Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 4 av 4

Tråd: Testing av programvaren vBET

Medlem
    Ble medlem
    November 2010

Default Testing av programvaren vBET

Text automatically translated from: Dutch to: Norwegian
    Translated text
    Jeg ønsker å teste programvaren først på en test område på forumet mitt. Jeg lurer på om det vBET programvare gjør endringer i databasen eller legge til flere data. Jeg ønsker å vite om alt fungerer før jeg gjør endringer på mitt live forum.

Denne tråden er i nederlandsk å se hvor godt den oversatt til engelsk.
    Original text

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Hei

Vær oppmerksom på at vi tilbyr gratis versjon (tregere og mindre funksjoner) som du kan teste. Vennligst se her for detaljer:
    http://www.vbenterprisetranslator.co...lator-2-x.html

Også svare på dine spørsmål om DB endringer. vBET skaper sine egne tabeller for cache. Så din eksisterende data er trygge - vi vil ikke endre det. vBET legger bare en kolonne til allerede eksisterende tabell - det er kolonnen for bruker standard språk i bruker tabellen.

PS.
    Håper du liker hvordan gode innlegget ditt ble oversatt Jeg hadde ikke noe problem med å forstå det. Google gir god service!
    Sist endret av vBET; 16-11-1023:55.

Medlem
    Ble medlem
    November 2010

Text automatically translated from: Dutch to: Norwegian
    Translated text
    Takk for informasjon!. Oversettelsen var bedre enn jeg forventet. Ikke perfekt, men god nok til å forstå. De viktigste språket i forumet mitt er engelsk, men jeg definitivt tror jeg kan rekruttere flere medlemmer med forskjellige språk.

Jeg vil undersøke litt mer og prøve ut snart.
    Original text

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Vær oppmerksom på at gratis-versjonen bare oversetter forum. Betalt versjonen støtter flerspråklig samfunn (innlegg på forskjellige språk).

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •