google bryr seg ikke om antall innlegg vist forum. Og det kan ikke bryr seg om det. Det er fordi Google indekserer alle sidene som ikke er blokkert! På forumet har dere medlem sider, grupper, myrer kanskje, album og så videre ... og så videre ... Også forumet kan ha mange andre plugins som skaper flere sider (som arkade).
    Så vennligst forstå: du er galt. Google ser ikke oversatt innhold som duplisering. Du har problem med ditt eget forum, og vi oppdaget områder av mulig årsak. Så vær så snill - brakk våre instruksjoner / spørsmål. Ellers kan merkes som løst siden du synes ikke være interessert med vår støtte bare liker å gjenta hva du feilaktig tror - vi allerede har lest dette - er det ikke noe behov for å gjenta det igjen. Dette er ikke sant. Vennligst fokusere på å løse problemet hvis du vil den skal løses. Vennligst svar på spørsmålet og holde oppmerksomheten på arkivet ditt.

Offisiell Google E-post:
    Googlebot oppstod problemer under gjennomsøking av nettstedet http://mysite.com/.
    Googlebot registrerte ekstremt stort antall linker på nettstedet ditt. Dette kan indikere et problem med nettstedets URL struktur. Googlebot kan unødvendig være gjennomgå et stort antall ulike nettadresser som peker til identisk eller lignende innhold, eller krypende deler av nettstedet ditt som ikke er ment å være gjennomgått av Googlebot. Som et resultat Googlebot kan konsumere mye mer båndbredde enn nødvendig, eller ikke kan indeksere alt innholdet på nettstedet ditt.
    NØYAKTIG! DU HAR FEIL STRUKTUR! DU HAR FEIL INNHOLD! og vi skrev det til deg helt i begynnelsen (http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post6846) - Du har krasjet arkiv der er tusenvis av fungerer ikke linker! Så kan du begynne å bruke vår støtte som du ba om stedet for å prøve å skremme brukerne våre. Hva er det du forventer fra oss når du ber om støtte og ignorere det?

Du skrev alt og ingenting fordi jeg ikke forstår engelsk, bare gi meg en fix i enkle trinn som;
    1. Gjør dette
    2. Gjør at
    3. Og denne
    etc.

Hilsen
    Her fikk nøyaktig informasjon som du bør blokkere medlem sider og hvordan du gjør dette:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post6845

Her fikk informasjon om at arkivet er krasjet, spørsmål om din versjon av vBulletin og hva du skal gjøre hvis det ikke er støttet versjon:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post6846
    Dette er svært nøyaktig instruksjon - vennligst fortell hvilken versjon av vBulletin er du bruker.

Og her du fikk informasjon som du stikker ikke bør gjøre noe med innlegg som er veldig kort (bare en setning) fordi dette er spørsmålet om innholdet ikke er av vBET. Når innholdet får lengre (brukerne får svar) disse sidene innholdet vil ikke være lik lenger:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post6847

Slik:
    1. Hold medlem sider som er blokkert i veien for at du gjorde det nylig (kun for registrerte brukere) eller ved å robots.txt som det er beskrevet her: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1178
    2. Sjekk i Verktøy for nettredaktører ikke din "3 besøk for Guest" mod er Google lagrer - sjekk hvordan Google ser ditt forum ved å gi URL til noen tråd. Sjekk flere ganger (kan ikke fortelle Google vil bruke samme IP for hver sjekk). Denne måten vil du være veldig sikker på at mod er redde for roboter.
    3. Du har brutt arkiv - vennligst fortell hvilken versjon av vBulletin bruker du?
    4. For korte tråder kan du bare gi litt lengre svar der (forskjellige selvsagt) eller bare beholde det som det er håp om at folk vil svare på disse trådene.

PS.
    Vennligst ta mitt unnskyldninger for sent svar. Jeg var på delegering og Kamil fikk beskjed om å forlate dette problemet for meg. Så igjen beklager
    Sist endret av vBET; 20-01-1119:47.

Side 1 av 3 123 SisteLast

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •