Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 6 av 6

Tråd: vBET under registreringen i vB4 bruker Tabeller

Medlem
    Ble medlem
    Oktober 2009

Exclamation vBET under registreringen i vB4 bruker Tabeller

Hei

I registreringsskjemaet på vBulletin 4.x serien vBET bruker tabeller for språket alternativer å velge mellom.

vB4 er tabellen fri og foruten den feilen at ett språk alternativet er plassert på venstre siden der bare innstillingen navn bør det bør ikke bruke tabeller.

Jeg finner ikke malen eller koden delen hvor "vbet_language_options" er definert slik at jeg kan endre det selv.

Vennligst oppgi en fix som ikke bruker tabeller på vB4

Tusen takk

StarBuG

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Hei

Egentlig generasjon av standard språkalternativer for registreringsskjema er hardkodet i / Includes / vbenterprisetranslator_functions_hooks.php i funcition vbet_register_form_complete.

Bruk passende HTML strukturer er ikke en bug. Det er heller ikke en problemfri siden alt fungerer fint. Så jeg flytte denne til funksjonen forespørsler delen.

Vær oppmerksom på at det er beste tingen å bruke riktig verktøy til riktig jobb. Vi presenterer språkalternativer i kolonner og for dette tabellene er riktige verktøyet. Det er absolutt ingenting galt i det, er det fint.

Også det er ikke sant at vBulletin 4.x er fri for tabeller - den bruker det mye. Bare gå til Admin CP og maler se etter <Table...

På dette tidspunktet denne endringen forespørselen er avvist som endring som gir ekstra verdi. Hvis du har konkrete forslag til hvordan du ønsker å ha det vi kan vurdere det igjen. Fremdeles husk at nødvendige bruk av HTML strukturer er ikke en bug

Medlem
    Ble medlem
    Oktober 2009

99% av alle styling i brukerens frontend ikke bruker tabeller.
    I påmeldingsskjemaet bare vBET delen er å bruke tabeller.
    vBulletins registrering alternativer er alle vises via CSS.

Bortsett fra det, er det fortsatt en bug som ett språk alternativet vises på venstre
    der bare tittelen på innstillingen skal være.

Hvis du ikke vurdere å fjerne bruken av tabeller minst fikse displayet spørsmålet om
    ett språk velvære vises på venstre side under navnet på innstillingen.

Se her for en demo av problemet: Bei Patientenfragen.net - Wir haben die Antworten registrieren

Takk

StarBuG

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Vær oppmerksom på at det vises som dette i formålet. De fleste av brukerne bruker alle 52 språk og ønsker å vise den i fire kolonner, så vi vise det i sin helhet tilgjengelig plass å gjøre det passer der.

Uansett - vi vil sjekke hvordan det vil se ut når den vil bli plassert bare i andre kolonne (som andre alternativer og beskrivelser) og minst vil vi gi deg hint om hvordan du kan endre det

Medlem
    Ble medlem
    Oktober 2009

Takk.

Ser frem til reparasjonen.

Jeg er en perfeksjonist når det kommer til mitt forum og noe lite som dette plager meg mye

vBulletin Enterprise Oversetter (vBET) Personale
    Ble medlem
    Mai 2010

Hei starBug,

Jeg har et tips for deg. Du bør sette bordet vårt i <div class="rightcol"> </ div>

Hva du bør gjøre?
    1. lage en kopi av denne filen: Forumet root / includes / vbenterprisetranslator_functions_hooks.php

2. Søk i denne filen
    PHP Code:
    function vbet_register_form_complete(&$customfields_profile, &$show) { 
    3. i denne funksjonen finne:
    PHP Code:
    $vbet_language_options '<table class="multifield group" cellpadding="4" cellspacing="1" border="0"><tr>'
    og erstatt med:
    PHP Code:
    $vbet_language_options '<div class="rightcol"><table class="multifield group" style="width: 100%" cellpadding="4" cellspacing="1" border="0"><tr>'
    4. i denne funksjonen finne:
    PHP Code:
    $vbet_language_options .= '</tr></table>'
    og erstatte med
    PHP Code:
    $vbet_language_options .= '</tr></table></div>'
    EDITED
    ser bra ut nå så vil bli inkludert i den neste Slipp

Thanks
    Sist endret av kamilkurczak; 10-11-1015:30.

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •