Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 2 av 2 FirstFørste 12
Resultater 11 til 17 av 17

Tråd: Facebook likhet Button

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Jeg ser ikke noe sånt ... Kanskje det genererer noe annet i henhold til brukerens landet. I midten (mellom Google-søk og knapp for donasjon) Jeg ser noen bilde med teksten "Jeg liker dette" på polsk. Fortell det er dette eller noe annet. Hvis noe annet - vennligst gi meg skjermdump av hele forumet og punktet hvor det er. Jeg ser ikke Thung opp bildet ...

Senior Member
    Ble medlem
    Februar 2010

Ja, det er en facebook som knapp.

Når du klikker på det den liker forumet siden på facebook profil.

Bortsett fra det liker alltid den engelske versjonen ikke oversatt URL.

Ble medlem
    Oktober 2009

Som jeg ser facebook reagerer på nettleseren språkinnstillinger - jeg ser det på polsk. Også etter å ha klikket jeg ser logg inn skjema på polsk. Så vil du virkelig trenger noen integrasjonen her? ...

Hvis du ønsker å sette det språk verdi da først kan du sjekke hva som er navnet på attributtet for språkkoden brukt i Facebook. Også finne de bruker samme språk koder. Hvis ja, så bare i malen der du la iframe endre iframe src attributt verdi og legge til det språk-kode. Verdien er lagret av vBET i $_REQUEST['language'] - på malen kan du bruke $_REQUEST[språk].

Også oppmerksom på at innholdet i iframe ikke er behandlet som en del av siden din av Google roboter. For roboter hver iframe er egen side - hver kan være separat indekseres. Så indeksere siden din roboter ikke ta hensyn til innhold av iframe - det er behandlet som link.

Rådfør gjorde det hjelp.
    Sist endret av vBET; 02-11-1015:13.

Senior Member
    Ble medlem
    Februar 2010

Du forstår ikke. Har du en facebook-konto? Ingen anelse om hva dette har å gjøre med robots.txt og Google. Det er et facebook som knapp, enn når trykket viser deg liker sidene på facebook side, slik at vennene dine klikk den og du får trafikk fra facebook.

La meg forklare bedre;

Jeg klikker lignende knappen for spansk (es)

I facebook min linken er for den engelske versjonen (en)

Ble medlem
    Oktober 2009

Ja - Jeg har ikke forstått. Alt jeg så var Facebook login siden som allerede var på polsk og jeg tenkte at du mener denne oversettelsen. Som jeg ser du vil Facebook for å se lenke til din oversatt sidene. Vennligst gi meg et øyeblikk jeg vil se igjen på denne inkludert iframe.
    Sist endret av vBET; 04-11-1019:50.

Ble medlem
    Oktober 2009

OK så - du må endre denne koden (fra vBSEO tråden):
    Code:
    $facebook_liked_url = $_SERVER['VBSEO_URI'];
    til dette (ikke testet):
    Code:
    require_once(DIR. '/includes/vbenterprisetranslator_functions_url_tracking.php');
    $facebook_liked_url = $_REQUEST['language'] ? vbet_createURLForAddressNoChecks($_REQUEST['language'], $_SERVER['VBSEO_URI']) : $_SERVER['VBSEO_URI'];
    Rådfør gjorde det hjelpe

Senior Member
    Ble medlem
    Februar 2010

Jeg gjorde denne endringen, men når jeg liker en transted url det show på min facebook-side som:

Dave liker http://www.facebook.com/forums/da/ på facebook.com.

Dette er helt feil.

Thanks.

Side 2 av 2 FirstFørste 12

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •