Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 4 av 4

Tråd: Be brukeren å velge språk på session start

Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

Default Be brukeren å velge språk på session start

Hei, jeg har satt vBet å spørre brukerne hvilket språk de foretrekker for sine session (morsmålet eller forumets standard), er spørsmålet på sitt eget språk, men knappene er i englsh, på toppen av at det er et " ja / nei "type spørsmål, men knappene er" Ok "og" Cancel ", så im forutsatt at du har brukt html varsle boksen til huset ditt spørsmål, og jeg forstår at teksten på disse knappene kan ikke endres.

Er det uansett å enten kode en skikkelig spørsmål boks med riktige knapper at teksten kan endres på OR (og jeg tror dette ville være lettere) kode boksen og har linker som svaret knapper, så du ville ha oversatt spørsmålet og deretter for ja knappen har en tekstlink i sitt morsmål som dette:

[Lang = pl] [url = "http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/pl/"] polsk [/ url] [/ lang]

og for No knappen kan du ha

[Lang = pl] [url = "http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/en/"] Engelsk [/ url] [/ lang]

Er dette mulig?

Hilsen
    Simon

vBulletin Enterprise Oversetter (vBET) Personale
    Ble medlem
    Mai 2010

Hei,
    Jeg var på nettstedet ditt, og jeg hadde en meldingsboks med tekst i min opprinnelige (polish) språk. Knapper for (den første var "OK" den andre var "Anuluj" - som betyr-"Avbryt")

Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

Takket Kamil, var det bare at en bruker sa han hadde OK og Avbryt, gjorde han ikke si de var på sitt eget språk, kan du gå videre og markere dette løses

vBulletin Enterprise Oversetter (vBET) Personale
    Ble medlem
    Mai 2010

Takk for bekreftelsen - løst

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •